• 17.761 nieuwsartikelen
  • 183.757 films
  • 12.705 series
  • 35.096 seizoenen
  • 658.704 acteurs
  • 200.837 gebruikers
  • 9.501.675 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Halcyon schreef:

Niets kunnen brengen? Ze hebben Chelsea 180 minuten lang tegen hun eigen doel gedrukt..

Dan heb je toch echt een andere wedstrijd gezien als ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2279 stemmen

timbo_ schreef:

Is theoretisch gelul en daarbij ook nog eens onzin. 11 tegen 11 en 2-0 had Chelsea voor getekend.

Indd, en daar blijft het ook bij. Het schijnt overigens dat spelers (en ook die van Chelsea) nog weleens een penalty willen missen. Meer dan 'als' en 'maar' kan er niet van worden gemaakt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Chelsea stond totaal niet onder druk, daarom ook zo wrang tegen 10 man.

Met 11 man was het trouwens ook ongevaarlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Over twee wedstrijden was Chelsea geweldig. Ze hebben Barca totaal ontregeld. Misschien niet mooi maar snap de mensen niet die zeggen dat Barca terecht door is.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Chelsea liet Barcelona voetballen en ving dat geweldig op.

Maar niet goed genoeg dus, want ze hebben één doelpuntje geslikt, da's er een teveel. Ben het er verder ook helemaal niet mee eens dat Chelsea Barcelona heeft laten komen. Daarmee doe je toch afbreuk aan het aanvallend voetbal van de Spanjaarden. Waar ik het wel mee eens ben is dat het tactisch de beste keuze was, maar het was ook van "moeten", want anders hadden ze een pandoering gekregen volgens mij. En wat die fouten en die penalty's betreft: ja, dat klopt, maar kijk eens naar de vorige wedstrijd? Daar moest Henry ook een penalty krijgen. En dan was het daar 1-0 geweest en bla bla bla.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Onterecht door bestaat niet.

Maar dat jullie niet smullen van de techniek van de Barca spelers, werkelijk elke inspeelpass is correct en op juiste snelheid. Overigens kan ik ook genieten van het krachtmiddenveld Essien - Ballack - Lampard.

Maw ik heb een ontzettend leuke wedstrijd gezien, maar ik kijk dan ook nooit CL dus was verrast door het hoge niveau.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Enige schot on target ook, dikke pech, meer is het niet.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ben pas rond kwart over 9 begonnen met kijken, maar vanaf toen heb ik geen redenen gezien om Chelsea een penalty te geven. Dat hele hands gebeuren... Pique kan niet als een schaatser met beide handjes op de rug rennen en die andere kerel heeft alle recht zijn gezicht te beschermen tegen Ballack's inzet. Zolang de hand niet (bewust) naar de bal gaat hoeft er van mij geen penalty te komen.

Wat ik wel heb gezien is prachtige crosspasses, perfecte aannames, één-keer-raken-driehoekjes en dribbels van Barcelona tegenover lange halen naar voren, schwalbes (Drogba :R), gelukkig meegenomen afvallende ballen en 9 mensen in/rond het strafschopgebied van Chelsea.

Omdat het tweede al zó vaak effectiever blijkt (en ook nu weer het geval leek te zijn) ben ik erg gestemd dat het attractieve voetbal wint. Op basis van kansen dan misschien onterecht, maar op basis van voetbalovertuiging volkomen verdiend.

Guardiola moet ze alleen nog even leren dat ze niet per sé de bal in het doel hoeven te lopen. Een schotje van rond de 16 werkt ook prima .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad. Over twee wedstrijden was Chelsea geweldig. Ze hebben Barca totaal ontregeld. Misschien niet mooi maar snap de mensen niet die zeggen dat Barca terecht door is.

Niet terecht door over 2 wedstrijden, wel terecht door over een heel seizoen.

Erg jammer voor Guus, maar dat is voetbal. En wrang genoeg is Guus het gewend uit halve finales te vliegen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe kan een heel seizoen relevant zijn om te bepalen of Chelsea of Barca terecht door is naar de finale. Het gaat om dit tweeluik, derest doet niet terzake.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

Onterecht door bestaat niet.

Maar dat jullie niet smullen van de techniek van de Barca spelers, werkelijk elke inspeelpass is correct en op juiste snelheid. Overigens kan ik ook genieten van het krachtmiddenveld Essien - Ballack - Lampard.

Maw ik heb een ontzettend leuke wedstrijd gezien, maar ik kijk dan ook nooit CL dus was verrast door het hoge niveau.

Dat blijkt dat je nooit naar de CL kijkt, want zo hoog was het niveau niet. Wel als je wekelijks naar de Eredivisie kijkt.

Onterecht door bestaat wel, maar ik zeg niet dat het vanavond zo was. Als een scheidsrechter een aantal foute beslissingen neemt, kan een ploeg onterecht doorgaan. Nu maakte de scheids fouten over en weer. Onterecht rood voor Barca en een penal voor Chelsea.

