- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach dat van Drogba is frustratie en adrinaline dat neem ik hem zo vlak na de wedstrijd niet zo kwalijk, Drogba is trouwens wat onderschat. Misschien wel de beste spits ter wereld.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vond ik ook een zeer opmerkelijke wissel inderdaad, Kos! Hij moest gewoon een snelle counterspits inbrengen.
kos
-
- 46835 berichten
- 8961 stemmen
Ik kon niet geloven dat hij Kalou niet bracht. Was de ideale wissel geweest.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Chelsea had véél minder naar de goal van Barcelona moeten ballen. Ze hadden de bal in de ploeg moeten houden of het spel doodmaken,
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Makkelijk gezegd, bal in de ploeg houden.
Nee, ik denk dat Chelsea de juiste tactiek heeft gehanteerd, alleen die wissel snapte ik niet.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25206 stemmen
En daar gaan we weer.... Pfannberger (voor de tweede keer) gepakt met doping. Lekker nieuws zo twee dagen voor de Giro.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dé reden waarom ik hard fietsen niet meer serieus neem als topsport.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25206 stemmen
Ik neem het je niet kwalijk Don. Wielrennen is mijn favoriete sport maar ik krijg wat van die dopingschandalen. Ik hoop dat ik dit jaar lekker onderuit naar de Giro kan gaan kijken zonder schandalen en gedoe, maar dat zal wel een utopie zijn.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voor wielrenliefhebbers als jou moet het idd vreselijk irritant zijn, dat doping de overhand heeft ondertussen in deze sport.
Dat je bij elke wedstrijd moet afvragen of de winnaar wel of niet doping heeft gebruikt, is toch echt killing voor een sport als deze. Zonde.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Chelsea had de wedstrijd gewoon onder controle, ze hadden meerdere kansen om het af te maken.
Drogba is inderdaad een beer én één van de beste spitsen van de wereld. Niet de beste. Je kunt het hem ook kwalijk nemen dat Chelsea niet door is. Die kans.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Voor wielrenliefhebbers als jou moet het idd vreselijk irritant zijn, dat doping de overhand heeft ondertussen in deze sport.
Dat je bij elke wedstrijd moet afvragen of de winnaar wel of niet doping heeft gebruikt, is toch echt killing voor een sport als deze. Zonde.
Doping heeft altijd al de overhand gehad, en hoort er gewoon bij. Ze worden tegenwoordig alleen wat vaker gepakt, ook dat hoort er bij. Wielrennen is de zwaarste sport ter wereld en het is een dun koordje waar je over heen moet. Ik zal altijd blijven kijken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Baal jij niet dan als een winnaar van bijvoorbeeld Tour de France doping heeft gebruikt en de nummer 2 niet?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Don, bij voetbal worden ook wel zulke middelen gebruikt, hoor. Ook in het verleden. Wel minder, omdat voetbal een minder zware sport is.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 762 stemmen
Vanavond nog en in de BBVA doet ie het ook regelmatig. Zoals Leidenaar zegt alleen als het niet loopt, Ronaldo doet het tenminste nog als ze 5-0 voor staan.
Blijkbaar niet intensief genoeg. Tegen Getafe thuis deed ie het, tegen Osasuna en uit tegen Atletico.
Tot ik beelden zie, geloof ik er helemaal niks van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je volgt ze toch zo intensief?
Anders had je wel één van die wedstrijden gezien.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Don, bij voetbal worden ook wel zulke middelen gebruikt, hoor. Ook in het verleden. Wel minder, omdat voetbal een minder zware sport is.
Oh ok, dan zal het wel normaal zijn.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Oh ok, dan zal het wel normaal zijn.
Dat zeg ik niet.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Baal jij niet dan als een winnaar van bijvoorbeeld Tour de France doping heeft gebruikt en de nummer 2 niet?
Tijdens de wedstrijd niet, ik kijk ook niet van 'oh die zal wel iets genomen hebben'. Achteraf is het dan even 'slikken' maar het maakt de sport niet minder heroïsch.
eRCee
-
- 13461 berichten
- 1985 stemmen
Tijdens de wedstrijd niet, ik kijk ook niet van 'oh die zal wel iets genomen hebben'. Achteraf is het dan even 'slikken' maar het maakt de sport niet minder heroïsch.
