- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Hij zou vast genoeg kritische kanttekeningen hebben naar zijn spelersgroep maar dat wil ie denk ik niet publiekelijk bespreken. Dat is klasse.
Dat is absoluut waar. Ik vind ook dat het van grote klasse betuigt dat hij zichzelf zo kwetsbaar durft op te stellen. Ik heb ook net de persconferentie gezien en ook daar vond ik dat MvB een sterk mediaoptreden maakte.
Maar dat neemt niet weg dat ik óók vind dat het nu lijkt of álle schuld bij MvB ligt. En dat is in mijn ogen ook onzin. Ik vind het dan ook niet erg netjes dat Johan Derksen weer zoiets roept. Overigens; wedden dat Derksen vanavond bij Pauw en Witteman opnieuw de volgende tekst gebruikt: 'dit is Marco's (eerste) goede beslissing.'
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
'Ik vind het te mager wat ik Ajax breng. Ik denk dat mijn kwaliteiten niet toereikend zijn om volgend seizoen wél resultaten te bereiken met deze ploeg. Dat is geen fijne conclusie, maar daarvoor moet ik niet weglopen. Ajax verdient beter dan wat ik heb laten zien.'
Van Basten wist nog niet of hij zijn trainersloopbaan vervolgt.
http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxVerdientBeterDanWatIkHebLatenZien.htm
A) dat had hij dan wellicht moeten bedenken voordat hij een vierjarig. Contract bedong.
B) als je het niet probeert leer je het nooit.
Denk dat het net als met zijn voetbal carriere nu ook als trainer voortijdig is afgelopen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik denk dat de kansen op de titel anders wel toenemen zonder Marco's trainerschap...
Dat is het hele probleem bij ajax en blijkbaar ook bij de ajacieden. Gooi de trainer eruit dan wordt het vanzelf beter. Helaas voor jullie blijkt het al jaren zo niet te werken. Nee voor Ajax kunnen ze beter een spreekwoord over een ezel en een steen verzinnen waarin het getal in ieder geval significant hoger ligt dan de twee van nu.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Denk dat het net als met zijn voetbal carriere nu ook als trainer voortijdig is afgelopen...
Het wordt met de seconde schrijnender dat deze man wel 4 jaar op de stoel van de bondscoach heeft mogen zitten. Waarom niet wat eerder bedenken dat je niet het niveau of de kwaliteiten bezit?
Wat hadden we mooie tijden kunnen beleven met Guus of een andere topcoach 
stinissen (crew films & series)
-
- 23935 berichten
- 77794 stemmen
Dat is het hele probleem bij ajax en blijkbaar ook bij de ajacieden. Gooi de trainer eruit dan wordt het vanzelf beter. Helaas voor jullie blijkt het al jaren zo niet te werken. Nee voor Ajax kunnen ze beter een spreekwoord over een ezel en een steen verzinnen waarin het getal in ieder geval significant hoger ligt dan de twee van nu.
Daar ben ik het gedeetelijk mee eens maar Marco heeft in alle opzichten gefaald en is ook nog eens strondeigenwijs om bv spelers als Anita of Enou op het middenveld van ajax te laten spelen. Het is net als Van der gijp vertelde laat bv Enou een jaar bij bv Dordrecht spelen en hij zou zelfs daar niet opvallen.
En dan met klap op de vuurpijl ook nog de ramp van het jaar kopen Wielart die echt helemaal niets toevoegd.
En dan heb ik het nog niet over de keeper soap..........
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Daar heb je Koeman al: 'Ik zeg geen nee'. 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop op een spannende goede wedstrijd...
Normaal heb ik altijd wel een idee wie er doorgaat maar nu vind ik het echt onwijs moeilijk.
2-2 zeg ik,pure gok,dus Barca door.
Zou me niet verbazen als chelsea of barca met 3-0 wint....
Maar dan moet het wel meezitten en alles goed gaan met 1 team,anders gelijkspel..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb m op 2-4 gezet
Lang gelijk op maar in het laatste kwartier breekt barca chelsea alsnog, en als afstraffing in de laatste minuten nog een 4e doelpunt.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Wat een goal,heerlijk voor de wedstrijd,begint goed!!!!!!!!!!
