- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hehe en ook Tiote rood bij Twente. Ook geschorst dus voor komende week.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3321 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hahahaha Feyenoord met 10 man wint van Twente met 9 man uiteindelijk. En AZ verliest! Als Ajax morgen wint heb je miss zelfs nog een beetje een spannend seizoensslot. Ajax kan sowieso gouden, gouden zaken doen! Wat heeeeeerlijk dit! Kut AZ, kut AZ publiek hahaha
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Hahaha, wat een avond weer. Toch een goede keus geweest om eerder van m'n werk weg te gaan.
... 3 rode kaarten bij Feyenoord-Twente. Feyenoord wint, na een abominabele 1ste helft, en een leuke 2de helft. Az verliest. Nec gelijk. Ja, heerlijk avondje.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Ajax en Heerenveen zijn toch wel de grootste winnaars.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Wat is Wiedemeijer toch een lachertje zeg. De enige échte rode kaart van de wedstrijd werd bestraft met... je raadt het al, niks.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Braafheid verdiende op 't einde nog zelfs geel + schorsing.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die kop van al die supporters en vooral die van louis, geweldig
Ik lach me helemaal kapot hier!!
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Eigenlijk hoop ik gewoon dat ajax wint van psv.
De volgende wedstrijden worden dan extreem leuk, de schema's van Ajax en Az:
Ajax - Az
Sparta - Ajax
Fc Twente - Ajax
Ajax - Az
Fc Twente - Az
Az - Sc Heerenveen
Wordt toch niet zo héél makkelijk meer voor Van Gaal.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Laat Vitesse maar winnen inderdaad, zie van Gaal liever winne nin de ArenA. Mooi voorbeeld van wie het laatst lacht.
Laten we het hopen inderdaad. Die reacties zoals van Ajax&Litmanen1 verdienen natuurlijk niet beter.
Maar wel ongelofelijk dat ze het alweer laten liggen daar in Alkmaar. Vitesse is nog wel zo'n gewillige ploeg ook.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Word nog leuk met Ajax - Az, nog verder uitstel van kampioenschap, of wie weet helemaal niet? Twente en Heerenveen zijn ook niet de makkelijkste!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Laten we het hopen inderdaad. Die reacties zoals van Ajax&Litmanen1 verdienen natuurlijk niet beter.
Miep niet zo man. Nogal logisch dat ik als Ajax en als totaal geen liefhebber van AZ gewoon erg blij ben.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Blijft een sneue reactie. Bij nader inzien hoop ik trouwens dat AZ gewoon morgen kampioen wordt, want dat schijnt te kunnen.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Maar kom op BA, AZ is toch wel de meest indentiteitsloze club van de hele Eredivisie 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Blijft een sneue reactie. Bij nader inzien hoop ik trouwens dat AZ gewoon morgen kampioen wordt, want dat schijnt te kunnen.
Uiteraard. Benieuwd hoe de Ajax haters hiero hadden gereageerd als dit Ajax was overkomen.
Ik lach me dood om AZ vanavond. Hilarisch en prachtig. Ook al worden ze voor 99% kampioen, dit blijft leuk.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Ik zat net gewoon hardop te lachen voor de televisie. Heerlijk al die gezichten van dat klote publiek. Ik denk ook niet dat AZ in de Arena gaat winnen, want Ajax is gewoon sterk thuis. Voor de eerste keer stond ik ook te juichen voor Feyenoord, wat een topavond is dit toch. Als Ajax morgen wint kan het (theoretisch) nog erg spannend worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Ik vind het ook wel grappig hoor maar ik vind het nogal sneu om meteen kut AZ en kutpubliek te gaan roepen. Het tekent de Ajacied blijkbaar.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Ik vind het ook wel grappig hoor maar ik vind het nogal sneu om meteen kut AZ en kutpubliek te gaan roepen.
Ik gun het Louis verder van harte hoor, maar ik vind het gewoon hilarisch dat AZ het weer laat liggen. Maar ik heb ook niet de illusie dat Ajax kampioen wordt hoor, daar niet van.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het ook wel grappig hoor maar ik vind het nogal sneu om meteen kut AZ en kutpubliek te gaan roepen. Het tekent de Ajacied blijkbaar.
Dat roep ik al een heel jaar dus wees niet bang. Dat AZ publiek vind ik nep. De club AZ vind ik vervelend.
Alleen de selectie en Louis zijn oke. Jammer voor de beste man, dan maar over 2 weken.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Uiteraard. Benieuwd hoe de Ajax haters hiero hadden gereageerd als dit Ajax was overkomen.
Ach, net zo grappig als twee jaar terug wordt het toch nooit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax morgen van PSV wint en een week later AZ verslaat sluit ik niet uit dat gelet op de moeilijke laatste twee wedstrijden van AZ de ploeg uit Alkmaar volledig gaat verkrampen en de zeker gewaande titel op de valreep aan Ajax verspeelt.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Ach.. alsof Ajax niet zal verkrampen met de wetenschap dat ze alles moeten winnen.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Dat roep ik al een heel jaar dus wees niet bang. Dat AZ publiek vind ik nep. De club AZ vind ik vervelend.
Alleen de selectie en Louis zijn oke. Jammer voor de beste man, dan maar over 2 weken.
Gewoon morgen hoor... (met dank aan Feyenoord)
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3321 stemmen
Het tekent de Ajacied blijkbaar.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ach.. alsof Ajax niet zal verkrampen met de wetenschap dat ze alles moeten winnen.
Wel chapeau voor Vitesse vanavond die, na een belabberde eerste helft, de tweede helft wel duidelijk niet van plan waren zich gewillig naar de slachtbank te laten leiden. Ik heb een hoge pet op van AZ en van Louis en kampioen worden ze ongetwijfeld en meer dan verdiend, maar het is ontzettend tekenend dat het publiek muisje stil was (en zich bovendien meer bezig leek te houden met de 'concurrenten' (als daar al van gesproken kan worden) Twente en Ajax (= Amsterdam)) en dat Louis zich liet gaan toen Jan Joost van Gangelen vroeg of het wellicht iets te maken zou kunnen hebben met de wedstrijd tegen Excelsior van twee jaar geleden.
Niettemin; ik denk dat AZ morgen gewoon feest kan vieren en, nogmaals, ik gun het de spelers (oke, ik zal eerlijk zijn: aan Swerts heb ik wel een bloedhekel) en Louis van harte.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Zowel twente als AZ zijn beiden niet meer ongeslagen na een hele lange reeks (20 en 28 wedstrijden), uitgerekend op de zelfde speeldag 
Twente had de wedstrijd zoals gewoonlijk al in de eerste helft moeten beslissen. Gewoon enorm dom door een team als Feyenoord zo terug te laten komen. En verder ook erg harde wedstrijd met een gignatische kaartenregen.
Maar oke, complimenten aan Vitesse en Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft gewonnen dankzij Perez. Dat irritante mannetje wist het vuur bij het (tot dan toe ingeslapen) legioen aan te wakkeren waarna Feyenoord eindelijk iets minder verdoofd ging spelen... Twente heeft het de eerste helft laten liggen Weet niet of de strafschop terecht was. Tweede geel voor Gio leek mij een beetje flauw.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.