• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.805 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.850 acteurs
  • 200.888 gebruikers
  • 9.505.173 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Gio had al meteen rood moeten hebben na die tackle op Perez. Neemt niet weg dat deze belachelijk reageerde en zichzelf en Twente er behoorlijk veel pijn mee deed.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Quido schreef:

Gio had al meteen rood moeten hebben na die tackle op Perez. Neemt niet weg dat deze belachelijk reageerde en zichzelf en Twente er behoorlijk veel pijn mee deed.

Dat viel ook wel mee hoor, geel was meer dan zat.

Dat De Cler Arnautovisch in z'n zak had (mede omdat deze absoluut niet z'n dag had) hielp Feyenoord ook een behoorlijk handje mee, trouwens.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Viel wel mee? Van achteren, met twee benen op de enkels ...

Edit: zie nu de samenvatting; en dan ook nog de vermoorde onschuld spelen en net een gele kaart al verwerpelijk vinden. Die Gio.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Hou je smoel over Gio aub. Die kerel heeft het EK van jou leven gespeeld. Bovendien was er totaal niks aan de hand. Pijnlijke misvatting. Sowieso komen ploegen uit de provincie mijn strot uit. Arrogante shitty crowded clubs zijn het. Only sing when you win. Opzouten. Beetje stoer komen doen. Ik heb nog altijd meer respect voor Ajax, Ado en Utrecht dan al die andere boerenzooi. Vooral in Herenveen beginnen ze spatjes te krijgen. Zo misplaats. Het word tijd dat De Guzman, Wijnaldum, Fer en Erasmus maar eens samenspelen. Meteen de mond gesnoerd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat ik er van zag was dat niet eens een overtreding.... Hij speelde gewoon de bal. Maar ik heb geen samenvatting gezien.

Bovendien: Wat is er mis met Perez schoppen?

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

aire. schreef:

Hou je smoel over Gio aub. Die kerel heeft het EK van jou leven gespeeld.

2 goede acties en meteen hét EK van onze levens... Gio blijft een matige voetballer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

Gio blijft een matige voetballer.

Sure.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanni_van_Bronckhorst

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Ik ken z'n geschiedenis wel hoor.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat het niet zo goed is voor Ajax, dat AZ gister verloren heeft, al vond ik het wel erg grappig. Dit verhoogt alleen maar de druk op Ajax, terwijl de titelkansen hooguit 1% zijn. AZ heeft maar 1 puntje nodig, dat gaan ze echt wel pakken en Ajax gaat ook geen 4 keer op rij winnen. Wel lekker dat Twente verloren heeft.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ja en Twente gaat op halve kracht het slot in, met die rode kaarten enzo. Denk dat Perez misschien nog wel geschorst gaat worden vanwege zijn trappende beweging. Tenminste als het geel voor het opstootje was natuurlijk. Wel goed gefloten steeds van die scheids, was allemaal terecht.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

aire. schreef:

Hou je smoel over Gio aub.

Ik trek geen algemene conclusies over die jongen. Zie hem graag bij het NL elftal. Maar gister ging ie gewoon te ver. En dat verontwaardigde gedoe altijd komt me - niet alleen bij hem - de strot uit.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3068 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)
2 goede acties en meteen hét EK van onze levens... Gio blijft een matige voetballer.

Dus volgens jou hoort hij niet in het Nederlands Elftal? Want ja, daar horen geen matige voetballers thuis..

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vanwege gebrek aan een goed alternatief mag Giovanni van Bronckhorst van mij tot en met het WK 2010 de positie van linkervleugelverdediger in Oranje blijven bekleden. Ik vind hem opbouwend voldoende. Zijn verdedigende kwaliteiten vind ik echter matig. Hij heeft ook geen over mijn lijk mentaliteit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bulls steal game 1 in Boston . Wat een game van Rookie D.Rose, werd n de third quarter wel wat bang voor een opmars maar gelukkig een heerlijke OT win waar je die broodnodige away win om nu de Home advantage in handen te hebben.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

aire. schreef:

Hou je smoel over Gio aub. Die kerel heeft het EK van jou leven gespeeld.

Je zou de eerste minuten van Nederland - Italië eens moeten terug bekijken. In de minuten voor de 1-0 heeft de beste man een draak van een wedstrijd gespeeld. Ik denk dat Van Bronckhorst ongeveer 80% balverlies heeft geleden en verdedigend er een paar keer flink naast zat. Jammer dat hij na één mooie actie 'De kerel van het EK' wordt genoemd. Hierna heeft Van Bronckhorst aardig lopen ballen, maar meer kan ik niet van maken. Ik kan de overige optredens van Van Bronckhorst op het EK moeilijk voor de geest halen, het is alleen jammer dat hij vaak geroemd wordt vanwege deze afzonderlijk mooie actie.

