• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.723 gebruikers
  • 9.421.715 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25184 stemmen

Ach ja, FC Twente tegen Juventus, Arsenal, Liverpool, Schalke '04, Glasgow Rangers, Atletico Madrid of Barcelona. Altijd goed voor het Nederlandse coefficient.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ach ja, FC Twente tegen Juventus, Arsenal, Liverpool, Schalke '04, Glasgow Rangers, Atletico Madrid of Barcelona. Altijd goed voor het Nederlandse coefficient.

Ach veel slechter dan Ajax de afgelopen 2 jaar kunnen ze het niet doen...

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Er gaan weer geruchten rond over de nieuwe trainer van Twente: klik

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Alles via de reguliere competitie bepalen is natuurlijk ook prima. Maar ik vind het wel erg conservatief om play offs (incl titelstrijd ! ) als 'stompzinnig' af te doen.

Ik doe ze in deze vorm af als stompzinnig, zeker als je zo de kampioen zou bepalen. Maar verder ben ik er wel tegen omdat ze geen enkel nut hebben.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Prachtige dag gisteren, jammer dat m'n stem nu echt helemaal naar de klote is, maar ja.

Gezellig Ajax met ons in de Uefa-cup. . Kijken wie het verste komt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Prachtige dag gisteren, jammer dat m'n stem nu echt helemaal naar de klote is, maar ja.

Gezellig Ajax met ons in de Uefa-cup. . Kijken wie het verste komt.

Ik hoop dat ze tegen elkaar loten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Ik ook want dat wil zeggen dat ze beide de poule overleven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Tegen 5 van de 7 ploegen die hier staan wint Ajax ook echt niet. En Schalke en Glasgow zijn ook geen formaliteiten voor Ajax. Grote nadeel wat je nu wel hebt is dat Ajax waarschijnlijk een beschermde ploeg was geweest en Twente niet.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Had het geweldige Ajax maar beter moeten spelen. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Had het geweldige Ajax maar beter moeten spelen. .

Twente heeft voor de rest verdiend gewonnen, en als de selectie intact blijft zullen ze het niet veel beter of slechter doen dan Ajax de afgelopen drie jaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

timbo_ schreef:

Tegen 5 van de 7 ploegen die hier staan wint Ajax ook echt niet. En Schalke en Glasgow zijn ook geen formaliteiten voor Ajax. Grote nadeel wat je nu wel hebt is dat Ajax waarschijnlijk een beschermde ploeg was geweest en Twente niet.

Voor geen enkele Nederlandse club zou het makkelijk zijn geweest.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

Is dat niet zo dan? Als ze zo goed zijn is het vooral hun fout als we geen goede club in de CL hebben.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik bedenk me trouwens nu pas dat Ajax vorig jaar 5de werd en door de playoffs de CL inging (voorrronde dan). Waarom zitten ze dan nu allemaal zo te zeuren over die playoffs eigenlijk?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Wie zeurt er nou dan? Heb je gister ook al geen antwoord op kunnen geven. Iedereen die tegen de play-off's is, was dat toen - overigens twee jaar gelden - ook. Dat je er toen van profiteerde, doet aan dat feit niks af. Het begint vrij zielig te worden dat je het in elke post enkel over dat 'geweldige' Ajax hebt. Je moet het zelf weten, mij heb je er niet mee, maar dit topic begint langzamerhand af te zakken naar het gemiddelde internetfora niveau waar pubertjes de regel uitmaken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Is dat niet zo dan?

nee, want geweldig was het allemaal niet.

Als ze zo goed zijn is het vooral hun fout als we geen goede club in de CL hebben.

twente was duidelijk de betere over de twee wedstrijden in de play-offs en hoop dat de selectie intact blijft met nog 1 of 2 versterkingen zodat ze zich kwlificeren voor de CL en niet in de voorronde eruit vliegen zoals ajax de afgelopen 2 jaar.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Ik heb de play offs nooit zien zitten. Ook niet toen Ajax aanvankelijk als vijde eindigde.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik bedenk me trouwens nu pas dat Ajax vorig jaar 5de werd en door de playoffs de CL inging (voorrronde dan)

vond ik alleen leuk voor blind toen het gebeurde en natuurlijk een beetje voor mezelf om dat ik voor ajax ben, maar verdiend is het natuurlijk niet als je 5de word.

