- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jongens, El Hamdaoui gaat naar voor een pak centen naar Barca. Dus komt Dembele gewoon in zijn plek. Isse simple.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat lees ik ook veel, maar ik kan niet geloven dat Barca El Hamdaoui nou zo graag wil.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hij presteert pas een half seizoen goed en dan is 20 miljoen toch veel te veel. En dat is toch het bedrag wat genoemd wordt. Ik kan het niet geloven.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
AZ kocht hem voor 8 nadat-ie 11 maanden geblesseerd was... Zijn woorden spraken boekdelen, die gaat.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Tsja die prijzen worden steeds debieler. Als je al ziet wat Man City overhad voor wat spelers en wat Reker net gezegd heeft: 8 miljoen voor een talent dat nog nooit in het eerste heeft gespeeld. Clubs kunnen alles vragen want sommige clubs willen en kunnen die prijzen toch wel betalen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Achja, dat is 'marktwerking'. 15 miljoen euro voor Bob Peeters, dat was veel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wie heeft dat dan betaald voor Bob Peeters? Dat was toch 15 miljoen gulden.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5921 stemmen
http://www.beijen.net/frank/cvs/peeters-b.htm
14 miljoen gulden. In het Aalbers tijdperk lijkt me...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
FC Groningen 
Hoe noemen ze zoiets? Een neerwaartse spiraal??
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja. Iets waar Feyenoord al 5 jaar inzit. Dus succes ermee.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Benieuwd wie dit AZ kan stoppen....scheelt voor hen dat ze geen Europees spelen maar het is echt een topploeg met weinig zwakheden. Ze voetballen beter dan wie ook, voorin maken ze goals, middenveld is altijd de baas en achterin staat het heel goed.
Zaterdag was AZ bij lange niet sterk. Natuurlijk mogen ze een aantal wedstrijden minder spelen en als je wint met slecht spel, dan doe je het goed. Maar AZ is geen wonderploeg.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben idd benieuwd wat er gebeurt als ze 2 wedstijden op rij verliezen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tegen Twente, AZ en PSV kun je gewoon verliezen. Tel daar de nederlaag bij angstgegner Willem II bij op en het is volstrekt verklaarbaar...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Tegen Twente, AZ en PSV kun je gewoon verliezen. Tel daar de nederlaag bij angstgegner Willem II bij op en het is volstrekt verklaarbaar...
Maar als ze de vorm van het begin v/d competitie zouden hebben dan hadden ze een aantal wedstrijden gewoon moeten winnen. Toch jammer van Gruning'n.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja maar puur nuchter bekeken: Tegen een simpele ploeg als Willem II met 3-0 verliezen, tegen PSV in de rust met 0-2 voor staan en 1-4 THUIS klop krijgen, dat is nog nooit gebeurd.
Mischien is het gewoon niet zo'n goede ploeg als ik dacht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik lees op een voetbalforum Groningers die melden dat het met de inzet niet goed zit, de kwaliteit is er wel. Groningen is een ploeg die van veel ploegen kan winnen, de huidige cijfers zijn gewoon dieptriest en beschamend. 0-2 voor bij PSV en dat nog weggeven..verliezen bij Willem II...het is gewoon zwak, ook een kwestie van mentaliteit. En ik kan wel wat oordelen aangezien Ajax dit ook vaak heeft, denken ook dat ze op halve kracht potjes kunnen winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, als je Sankoh op de bank zet vraag je er ook wel een beetje om. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kom op nou, tegen willem II kan het gebeuren, je speelt uit en op een kut veld, tegen PSV was erg jammer maar een ene bakkal kreeg het op zijn heupen en gisteren tegen twente als ze de 2-2 maakte (bal op de paal) was het weer anders afgelopen, buiten dat twente gewoon een goede ploeg heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind het middenveld zonder Levchenko heel onsamenhangend.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ajax&Litmanen1: Inzet ís een kwaliteit. En die stomme boeren kunnen wel slap lullen op zo'n forum, maar ik ben de enige in de hele provincie met verstand van voetbal.
Naomi Watts: Goed punt, rare beslissing van Jans. Sankoh is al zo'n speler die veel zelfvertrouwen nodig heeft, dat wordt er nu niet beter op. Zo'n Svejdik is slechts een kuitenbijtertje en zo'n Hiarie ofzo kan het bij Veendam wel goed doen denk ik, maar niet op dit niveau.
edit: Daar heb je weer een goed punt, Naomi. (mag ik Naomi zeggen?) Zonder Levchenko klopt er iets niet op het middenveld..
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inzet ís een kwaliteit.
Mee eens. Al bezitten weinig spelers die kwaliteit die ook constant blijft.
Sankoh speelde slecht tegen PSV maar geen reden hem te wisselen aangezien hij heeft bewezen van grote waarde te zijn en je echt geen betere alternatieven hebt (misschien Cahais?). Maar die schijnt totaal afgeserveerd te zijn.
Tuurlijk. Een beetje de motor en fundering van het middenveld. Zonder hem valt het als een kaartenhuis in elkaar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
FC Groningen 
Groningen staat gewoon waar ze thuishoren, ze zijn geen topploeg en horen niet in de top 3 thuis. Misschien dat jullie in de provincie er anders over denken, maar het is gewoon zo.
Enkele jaren geleden was Groningen in de Jupiler League aan het voetballen, dan mag je tevreden zijn met de huidige situatie.
Ja. Iets waar Feyenoord al 5 jaar inzit. Dus succes ermee.
De vergelijking met Feyenoord slaat nergens op. Feyenoord is een topclub, die zitten echt in de problemen en horen niet thuis op de plaats waar ze zich nu bevinden.
Groningen leeft boven zijn stand. Goed dat ze enkele wedstrijden minder presteren, dan komen ze met de voeten terug op de grond.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De vergelijking met Feyenoord slaat nergens op. Feyenoord is een topclub, die zitten echt in de problemen en horen niet thuis op de plaats waar ze zich nu bevinden.
Groningen leeft boven zijn stand. Goed dat ze enkele wedstrijden minder presteren, dan komen ze met de voeten terug op de grond.
Dat was dan ook cynisch bedoelt. Het lag er ook wel dik bovenop, dacht ik.
Groningen is Feyenoord al bijna voorbij gestreefd. Het enige dat Feyenoord kan redden is het Legioen (het grote aantal), maar momenteel werkt het Legioen alleen maar tegen met al die rellen ed.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Hoe lang blijf je een topclub als resultaten uitblijven?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
geld voor elke club in de eredivisie op PSV na.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hoe lang blijf je een topclub als resultaten uitblijven?
Zo snel moet je een club niet afschrijven. Feyenoord heeft momenteel geen topploeg, maar blijft wel een topclub.
Wat ik me vaak afvraag is hoe snel men een club tegenwoordig een topclub noemt.
Ineens zijn AZ, Twente, Groningen, Heerenveen allemaal topclubs ofwat? Laat duidelijk zijn dat er een groot verschil is tussen een topclub en een topploeg.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Maar Ajax wordt tenminste nog tweede en doet mee voor de prijzen, dat kunnen we van Feyenoord niet zeggen.
Zo snel? Het draait al jaren niet meer daar, daarom vraag ik me af wanneer je topclub af bent. Nooit? Ik zie ook niet echt dat het snel goed gaat komen in Rotterdam.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
wat Feyenoord, Ajax en PSV betreft niet nee, en als een andere club wat landtitels haalt en een europees prijsje kunnen ze zich ook langzamerhand een topclub noemen, zie het alleen niet zo snel gebeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.