• 17.761 nieuwsartikelen
  • 183.757 films
  • 12.705 series
  • 35.096 seizoenen
  • 658.706 acteurs
  • 200.837 gebruikers
  • 9.501.716 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Nu mag Manchester United wat mij betreft de eerste ploeg zijn die de CL twee keer achter elkaar wint

En wat vind ik die Drogba een enorme eikel. Hij is goed en terecht boos, maar ik mag die gast niet. Alhoewel niet terecht boos omdat hij een strafschop wou, want dat was het niet imo.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2279 stemmen

Ben ik even blij dat ik niet gelijk had. Prachtig dit!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Al jaren ben ik tegen Barcelona. Die vreselijke Cruyff, Van Gaal met 8 Nederlanders, De Lama... need I say more, wat een vervelend team. En ik was altijd voor Chelsea, zeker sinds Mourinho (held!).

Maar toen Iniesta die bal erin schoot sprong ik op uit m'n stoel, wat een geweldig team is dit Barcelona! Messi, Xavi, Iniesta, die nummer 3 waar ik nog nooit van had gehoord (Pique?). Geweldig leuke coach ook.

Van mij mogen ze de finale winnen, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3320 stemmen

Vooral die eerste penalty die niet gegeven werd is nogal schandalig. De scheids stond er twee meter vandaan en moet hebben gezien dat het er binnen was. Hij heeft op dit niveau in ieder geval niets te zoeken.

En Guus er weer in de halve finale uit... en weer door scheidsrechterlijke dwalingen.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Zwaar zuur voor Chelsea. Net als Gibbs gisteren. Maar ach mij maakt het niet uit wie er door ging, als United maar geklopt wordt. 110% anti United.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Wat een enorm onrecht. Barcelona werkelijk een hele avond totaal onmachtig en dan toch door. Blijft echter eeuwig zonde dat ploegen bij een 1-0 voorsprong verder voetballen om die te houden en niet vol voor de 2-0 spelen. De ruimtes lagen er namelijk overduidelijk. Ook bijzonder pijnlijk achteraf dat die penalty bij Anelka daar niet werd gegeven want dat was natuurlijk een overduidelijke.

Nee vooraf maakte het me niet zoveel uit wie er zou winnen maar nu achteraf ben ik toch goed ziek van de uitkomst. Voetbal blijft het mooiste als de beste wint en vanavond heeft absoluut niet de beste gewonnen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Over de twee wedstrijden gezien verdiend voor Barcelona. Mooi .

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

otherfool schreef:

die nummer 3 waar ik nog nooit van had gehoord (Pique?).

Die hebben ze van Manchester United gekocht. Manchester heeft hem op z'n 16e ofzo uit de jeugd van Barca gehaald en nu hebben ze hem met de nodige miljoentjes teruggekocht.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Wat een gestolen overwinning, maar ik ben wel blij. Uitgerekend een speler die totaal niet in de wedstrijd zat (wie was dat wel bij Barca), Iniesta, schiet hem erin. Eén schot op doel, 1 doelpunt. Netjes. Nogmaals: Iniesta speelde belabberd, maar dat vergeet iedereen als hij de belangrijke goal scoort.

Goed, als je met Anelka in de spits gaat spelen, dan is dat al één zorg minder voor de tegenstander. Al versiert hij nog wel een onterechte rode kaart.

Messi werd te weinig betrokken. Alves betrok zichzelf veel te veel bij het spel, want hij kan niet voetballen. Vandaag zeker niet.

Maar we wisten het al: Hiddink komt nooit verder dan de halve finale.

Mooi affiche: ManU - Barcelona. Oftewel, de 2 beste teams van Europa momenteel. Al was dat vandaag niet te zien aan Barcelona.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Hoe vaak is Hiddink nou wel niet in de halve finale uitgeschakeld?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2279 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een domper, zo onterecht .

Vooral die onterechte rode kaart indd, dat opgewogen tegenover een mogelijke penalty voor Chelsea staat het wat mij betreft quitte.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3320 stemmen

Halcyon schreef:

Absoluut niet. Beide wedstrijden hebben ze maar weinig kunnen brengen, alleen omdat de scheidsrechter blind is gaan ze nu door.

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Vooral die onterechte rode kaart indd, dat opgewogen tegenover een mogelijke penalty voor Chelsea staat het wat mij betreft quitte.

Pardon? Een penalty is zo ongeveer een goal, een man minder wil niet zoveel zeggen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

BoordAppel schreef:

Vooral die eerste penalty die niet gegeven werd is nogal schandalig. De scheids stond er twee meter vandaan en moet hebben gezien dat het er binnen was. Hij heeft op dit niveau in ieder geval niets te zoeken.

.

Ik vond dat niet eens een overtreding. En ik denk dat hij floot voor de (zogenaamde) eerste overtreding die erbuiten was. Zoniet, dan was dat een grote fout. Veel dubieuze beslissingen had die Noor.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Halcyon schreef:

Barca in de eerste wedstrijd al vrij kansloos, geweldig aangepakt door chelsea die gokte op een overwinning thuis.

