- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Al zou ajax vandaag winnen. AZ haalt heus nog wel een puntje. Desnoods zullen ze de laatste wedstrijd met z'n allen voor het goal gaan liggen.
Zoals tegen Excelsior. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ajax wint vanmiddag gewoon.
Dan gaat AZ komende week in Amsterdam ten onder en de week erop wint Ajax bij Sparta waarbij AZ in Enschede slaag krijgt.
Dan Ajax-Twente die we winnen en AZ die de spanning in Alkmaar tegen Heerenveen niet langer aankan.
Ajax Kampioen 
En toen werd ik wakker....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En toen werd ik wakker....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, ik gun het Az ook wel.
Ben allang blij dat Psv moet knokken momenteel voor een Uefa Cup ticket
En hoop dat ze falen !
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Droom maar lekker verder. Mooie droom, dat wel 
Een puntje zou eigenlijk al goed zijn vanmiddag. Dan komt Ajax naast Twente en is AZ kampioen, wat de wedstrijd van volgende week makkelijker maakt. Maar als Ajacied en PSV-hater hoop ik natuurlijk op 0-5 of zo.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ga weg met je puntje. Niks minder dan 3 punten daaro pakken.
Ajax is beter in vorm en heeft betere spelers dan PSV. Ajax is Ajax, die gaan niet voor een puntje (in eigen land).
Hopelijk maakt Aissati de winnende. Dat zou wel lekker zijn straks.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Natuurlijk gaan ze voor 3 punten, maar dat wil niet zeggen dat een gelijkspel een slecht resultaat zou zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind van wel. Zoals de ploegen er nu voor staan is een winst gewoon een vereiste.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft de overwinning keihard nodig om afstand te kunnen nemen van FC Twente.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tja, sorry dat ik het moet zeggen, maar je bevestigt wel het beeld van de arrogante Ajax-supporter nu. Twee aardige wedstrijden en de verwachtingen worden meteen weer opgevoerd. Als je als nummer 3 uit speelt tegen de nummer 5 is een gelijkspel geen slecht resultaat, zeker niet als dat al genoeg is om de 2e plaats te pakken.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Niks arrogants aan. Ik zeg niet dat we gaan winnen, ik zeg dat je als Ajax zijnde met minder dan winst niet tevreden mag zijn vandaag.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Zoals tegen Excelsior.
ja inderdaad. Maar het kan toch niet waar zijn dat je dit uit handen geeft. Het zou wel triest zijn als ze na 28 ongeslagen duels ineens de laatste vier zouden verliezen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laatste drie wedstrijden zijn wel tegen de nummer 2,3 & 4.... Maar ik geloof nog minder dat Ajax zijn laatste 4 wedstrijden allemaal wint.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Dat geloof ik nog niet. Ach als AZ er nog maar eentje wint, laat het dan de laatste zijn. Dan hebben we misschien nog een spannend slot voor de boeg.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Amusant, ADO komt op 0-3 bij Willem II en binnen 10 minuten dr na staat het weer 3-3 en worden ze nu weggedrukt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wow, Willem II terug van een 3-0 achterstand naar 3-3!
Erg knap, al helemaal na vorige week!
Edit: Litmanen net iets eerder 
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Gelukkig staat de Ajax-verdediging weer eens als een huis!
Wat een drama dit zeg.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Typisch...echt typisch ajax...
Had het zo gehoopt, maar nu nog terugkomen zie ik helemaal niet gebeuren.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Ontzettend klote dit, de verdediging staat echt te slapen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat weinig mensen de toto goed hadden deze week. 
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Ajax krijgt een pak slaag zeg... krijg toch veel gelijk. Vertelde gisteren mijn AZ vriendje dat Vitesse zou winnen (ik kom uit Arnhem e.o. hè
) En nu krijgt Ajax een mep... tsja... Maar een wedstrijd is pas over na het laatste fluitsignaal hè 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
AZ kan nu WEL de vlaggetjes uit gaan hangen...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Was te verwachten dit... Alsof het na een paar aardige wedstrijden opeens allemaal koek en ei is bij Ajax...
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
En die klote eredivisie live hapert ook al 3 dagen 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Tjsa....Ajax loopt echt te kloten. De 1e 10 minuten waren goed en ik dacht dat wij gingen scoren. Daarna redelijk overlopen. Elke 2e bal kwam bij PSV uit en als je bij 1-0 Mendez zoveel ruimte geeft....of bij de 2-0 staat te slapen op links....en over de 3-0 maar te zwijgen. Wat een mongool die Vertonghen. Gelukkig nog snel 3-1 zodat de 2e helft nog iets kan voorstellen....
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Zeer verdiende voorsprong helaas. Ajax speelt echt onthutsend zwak, terwijl PSV er enorm dicht op zit en simpelweg tien keer feller is.
Maar goed, na een donderpreek van Marco wordt het natuurlijk 3-4. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hier niet hoor.
Maar die Afellay, wat een lafbek.
Niet alleen voor die actie op Emanuelson, maar voornamelijk het uitlachen van Vertonghen na z'n blunder.
Hard onderuit trappen dadelijk graag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.