. Waarom zitten ze dan nu allemaal zo te zeuren over die playoffs eigenlijk?
typisch nederlands, het heeft zo zijn voordelen zie nec dit jaar en ajax 2 jaar geleden, maar voor nac is het natuurlijk bijzonder lullig dat ze derde worden en het met de intertoto moeten doen, maar neemt niet weg dat nec het verdiend heeft als je in de winterstop nog 17de staat door verschillende omstandigheden en dat men door de play-offs nog een uitemate succesvolle seizoen kunnen hebben, en kwa voetbal wat ze hebben laten zien,(ik vond het van wereld niveau, jammer ook dat het seizoen afgelopen is in principe want ik zou niet weten welke club nec kon tegenhouden op het moment) dik en dik verdiend.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Quido schreef:

Het begint vrij zielig te worden dat je het in elke post enkel over dat 'geweldige' Ajax hebt.

Uiteraard. Als Ajacieden gaan mekkeren over dat Twente niet in de CL hoort, zal ik dat ook zeker blijven doen. Daar vragen ze dan om natuurlijk.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Overigens vind ik het leuke aan die playoffs dan weer wel dat het een soort Europees voetbalsysteem hanteert. Je moet er staan op de juiste momenten. Wat dat betreft is het wel een geinige graadmeter voor Europese wedstrijden. Die hebben eenzelfde soort druk.

Dat je een heel seizoen lang leuk voetbalt doet er helemaal niet toe. wat dat betreft zou PSV ook een uitstekende ploeg zijn voor de playoffs.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Uiteraard. Als Ajacieden gaan mekkeren over dat Twente niet in de CL hoort,

ze horen er toch ook niet, neemt niet weg dat ze het gewoon verdiend hebben door de play-offs te winnen.

zal ik dat ook zeker blijven doen. Daar vragen ze dan om natuurlijk.

moraal ridder

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Overigens vind ik het leuke aan die playoffs

het blijft het hele seizoen wel spannend vind ik het enige voordeel.

dan weer wel dat het een soort Europees voetbalsysteem hanteert.

ik heb alleen maar saai voetbal gezien op NEC na uiteraard.

Je moet er staan op de juiste momenten. Wat dat betreft is het wel een geinige graadmeter voor Europese wedstrijden. Die hebben eenzelfde soort druk.

das waar, maar of het voetbal er nou beter op word.

Dat je een heel seizoen lang leuk voetbalt doet er helemaal niet toe. wat dat betreft zou PSV ook een uitstekende ploeg zijn voor de playoffs.

dat zullen we verlopig en mischien wel nooit achter komen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Overigens vind ik het leuke aan die playoffs dan weer wel dat het een soort Europees voetbalsysteem hanteert.

Dat zou dan ook veranderd moeten worden. De winnaar van de CL is echt niet altijd de beste van Europa, daarvoor is het systeem veel te afhankelijk van toeval.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

ze horen er toch ook niet

eeh.. want?

Door dit soort opmerkingen zal ik dus flink naar Ajacieden blijven uithalen. Dat verdienen ze nu eenmaal. Denken nog steeds dat ze iets voorstellen. .

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

ik heb alleen maar saai voetbal gezien op NEC na uiteraard.

Nou en? dat doet er niet toe, als ze maar winnen.

100 keer liever eens clusbs die het goed doen in Europa dan 'mooi voetbal' (lees: met z'n allen naar voren stomen en niet doorhebben dat de tegenstander dat graag heeft en telkens in messcherpe counters lopen . )

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

NEC heeft zich geplaatst en de play-offs zijn opeens top.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Zavo schreef:

Dat zou dan ook veranderd moeten worden. De winnaar van de CL is echt niet altijd de beste van Europa, daarvoor is het systeem veel te afhankelijk van toeval.

Nja, toeval... het is niet voor niks dat het altijd de grote clubs zijn die hem winnen.

In elke sport werken kampioenschappen zo. Je kan moeilijk nog eens een hele aparte Europese competitie opzetten he.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.