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Uiteraard. Wordt denk ik een gemakkelijke overwinning voor de Cavs. Die winnen met gemak de NBA titel. De Celtics gaan er nu wel gewoon uit, helemaal moe gespeeld door de stiertjes. En jij ook nog gecondoleerd met de Heat trouwens.
de Heat heeft trouwens wel de op 1 na mooiste serie gespeeld van de vorige ronde. En dit bespaart ze een zekere vernedering tegen de Cavs. 
Boston gaat er wel uit denk ik, ja. De Bulls heeft ze helemaal moe gespeeld en dan is ook nog de enige speler, die Howard af kan stoppen geblesseerd. Ben wel benieuwd hoe de Lakers zich gaan herpakken na het verlies in de first game.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3466 stemmen
Ik heb op 4-0 ingezet 
Wat een kutzooi, was gewoon een pingel.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Miauw wat een goal! Ik ga eens CL kijken.
Hup Chelsea!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Leuke eerste helft met een erg goed eerste half uur
Ben benieuwd wat barca nou gaat doen want die hebben nog helemaal niks laten zien..jammer.
-
- 23935 berichten
- 77794 stemmen
Wedstrijd is nu al gewonnen door PERSOONLIJK door Guus Hiddink gewoon door taktiek , ik ben voor Barca , maar wat een top trainer is die Guus.
-
- 23935 berichten
- 77794 stemmen
Daar heb je Koeman al: 'Ik zeg geen nee'.
Wat een sarcasme Ajax zou op de blote knieeen naar hem moeten kruipen gewoon al omdat Rijkaard niet komt omdat Adriaanse ( mijn eerste keuze) al bij AZ zit dus blijft alleen Ronald over en daar is niets mis mee , wanneer waren we voor het laatst kampioen juist onder koeman.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Vandaag in Pauw & Witteman
* Hoofdredacteur van Voetbal International Johan Derksen over het vertrek van Marco van Basten bij Ajax.
En twente-voorzitter Joop Munsterman.
Kijk het normaal nooit zulke stijve harken programma's, maar vanavond staat dit op het programma.
Chelsea-Barca is trouwens best aardig tot nu toe. Geweldige goal van Chelsea ook. Maar ik wil het Barca van de Spaanse competitie zien!!
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Wat een sarcasme Ajax zou op de blote knieeen naar hem moeten kruipen gewoon al omdat Rijkaard niet komt omdat Adriaanse ( mijn eerste keuze) al bij AZ zit dus blijft alleen Ronald over en daar is niets mis mee , wanneer waren we voor het laatst kampioen juist onder koeman.
Ik vind hem ook geen verkeerde keuze, maar hij bied zich altijd in dit soort programma's aan, vandaar die smilie. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3320 stemmen
Hij bood zich helemaal niet aan, er werd hem wat gevraagd.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Hij bood zich helemaal niet aan, er werd hem wat gevraagd.
'Ze weten me te vinden'.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Rare rode kaart..
Op beeld kon je niet goed zien of hij nou even uit evenwicht werd gebracht, aan de andere kant... hij gaat echt niet vrijwillig liggen want hij had een mooie kans gehad anders.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat een idiote rode kaart, damn.
Kom op...mijn droomfinale is ernstig in gevaar. Hopelijk nog Messi met een heldenmomentje.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Barca is vanavond gewoon niet creatief genoeg. Dat komt met name door het vrij vroege doelpunt van Chelsea. Dat had ik wel verwacht na dat doelpunt, want gaat Chelsea weer achterover leunen. Alleen nu zoekt Chelsea in tegenstelling tot de vorige wedstrijd wat meer voetballend de oplossing in de counter.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
...Wat is dit dan,typisch voorbeeld van onverdient winnen, het kan dus wel.
Verrot dit, echt verrot
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jaaaaaaaaa wat een heerlijkheid!
Wel zielig voor Guus...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
2 penalty's ontnomen ook, argh ongelooflijk dit!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.