• 17.761 nieuwsartikelen
  • 183.757 films
  • 12.705 series
  • 35.096 seizoenen
  • 658.704 acteurs
  • 200.837 gebruikers
  • 9.501.551 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bij die laatste opmerking had ik een knipoog moeten plaatsen. Sorry.

Kan dat je genoten hebt, maar ik ben het er niet mee eens dat elke inspeelpass correct was. Daarnaast kon Barcelona geen enkele opening vinden, werd Messi te weinig gezocht, hield Iniesta de bal voortdurend te lang bij zich en schoot Alves zowat elke bang de tribune uit.

No sweat

Was gewoon een eyeopener, beste voetbal wat ik in een jaar zag. Wat loopt de eredivisie toch ver achter. Mbt tot Alves kan ik het alleen met je eens zijn; die was dra-ma-tisch.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Overall heeft Chelsea wel veel meer gecreëerd.

Ach we kunnen blijven discussiëren, maar ik ga nu slapen .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lijkt mij dat dit 2 wedstrijden op zich zijn. En je verdiend het om te winnen over deze 2 wedstrijden. De rest van het seizoen wordt vergeten door iedereen en heeft er verder ook niets mee te maken.

Voor mij als neutrale kijker niet. Over 2 duels verdiend Chelsea de finale, over een heel seizoen hoort dit geniaal voetballende Barcelona de finale te spelen.

Dat is puur persoonlijk he. Jij mag Chelsea er liever zien, ik niet. Oprecht gejuichd bij de 1-1. Prachtmoment.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

No sweat

Was gewoon een eyeopener, beste voetbal wat ik in een jaar zag. Wat loopt de eredivisie toch ver achter. Mbt tot Alves kan ik het alleen met je eens zijn; die was dra-ma-tisch.

Je moet niet vergeten dat dit de top van de wereld is. Met clubs uit de beste competities van de wereld.

Uiteraard loopt de Eredivisie achter. Als het voetbal op deze manier doorgaat, wordt het gat alsmaar groter.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Voor mij als neutrale kijker niet. Over 2 duels verdiend Chelsea de finale, over een heel seizoen hoort dit geniaal voetballende Barcelona de finale te spelen.

Dat is puur persoonlijk he. Jij mag Chelsea er liever zien, ik niet. Oprecht gejuichd bij de 1-1. Prachtmoment.

Ik sprong van de bank bij de 1-1. Ik was dan ook fanatiek voor Barcelona, omdat ze inderdaad zo goed spelen dit jaar en omdat Barcelona altijd al een favoriet is geweest van me. Maar daarom verdienden ze het niet persé over deze 2 wedstrijden.

Maar oké, dat is persoonlijk, zoals je zegt.

We zijn het dus een keer met elkaar eens. We delen de liefde voor Oranje en Barcelona, alleen in de Eredivisie zijn we voor de 2 aartsrivalen.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Terwijl ik altijd een hekel had aan chelsea,heb ik er toch een zwak voor gekregen met Hiddink aan het roer,blijf nu toch met een kater achter,echte anti-climax.

Ferguson en Hiddink komen nu niet tegenover elkaar te staan,niet in de CL en niet in de competitie,erg erg jammer.

Wat word Messi ook een arrogant mannetje zodra het niet loopt,dan zie je hoe verwend die spelers zijn.

Als alles goed gaan zijn Ronaldo & Messi heerlijk om naar te kijken,maar zodra het niet goed gaat zie je ze gemeen worden,en zeiken en klagen,klagen en nog eens klagen..

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

De mensen die zeggen dat Barcelona verdiend door zijn hebben geen verstand van voetbal of de wedstrijden niet gezien.

Of die hebben niet door dat ze fan van Barca zijn en door een roze bril kijken..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

inderdaad.

C. Ronaldo versus Messi is inderdaad al een leuke individuele battle. de twee beste spelers ter wereld imo. Al is Ronaldo wel de onbetwiste beste speler ter wereld.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Respekked schreef:

Grote kans Eto'o, mega kopkans Krkic en ongeveer vrije doortocht Hleb wereldredding van Cech.

Daartegenover stonden twee goede uitbraken van Chelsea, waarbij de eerste van Drogba er wel in gemogen/gemoeten had. Als je ziet hoeveel Chelsea vandaag gecreëerd heeft, was dat veel en veel meer. Dus compleet tegenovergesteld was het zeker niet. Vorige week was Barca eigenlijk bijna net zo machteloos als vandaag.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Ik heb alleen het laatste half uur kunnen zien maar kreeg niet het idee dat Messi nou zo gemeen of aan het klagen was.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Wat een mooi en rechtvaardig einde! In een pub gekeken dus na de match het commentaar gemist. Wilde Drogba nou nog per se de groeten doen aan zijn oma oid? Zag er suf uit iig.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik sprong van de bank bij de 1-1. Ik was dan ook fanatiek voor Barcelona, omdat ze inderdaad zo goed spelen dit jaar en omdat Barcelona altijd al een favoriet is geweest van me. Maar daarom verdienden ze het niet persé over deze 2 wedstrijden.

Maar oké, dat is persoonlijk, zoals je zegt.

We zijn het dus een keer met elkaar eens. We delen de liefde voor Oranje en Barcelona, alleen in de Eredivisie zijn we voor de 2 aartsrivalen.

In je hart ben je stiekem ook Ajacied. Maar sttt, niet hard op zeggen he

@ Naomi. Voor mij is Messi de beste van de wereld. Ronaldo is lang niet zo dominant als vorig jaar. Alleen was hij wel weer bepalen tegen Porto en Arsenal, dat wel ja. Maar goed, Messi was dat ook tegen Bayern. Ronaldo is sowieso geweldig goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Party Marty: Waarschijnlijk voor zijn dochtertje die op het moment in het ziekenhuis ligt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

PartyMarty schreef:

Wat een mooi en rechtvaardig einde! In een pub gekeken dus na de match het commentaar gemist. Wilde Drogba nou nog per se de groeten doen aan zijn oma oid? Zag er suf uit iig.