Tweede wedstrijd, barca geen enkele kans, door 2 gigantische foute beslissingen slechts met 1-0 achter, en dan score in de 93 minuut, en dat noem je verdient.. ach

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Wel knap van Guus. Barcelona maakt het spel, maar komt er niet doorheen, door de goede tactiek van Chelsea. Chelsea krijgt de meeste (de enige) kansen en staat verdiend op 1-0. Ze hadden het allang af moeten maken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Is theoretisch gelul en daarbij ook nog eens onzin. 11 tegen 11 en 2-0 had Chelsea voor getekend.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4962 stemmen

Als ik deze wedstrijd zo zag vanavond, kan ik me niet voorstellen dat Manchester veel moeite gaat krijgen met Barca. Dat hoop ik niet in ieder geval. ManU moet winnen!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Het voetbal zegeviert gewoon, al was het vanavond niet terecht. Maar mag het eens 1x. Mijn droomfinale is nipt gered.

Man Utd wint de CL. Die zijn sterker en hebben achterin meer klasse plus een wereldkeeper. Wordt genieten dan.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Man U

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

Die hebben ze van Manchester United gekocht. Manchester heeft hem op z'n 16e ofzo uit de jeugd van Barca gehaald en nu hebben ze hem met de nodige miljoentjes teruggekocht.

OK. Echt nog nooit van gehoord. 21 nog maar lees ik net. Topper, prachtige openingen, verdedigend solide. Nog een goeie handballer ook

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Vind niet dat Barca verdiend door is, al is het alleen al door het fantastische tactische spel van Chelsea. Maar voetballend is Barcelona gewoon de beste van allemaal, als liefhebber kan ik dus alleen maar gelukkig zijn. Als Henry straks weer terug is geef ik ze de beste papieren voor de finale.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

8 hele miljoentjes wel te verstaan.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ik hoop echt dat Barca Man U compleet gaat vernederen zoals ze zaterdag bij Real deden!!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

8 hele miljoentjes wel te verstaan.

Nou da's maar 2x Wielaert.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Barca in de eerste wedstrijd al vrij kansloos, geweldig aangepakt door chelsea die gokte op een overwinning thuis.

Tweede wedstrijd, barca geen enkele kans, door 2 gigantische foute beslissingen slechts met 1-0 achter, en dan score in de 93 minuut, en dat noem je verdient.. ach

Je kan het ook omdraaien. Chelsea heeft in de eerste wedstrijd niets klaargemaakt en in de tweede wedstrijd het verzuimd om kansen af te maken. Verdedigen is een belangrijk onderdeel van het voetbal, maar dat is aanvallen ook. En dat is Barcelona blijven doen, aanvallen, met nu de kwalificatie als gevolg. Top.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Werkelijk 4 mijoen voor Wielaert??

Naja iig 8 miljoen teveel als je zo'n jongen al eerder in je jeugd had lopen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Barcelona maakte het spel, maar kwam er aanvallend niet doorheen. Daarom hebben ze zeer gelukkig gewonnen. Hopelijk komt het voetbal er in de finale weer uit.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Absoluut niet. Beide wedstrijden hebben ze maar weinig kunnen brengen, alleen omdat de scheidsrechter blind is gaan ze nu door.

Niets kunnen brengen? Ze hebben Chelsea 180 minuten lang tegen hun eigen doel gedrukt. Dat noem ik klasse.

Chelsea heeft weliswaar goed verdedigd, maar ach, Barcelona prikt er altijd wel eentje binnen. Nee, Chelsea had er beter aan gedaan om de kansen die ze creëerden af te maken.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ze hebben chelsea helemaal niet tegen 'hun eigen doel gedrukt', dat deden ze zelf.

En hoe kan chelsea kansen afmaken als ze telkens worden verzuimt door overtredingen die fout worden beoordeeld door de scheids, het had 2/3 nul moeten staan, sorry maar dit is duidelijk niet chelsea's schuld.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Halcyon schreef:

Niets kunnen brengen? Ze hebben Chelsea 180 minuten lang tegen hun eigen doel gedrukt. Dat noem ik klasse.

Chelsea heeft weliswaar goed verdedigd, maar ach, Barcelona prikt er altijd wel eentje binnen. Nee, Chelsea had er beter aan gedaan om de kansen die ze creëerden af te maken.

Ik was voor Barcelona, maar ik weet niet of jij de wedstrijd van vanavond wel hebt gezien? Chelsea kreeg de kansen. De verdediging van Barcelona stond ook aardig vaak onder druk. En die druk werd beter uitgevoerd.

Chelsea liet Barcelona voetballen en ving dat geweldig op. Pure pech dat ze dan nog een lucky doelpunt tegen krijgen. Guus had alles in orde tot het doelpunt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.