• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.838 acteurs
  • 200.883 gebruikers
  • 9.505.012 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, die actie van Afellay vond ik walgelijk. En mensen vragen zich af waarom ik die gozer zon kwal vind. Lekker keihard een beenbreuk schoppen. Nare etter.

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

Knisper schreef:

Alejandro Valverde (1)

Damiano Cunego (1)

Samuel Sanchez (1)

Robert Gesink (1)

Zaten we er toch flink naast... De grote namen hebben geen trap in de aanval gedaan.

Maar wat een finale zeg. Gesink die zich geweldig laat zien en als enige bergop weg kan komen. Dan een Kroon die iets doet wat ik nooit van hem had verwacht. Voor mijn gevoel zat Ivanov vervolgens op het vlakke toch het minste werk te doen en juist daar gaat Gesink kapot. Maar goed, sprint wel erg mooi afgemaakt door Ivanov. Leuk interview ook achteraf.

Voor LBL zet ik nu toch mijn geld op Gesink.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ivanov was de terechte winnaar, maar wel jammer als er 2 op3 Nederlanders in de kopgroep zitten. Hoe lang moeten we nog wachten op eindelijk weer eens een Nederlandse winnaar in een klassieker?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maar we zullen eens zien hoe de 2e helft gaat.

Ik zie Psv dit tempo niet aanhouden, en een snelle 3-2 kan wonderen doen voor de rest van de wedstrijd.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Wat een mega swalbe btw. Gisteren al met Biseswar, nu dit weer. Scheidsrechterskorps ga jullie even schamen.

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

Zavo schreef:

Ivanov was de terechte winnaar, maar wel jammer als er 2 op3 Nederlanders in de kopgroep zitten. Hoe lang moeten we nog wachten op eindelijk weer eens een Nederlandse winnaar in een klassieker?

Precies een weekje.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Gesink komt nog te kort voor het winnen van een gote klassieker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:
Wat een mega swalbe btw. Gisteren al met Biseswar, nu dit weer. Scheidsrechterskorps ga jullie even schamen.

Biseswar werd gewoon omver geschopt. Dacht gister vanaf de tribune dat het een makkelijk gegeven penalty was, maar de tv beelden lieten duidelijk zien dat hij omver geschoffeld werd. 100% Pingel...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Gestopt met kijken ik kan het niet meer aanzien, Ajax en PSV waren dramatisch de eerste helft en Ajax zet het in de tweede helft gewoon voort. AZ gefeliciteerd, uithuilen en volgende week pakken we AZ!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig dat er ook nog mensen waren die serieus dachten dat Ajax nog kans zou maken

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

5-1 ondertussen. Beschamend zielig dit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

-

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3729 stemmen

Zo slecht!

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Hoe kun je in hemelsnaam zo voetballen. Als ze volgende week zo voetballen dan word ajax nog een keer afgedroogd. Ongelooflijk slecht. Het lijkt het Willem II van vorige week wel. Als ik van Basten was, dan was ik alvast naar huis gegaan en dan had ik gezegd zoek het maar uit. AZ word vandaag kampioen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Hahaha, wat een heerlijke wedstrijd.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Marco van Basten mag wat mij betreft voor goed thuisblijven.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Wat een onzin. De verdedigers en de middenvelder(tje)s wel eens gezien van jullie? 1x blazen en ze liggen plat. Bovendien..ze hadden Bassie nooit moeten aanstellen, dus nu is het te laat moehaha.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

Vertel me, waarom?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Neemt niet weg dat Van Basten gewoon een matige coach is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Overigens Wielaert en Oleguer zijn gratis af te halen vanavond. Leuke jongens missen alleen simpel weg niveau.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

Neemt niet weg dat Van Basten gewoon een matige coach is.

Vertel me dan eens waarom?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Moet dat serieus nog uitgelegd worden?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb het nooit in de coach Marco van Basten gezien. Niet bij het Nederlands elftal en niet bij Ajax. Hij is onvoldoende in staat met zijn spelers te communiceren. Dat zag je al bij Oranje. Hij kon niet omgaan met zeer goede spelers als Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooy. Bij Ajax moest hij zo nodig Johan Cruijff zijn werk onmogelijk maken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Ongelofelijk weer dit onvoorspelbare Ajax.. Speelden ze vorig weekend de sterren van de hemel, nu weer dit pak slaag.. AZ wordt slapend kampioen, maarja ze hebben het wel verdiend.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:
Moet dat serieus nog uitgelegd worden?

Ja en inhoudelijk graag. Buiten die prutsers die hij aangetrokken heeft (Oleguer en Wielaert, wat bijna iedereen hier goede spelers vond ) levert hij gewoon prima werk.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:
Overigens Wielaert en Oleguer zijn gratis af te halen vanavond. Leuke jongens missen alleen simpel weg niveau.

Zeik niet zo. Vandaag had je ze alle 11 gratis af kunnen halen want ze waren allemaal slecht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Bij Ajax moest hij zo nodig Johan Cruijff zijn werk onmogelijk maken.

Welk werk? Cruijff is al 20 jaar weg bij Ajax..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:
Ik heb het nooit in de coach Marco van Basten gezien. Niet bij het Nederlands elftal en niet bij Ajax. Hij is onvoldoende in staat met zijn spelers te communiceren. Dat zag je al bij Oranje. Hij kon niet omgaan met zeer goede spelers als Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooy.

Van Basten heeft zeker zijn gebreken, maar dit voorbeeld heeft helemaal geen betrekking op Ajax. Waarom faalt hij volgens jou bij ajax? Wat moet er anders?

Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat Van Basten een andere assistent neemt, hij niet meer alle aankopen zelf doet en de jeugdopleiding afgeeft. (Deze dingen gaan waarschijnlijk ook gebeuren) Maar de meeste praten allemaal Johan Derksen na die het op Van Basten en Ajax gemunt heeft. Zie bijvoorbeeld dat tenenkrommend journalistiek misbaksel van afgelopen week in VI.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Johan Cruijff is niet zo lang geleden op verzoek van de leden als adviseur binnengehaald. Zijn eerste advies werd meteen door San Marco van tafel geveegd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Zeik niet zo. Vandaag had je ze alle 11 gratis af kunnen halen want ze waren allemaal slecht.

Het is dit seizoen niet anders geweest, vandaag was ook een collectieve wanprestatie, maar zij spannen de kroon. Oleguer het hele seizoen al, ik had het vandaag gewoon met hem te doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.