Ze hebben het vertaald. Grof gezegd was het:

''Pep, Pep als je dit morgen terugziet...ik ben al jaren een groot fan van je club en het lijkt me een eer als ik volgende week op sollicitatiegesprek mag voor een plekje op de reservebank. Wil je me alsjeblieft smsen of moet ik jou bellen?''

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Naomi Watts schreef:

@ Party Marty: Waarschijnlijk voor zijn dochtertje die op het moment in het ziekenhuis ligt.

Dat wat hij deed voor de camera was echt niet voor zijn dochtertje bedoeld. Mag hopen van niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

@ Naomi. Voor mij is Messi de beste van de wereld. Ronaldo is lang niet zo dominant als vorig jaar. Alleen was hij wel weer bepalen tegen Porto en Arsenal, dat wel ja. Maar goed, Messi was dat ook tegen Bayern. Ronaldo is sowieso geweldig goed.

Komt bij mij ook wel wat persoonlijke adoratie bij kijken. Ik ben ook één van de weinige die houdt van zijn irritante maniertjes en zijn arrogantie.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

In je hart ben je stiekem ook Ajacied. Maar sttt, niet hard op zeggen he

Euh... dat eerste heb ik niet gelezen....

Ik denk dat een ieder kan zien dat Ronaldo en Messi de besten zijn. Op dit moment.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ik heb een ontzettende hekel aan dat gezeik van Ronaldo. Net een klein kind dat vroeg naar bed moet. Misselijkmakend. Daartegenover voetbalt hij buitenaards. Een betere techniek is zelden te vinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arkadi. schreef:

Dat wat hij deed voor de camera was echt niet voor zijn dochtertje bedoeld. Mag hopen van niet.

Ik had geen audio natuurlijk maar als hij idd de groeten zou doen zou het eerder voor zijn dochter zijn bedoelt maar sterk lijkt het me wel ja.

Aangezien wat ik op de site van Chelsea las is Drogba ervan overtuigt dat de UEFA geen Engelse finale wou. dat zal wel iets in de richting zijn van de UEFA.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Komt bij mij ook wel wat persoonlijke adoratie bij kijken. Ik ben ook één van de weinige die houdt van zijn irritante maniertjes en zijn arrogantie.

Ik vind Ronaldo een walgelijke kwal. Echt, kan soms wel kotsen van die rotkop met zijn maniertjes. Maar.....wel een geniale speler. Dat moment bij Porto, die counter gister bij de 0-3. Werkelijk briljant.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aangezien wat ik op de site van Chelsea las is Drogba ervan overtuigt dat de UEFA geen Engelse finale wou. dat zal wel iets in de richting zijn van de UEFA.

Is Drogba een bastaardzoon van Harm van Veldhoven?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Gehehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is Drogba. Mooie emotie en dan roep je wel eens dingen. Morgen vindt ie ook wel dat het iets overdreven was. Hij baalt natuurlijk van het niet inschieten van die gigantische kans.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Daartegenover stonden twee goede uitbraken van Chelsea, waarbij de eerste van Drogba er wel in gemogen/gemoeten had. Als je ziet hoeveel Chelsea vandaag gecreëerd heeft, was dat veel en veel meer. Dus compleet tegenovergesteld was het zeker niet. Vorige week was Barca eigenlijk bijna net zo machteloos als vandaag.

Omdat ik vandaag niet heb gezien is het moeilijk discussieren, maar als er 1 team helemaal niks kon vorige week was het Chelsea. Maar goed, het zal me aan de andere kant ook jeuken of het wel of niet terecht is, want het feit is dat Barca in de finale staat en dat is mooi!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

edit: reactie verwijderd, reageer er liever niet op.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

edit: reactie verwijderd, reageer er liever niet op.

Nou ben ik toch benieuwd...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Doe maar niet want hij is Roda fan en je krijgt dan naar verwachting een klaagverhaal over de scheidsrechters.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Doe maar niet want hij is Roda fan en je krijgt dan naar verwachting een klaagverhaal over de scheidsrechters.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Ajacieden hebben nog steeds het grootste Calimero gehalte van de gehele voetbalwereld.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Nou ben ik toch benieuwd...

Was niet op jouw, was meer een reactie op een Ajacied die er iets teveel plezier in schept dat mijn ploeg degradeert. Hij laat dan ook geen kans onbenut om nog eens na te trappen op alles wat met Roda te maken heeft.

Die kerel weet trouwens niet hoe het voelt als je degradeert.

Dat is zoals een familielid dat sterft. Als iemands moeder of broer ofzo sterft, daar lach je ook niet mee.

Maarja, ik laat me ook weer steeds verleiden om in te gaan op de denigrerende opmerkingen van iemand die niet weet wat clubliefde is.

Maarja, als wij zondag stunten in de Kuip, dan lach ik!!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Oh ik dacht dat het daadwerkelijk ging over de bastaardkinderen van Harm van Veldhoven. Nou ja, tot zover RTL Boulevarrrrrrrrd.

Ajaxieden hebben zich wel slechte verliezers getoond de afgelopen 5 jaar, en soms ook Calimero's idd (al is dat dit jaar iets minder volgens mij). Maar Van Veldhoven, sorry hoor, spant in alles de kroon. Dat die man is aangesteld is een nog grotere blunder dan Van Basten de baas laten spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.