Vandaag heb ik zeker niet gesmuld van de techniek van de Barca spelers. Hoe kom je er in vredesnaam bij dat elke inspeelpass correct was? En de juiste snelheden werden ook niet gehaald. Vreemde uitspraken, maar dat ben ik gewend van Otherfool. Essien was inderdaad werelds, net als tegen Liverpool.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8574 stemmen

Tjonge, ik heb zitten genieten! Zelden zo gejuicht als bij de goal van Barcelona vanavond. Ze speelden mooi voetbal, maar kwamen er eigenlijk tot de laatste minuut niet aan te pas, doordat Chelsea ze goed opving. Chelsea had misschien een keer recht op een penalty, maar speelde met 11 man tegen 10 ook af en toe zeer laf en verzuimde door te drukken. Wordt een mooie finale over drie weken!

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

OMG,wat een climax,hoe zuur,en zag die woede bij drogba!!!

Kut voor Hiddink,Chelsea had moeten winnen,hadden ze verdiend,maar blijven gokken op een 1-0 werd hun fataal.

De rode kaart was niet terecht dus moeten ze niet zeiken over die penalty.

Klote voor chelsea,jammer.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Essien was inderdaad werelds, net als tegen Liverpool.

Die voet op Iniesta's enkel was inderdaad om van te watertanden!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8574 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Inderdaad! En de woede bij Ballack, die zo had ik het idee op het punt stond de scheidsrechter te tackelen, maar het bij blokkeren hiel wat hem "slechts" geel opleverde.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Die voet op Iniesta's enkel was inderdaad om van te watertanden!

Ach gut. Eén smerige overtreding (geel met een rood randje) en je kunt verder niet meer genieten van Essien?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Haha, en Ballack die de scheids wou opeten!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vandaag heb ik zeker niet gesmuld van de techniek van de Barca spelers. Hoe kom je er in vredesnaam bij dat elke inspeelpass correct was? En de juiste snelheden werden ook niet gehaald. Vreemde uitspraken, maar dat ben ik gewend van Otherfool.

Nou, ik heb genoten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mooie tv die emotie.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ik heb deze wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar mensen die stellen dat Chelsea het verdiend had om door te gaan omdat ze Barca zo de baas waren deze wedstrijd, hebben natuurlijk groot ongelijk want de 1ste wedstrijd was compleet tegenovergesteld.

Quido

• 14658 berichten
  • 6157 stemmen

Respekked schreef:

hebben natuurlijk groot ongelijk want de 1ste wedstrijd was compleet tegenovergesteld.

Vind je? Ook toen hebben ze vrijwel niks gecreëerd.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Chelsea wel dan?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan me wel voorstellen dat je iemand een stomp wilt uitdelen haha.

Drogba kreeg geel maar daarna werd die nog woester,nog aggressiever,vroeg me af waar die rode kaart bleef.

Wat is scheidsrechter toch een ondankbaar beroep,als het een fantastische wedstrijd is zoals chelsea-liverpool 4-4 denkt niemand aan de scheids,maar aan de goals,de akties,de spelers die uitmuntend spelen,als het zoals vandaag gaat krijgt de scheids gezeik,je maakt altijd een team ongelukkig,onterect rood voor barca,je ziet de barca spelers de laatste 20 minute alleen maar zeike tegen de scheids,en dan scoren ze,zijn ze de scheids vergeten en gaan de spelers van chelsea los.

Ballack was aggressief,en ook Drogba ja,tja ik ben een slechte verliezer dus kan het me voorstellen.

Is natuurlijk heel erg zuur.

Man united wint de finale,is veel slimmer en sterker dan barca.

Jammer,chelsea vs United,hoe mooi had dat kunnen worden met die wraakgevoelens over en weer...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Halcyon schreef:

Chelsea wel dan? [/quote]

Overall heeft Chelsea wel veel meer gecreëerd.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Grote kans Eto'o, mega kopkans Krkic en ongeveer vrije doortocht Hleb wereldredding van Cech.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nou, ik heb genoten.

Bij die laatste opmerking had ik een knipoog moeten plaatsen. Sorry.

Kan dat je genoten hebt, maar ik ben het er niet mee eens dat elke inspeelpass correct was. Daarnaast kon Barcelona geen enkele opening vinden, werd Messi te weinig gezocht, hield Iniesta de bal voortdurend te lang bij zich en schoot Alves zowat elke bal de tribune uit.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Snap de wissel van Drogba niet.

Is een speler die een tegenstander zwaar irriteert,vecht voor elke bal,en tussen al het theater in ook nog gevaarlijk is.

Hij wou er niet uit dus was niet zo moe of geblesseerd,had liever een anelka eruit zien gaan,maar ja..

Aan de woede uitbarsting te zien had die nog genoeg energie om strijd te leveren die laatste 20 minuten

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hoe kan een heel seizoen relevant zijn om te bepalen of Chelsea of Barca terecht door is naar de finale. Het gaat om dit tweeluik, derest doet niet terzake.

Sommige ploegen bouwen krediet op en verdienen ook support als het effe minder gaat. Barcelona is zo 1.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Anelka had sowieso niets op het voetbalveld te zoeken. Zijn enige "goede" actie van de hele wedstrijd was het aansmeren van een rode kaart.

Ik had Drogba die bal er nog wel in zien schieten, in de slotfase.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sommige ploegen bouwen krediet op en verdienen ook support als het effe minder gaat. Barcelona is zo 1.

Lijkt mij dat dit 2 wedstrijden op zich zijn. En je verdiend het om te winnen over deze 2 wedstrijden. De rest van het seizoen wordt vergeten door iedereen en heeft er verder ook niets mee te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.