- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25184 stemmen
Ach ja, FC Twente tegen Juventus, Arsenal, Liverpool, Schalke '04, Glasgow Rangers, Atletico Madrid of Barcelona. Altijd goed voor het Nederlandse coefficient.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, FC Twente tegen Juventus, Arsenal, Liverpool, Schalke '04, Glasgow Rangers, Atletico Madrid of Barcelona. Altijd goed voor het Nederlandse coefficient.
Ach veel slechter dan Ajax de afgelopen 2 jaar kunnen ze het niet doen...
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Er gaan weer geruchten rond over de nieuwe trainer van Twente: klik
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Ik doe ze in deze vorm af als stompzinnig, zeker als je zo de kampioen zou bepalen. Maar verder ben ik er wel tegen omdat ze geen enkel nut hebben.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Prachtige dag gisteren, jammer dat m'n stem nu echt helemaal naar de klote is, maar ja.
Gezellig Ajax met ons in de Uefa-cup.
. Kijken wie het verste komt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Prachtige dag gisteren, jammer dat m'n stem nu echt helemaal naar de klote is, maar ja.
Gezellig Ajax met ons in de Uefa-cup.
. Kijken wie het verste komt.
Ik hoop dat ze tegen elkaar loten. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik ook want dat wil zeggen dat ze beide de poule overleven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Tegen 5 van de 7 ploegen die hier staan wint Ajax ook echt niet. En Schalke en Glasgow zijn ook geen formaliteiten voor Ajax. Grote nadeel wat je nu wel hebt is dat Ajax waarschijnlijk een beschermde ploeg was geweest en Twente niet.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Had het geweldige Ajax maar beter moeten spelen.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Had het geweldige Ajax maar beter moeten spelen.
.

Twente heeft voor de rest verdiend gewonnen, en als de selectie intact blijft zullen ze het niet veel beter of slechter doen dan Ajax de afgelopen drie jaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Tegen 5 van de 7 ploegen die hier staan wint Ajax ook echt niet. En Schalke en Glasgow zijn ook geen formaliteiten voor Ajax. Grote nadeel wat je nu wel hebt is dat Ajax waarschijnlijk een beschermde ploeg was geweest en Twente niet.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen

kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik bedenk me trouwens nu pas dat Ajax vorig jaar 5de werd en door de playoffs de CL inging (voorrronde dan). Waarom zitten ze dan nu allemaal zo te zeuren over die playoffs eigenlijk?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wie zeurt er nou dan? Heb je gister ook al geen antwoord op kunnen geven. Iedereen die tegen de play-off's is, was dat toen - overigens twee jaar gelden - ook. Dat je er toen van profiteerde, doet aan dat feit niks af. Het begint vrij zielig te worden dat je het in elke post enkel over dat 'geweldige' Ajax hebt. Je moet het zelf weten, mij heb je er niet mee, maar dit topic begint langzamerhand af te zakken naar het gemiddelde internetfora niveau waar pubertjes de regel uitmaken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
nee, want geweldig was het allemaal niet.

twente was duidelijk de betere over de twee wedstrijden in de play-offs en hoop dat de selectie intact blijft met nog 1 of 2 versterkingen zodat ze zich kwlificeren voor de CL en niet in de voorronde eruit vliegen zoals ajax de afgelopen 2 jaar.
Wouter
-
- 18737 berichten
- 3094 stemmen
Ik heb de play offs nooit zien zitten. Ook niet toen Ajax aanvankelijk als vijde eindigde.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik bedenk me trouwens nu pas dat Ajax vorig jaar 5de werd en door de playoffs de CL inging (voorrronde dan)
vond ik alleen leuk voor blind toen het gebeurde en natuurlijk een beetje voor mezelf om dat ik voor ajax ben, maar verdiend is het natuurlijk niet als je 5de word.
Wouter
-
- 18737 berichten
- 3094 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Het begint vrij zielig te worden dat je het in elke post enkel over dat 'geweldige' Ajax hebt.
Uiteraard. Als Ajacieden gaan mekkeren over dat Twente niet in de CL hoort, zal ik dat ook zeker blijven doen. Daar vragen ze dan om natuurlijk.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Die ze een jaar geleden gratis konden hebben.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Overigens vind ik het leuke aan die playoffs dan weer wel dat het een soort Europees voetbalsysteem hanteert. Je moet er staan op de juiste momenten. Wat dat betreft is het wel een geinige graadmeter voor Europese wedstrijden. Die hebben eenzelfde soort druk.
Dat je een heel seizoen lang leuk voetbalt doet er helemaal niet toe. wat dat betreft zou PSV ook een uitstekende ploeg zijn voor de playoffs.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard. Als Ajacieden gaan mekkeren over dat Twente niet in de CL hoort,
ze horen er toch ook niet, neemt niet weg dat ze het gewoon verdiend hebben door de play-offs te winnen.

moraal ridder
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Overigens vind ik het leuke aan die playoffs
het blijft het hele seizoen wel spannend vind ik het enige voordeel.
ik heb alleen maar saai voetbal gezien op NEC na uiteraard.
das waar, maar of het voetbal er nou beter op word.
Dat je een heel seizoen lang leuk voetbalt doet er helemaal niet toe. wat dat betreft zou PSV ook een uitstekende ploeg zijn voor de playoffs.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Overigens vind ik het leuke aan die playoffs dan weer wel dat het een soort Europees voetbalsysteem hanteert.
Dat zou dan ook veranderd moeten worden. De winnaar van de CL is echt niet altijd de beste van Europa, daarvoor is het systeem veel te afhankelijk van toeval.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
ze horen er toch ook niet
eeh.. want?
Door dit soort opmerkingen zal ik dus flink naar Ajacieden blijven uithalen. Dat verdienen ze nu eenmaal. Denken nog steeds dat ze iets voorstellen.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nou en? dat doet er niet toe, als ze maar winnen.
100 keer liever eens clusbs die het goed doen in Europa dan 'mooi voetbal' (lees: met z'n allen naar voren stomen en niet doorhebben dat de tegenstander dat graag heeft en telkens in messcherpe counters lopen
. )
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
NEC heeft zich geplaatst en de play-offs zijn opeens top. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dat zou dan ook veranderd moeten worden. De winnaar van de CL is echt niet altijd de beste van Europa, daarvoor is het systeem veel te afhankelijk van toeval.
Nja, toeval... het is niet voor niks dat het altijd de grote clubs zijn die hem winnen.
In elke sport werken kampioenschappen zo. Je kan moeilijk nog eens een hele aparte Europese competitie opzetten he.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.