En welke sportemotie kan nu op tegen het drie weken volgen van je favoriet (ik noem een Rasmussen) en er dan achterkomen dat hij de boel heeft belazerd. Heerlijk! 
Barca was trouwens prachtig om te zien. Het inspelen op elkaar, onovertroffen. Geweldige pot voetbal.
Onzin natuurlijk om dan aan het aantal kansen te gaan afmeten wie het beste was. Barca kan nu eenmaal, als enige club, een gehele wedstrijd toewerken naar één kans over 76 schijven en die er gewoon inschieten. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo''n geoliede voetbalmachine was het gister echt niet.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Barcelona was gisteren ondermaats. Op momenten wisten ze niet wat ze moesten doen. Leuk dat inpassen. Op trainingen vooral.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ach, ze spelen er wel een CL finale mee dus zo dramatisch was het niet 
In de wandelgangen wordt trouwens McClaren als belangrijke kandidaat bij Ajax gezien. Maar gister werd ook nog duidelijk dat Rijkaard kandidaat nr 1 is. Woont momenteel ook in Amsterdam. Samen met hem linken ze ook Seedorf aan Ajax.
Spartaan1986
-
- 3621 berichten
- 2216 stemmen
Hiddink is de beste optie voor Ajax naar mijn mening.
Als het Rijkaard wordt krijg je precies hetzelfde type trainer als van Basten. Een softie met een enorm ego.
Daarnaast kijk wat Rijkaard met Sparta en het Nederlands elftal heeft gepresteerd. Rijkaard als trainer zou de volgende trainer worden die alleen maar vanwege zijn naam als voetballer wordt gehaald bij Ajax
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik zeg ook niet dat het dramatisch was, maar sommigen hier vonden Barcelona weergaloos. Ze waren verre van dat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Typisch Hollands, veel te veel mooi voetbal geil en door hun spel van het seizoen is hun perceptie wat vertroebeld.
kos
-
- 46835 berichten
- 8961 stemmen
McClaren zou me zwaar teleurstellen als hij naar Ajax ging, zo'n sympathieke man.
.
Rijkaard lijkt me een 2de Van Basten, bereikt zeker niet meer dan Marco, precies hetzelfde type.
Hiddink naar Ajax lijkt me ook compleet ruk. Wat moet hij daar?
eRCee
-
- 13461 berichten
- 1985 stemmen
Barcelona was gisteren ondermaats. Op momenten wisten ze niet wat ze moesten doen. Leuk dat inpassen. Op trainingen vooral.
Het lijkt me logisch als je aanvalt dat je er niet altijd doorkomt en soms niet weet wat je moet doen. Maar de voortdurende druk naar voren (zelden werd er een gewoon balletje breed gelegd), het strakke inpassen in de kleine ruimte, perfecte aannames, de dynamiek voorin, als je dat allemaal zo goed voor elkaar hebt is het wachten tot de kans komt.
Barca heeft ook meer gecreeerd dan het lijkt omdat ze soms net iets te lang wachten met een doelpoging maar al wel in goede scoringspositie waren. Denk aan die actie van Iniesta die zijn man vier keer dolde maar na 3 keer al had moeten schieten.
Typisch Hollands, veel te veel mooi voetbal geil en door hun spel van het seizoen is hun perceptie wat vertroebeld.
Zou niet weten wat er mis is met mooi voetbal zolang het tot resultaten leidt. Zoals een finaleplaats.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niks en bovendien is het ook al duidelijk wat Guus van Ajax vindt.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Als Hiddink een aanbod van Chelsea afslaat, dan hoeft ajax het niet eens te proberen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Maar de voortdurende druk naar voren (zelden werd er een gewoon balletje breed gelegd), het strakke inpassen in de kleine ruimte, de dynamiek voorin, als je dat allemaal zo goed voor elkaar hebt is het wachten tot de kans komt.
.
Ze hebben welgeteld 1 kans gehad, het doelpunt.
LIjkt me logisch dat Chelsea Barcelona compleet in zijn greep had. Barcelona kon de bal lang niet altijd kwijt. Niemand bij Barcelona zat in zijn spel, op Valdes na. Als alleen je keeper zijn niveau haalt, dan heeft het team toch een probleem.
Iniesta hield elke bal te lang vast, daardoor verloor hij er 9 v/d 10.
Barcelona kan het beste voetballen van allemaal, maar gisteren gebeurde dat niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.