De actie op Perez was overigens diep rood. Van Bronckhorst komt vanachter, met twee benen invliegen (en raakt hierna de bal). Volgens mij zijn hier bij de FIFA duidelijke regels over gemaakt, overtreding van achter: rood, sliding met twee benen: rood. Het blijft onbegrijpelijk dat men een paar simpele regels niet gewoon kunnen worden toegepast in het voetbal (internationaal niveau overigens hetzelfde verhaal).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Hij heeft ook geen over mijn lijk mentaliteit.

Dat geldt voor het hele NL Elftal op van Bommel na.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

MXO schreef:

De actie op Perez was overigens diep rood. Van Bronckhorst komt vanachter, met twee benen invliegen (en raakt hierna de bal). Volgens mij zijn hier bij de FIFA duidelijke regels over gemaakt, overtreding van achter: rood, sliding met twee benen: rood.

Niet bij Perez, daar wordt het toegejuigd.

Zoals ik het van de tribune zag raakte hij eerst de bal. Maar ik zal vanavond nog eens goed kijken (als ze het nog eens laten zien.)

En al had hij rood gekregen had Feyenoord nog steeds gewonnen want dankzij die actie sloeg de vlam in de pan (Kuip) en kantelde de wedstrijd volledig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat ben ik met je eens. Om die reden wordt Oranje geen wereldkampioen.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Reinbo schreef:

Zoals ik het van de tribune zag raakte hij eerst de bal.

Dat maakt niet uit. Het gaat om de manier waarop je inkomt.

Perez had trouwens ook rood moeten hebben voor (poging tot) natrappen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Gio is gewoon een goede voetballer, alleen geeft hij een ploeg in nood geen echte meerwaarde nee. Daarvoor mist hij de hardheid in zich. Geen schande hoor. Wel een prima speler en logisch dat hij nog WK 2010 gaat spelen. Sowieso de beste linksback die Oranje op kan stellen.

Opvallend trouwens. Feyenoord verliest verdiend bij Volendam maar vloert in eigen huis wel PSV en Twente en speelt 0-0 bij AZ. Over wisselvalligheid gesproken. Vlemmings heeft de ploeg wel redelijk aan de praat weer gekregen. Gister was mijn dank groot

Ik kijk uit naar 4,5 uur van nu. PSV-Ajax wordt genieten met het oog op de verloren pot van Twente.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goh, ik zie net die AZ supporters op TV. Zelfde 'lachende' gezichten als de kampioenswedstrijd van een paar jaar terug bij Excelsior. Zou die vent vandaag weer een tattoo hebben laten zetten?

"t is dat ik het Ajax zeker niet gun, maar anders verheugde ik me wel op het scenario dat AZ van Ajax en Twente verliest.....

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ach, voor de grap zou het hilarisch zijn als Ajax het werd. Als het verschil nou een puntje of 3 tot 5 minder was, dan had ik nog wel geloof. Nu is het uitstel voor AZ, maar dat maakt het niet minder grappig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij heeft inderdaad weer een tattoo laten zetten maar geen datum dit keer. Nu gewoon met titel als 2008/2009. Als AZ het weer verknalt .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zou gewoon een tattoo met dit decennia nemen.

AZ Kampioen Decennia 2000-2010

Zit je altijd goed

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, wat een heerlijk avondje gisteren! Ik hoop zelfs dat Ajax gaat winnen vanmiddag, al weet ik wel zeker van niet. Ajax die met druk om kan gaan, gekker moet het niet worden natuurlijk. AZ wordt dus beeldbuiskampioen vanmiddag.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

DeCol schreef:

(quote)

Dus volgens jou hoort hij niet in het Nederlands Elftal? Want ja, daar horen geen matige voetballers thuis..

Precies.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Al zou ajax vandaag winnen. AZ haalt heus nog wel een puntje. Desnoods zullen ze de laatste wedstrijd met z'n allen voor het goal gaan liggen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vandaag trouwens de Amstel Gold Race, start van het echte wielerseizoen, nu we de Vlaamse folklore hebben gehad.

Ik gok op een herhaling van vorig jaar: Cunego wint.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat geeft de volgende lijst met voorspellingen.

Damiano Cunego (2)

Alejandro Valverde (1)

Samuel Sanchez (1)

Robert Gesink (1)

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bulls steal game 1 in Boston . Wat een game van Rookie D.Rose, werd n de third quarter wel wat bang voor een opmars maar gelukkig een heerlijke OT win waar je die broodnodige away win om nu de Home advantage in handen te hebben.

Goeie overwinning, gelijk al in de eerste game bij Boston winnen. En Allen is behoorlijk door het ijs gezakt. 1 uit 12 field goals attempt en 0-6 driepunters. Dallas en Houston hebben ook netjes de home advantage overgenomen. De Cavs lieten in elk geval de Pistons compleet kansloos.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.