- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zeg dan gewoon niks....
Elke keer die inhoudsloze reactie's gaan me irriteren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zeg dan gewoon niks....
Elke keer die inhoudsloze reactie's gaan me irriteren.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat combi een onbegrepen ingenieuze man is. Maar voor de gewone mensen onder ons, combi, mag je je woorden inderdaad wel wat meer tot vorm gaan brengen dmv bijv. een uitleg.
raarrrrrrrrr. waarom?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twee woorden, we boeken vooruitgang 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
een combi. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat combi een onbegrepen ingenieuze man is. Maar voor de gewone mensen onder ons, combi, mag je je woorden inderdaad wel wat meer tot vorm gaan brengen dmv bijv. een uitleg.
raarrrrrrrrr. waarom?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik snap je punt, combi.
Echter zijn er verschillen tussen een club sympathiek vinden of supporter zijn van een club. Van Feyenoord ben ik geen supporter, maar ik vind het wél de mooiste club van Nederland. Op FC Groningen na. 
Sympathie wordt echter minder door zulke verhalen, dat lijkt me logisch.
Als ik echt supporter zou zijn van Feyenoord zou ik natuurlijk altijd mn club blijven steunen.
Voel je de nuance?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twee kanten maken fouten.
Uiteraard maar hoe die veertien spelers zich manifesteren is onacceptabel. Zo behandel je je coach niet. Hoe die gasten spelen kan natuurlijk ook helemaal niet. Dan moet je eerst in de spiegel kijken, GJV heeft altijd zichzelf verantwoordelijk gehouden.
Been moet idd over een paar jaar pas komen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Uiteraard maar hoe die veertien spelers zich manifesteren is onacceptabel. Zo behandel je je coach niet. Hoe die gasten spelen kan natuurlijk ook helemaal niet. Dan moet je eerst in de spiegel kijken, GJV heeft altijd zichzelf verantwoordelijk gehouden.
Been moet idd over een paar jaar pas komen.
Volledig met je eens. Sterker, als Feyenoord er goed voorstond had ik in de winter die gasten eruit geschopt en met Verbeek doorgegaan. Feit is dat ze dat niet staan en dat die spelers harder nodig zijn dan de coach om de rust terug te krijgen. Verbeek maakte fouten maar de spelers zijn eikels en sowieso erg lui en gemakzuchtig. Verbeek doet tenminste keihard zijn best. Kan je van een Lucius of Makaay niet zeggen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
laten we lucius even er buiten houden aangezien hij niet bij de stemming aanwezig was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn interview met FR12.nl was al erg genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord moeten boeten voor problemen in Riazor
12/12/2008 12:25
Een nieuwe verbanning van de Europese velden was het zwartste scenario. Zo ver kwam het niet, al moet Feyenoord wel boeten voor het wangedrag van 'supporters' in Riazor.
De tuchtcommissie van de UEFA hield het bij een boete van 25 duizend euro voor de problemen tijdens de uitwedstrijd tegen Deportivo La Coruña. Tijdens het duel in groepsfase van UEFA Cup-toernooi werden uit het vak bedoeld voor de Feyenoord-aanhang stoelen gegooid.
Feyenoord heeft geen goede naam in Europa. Naar aanleiding van de ernstige supportersproblemen rond UEFA Cup-duel met AS Nancy sloot de Europese bond de Rotterdammers in januari 2007 uit van een vervolg in Europa. De uitspraak kostte Feyenoord destijds de dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Schandalig gewoon, die spelers zouden uit de selectie verwijderd moeten worden. Stelletje overbetaalde vedetten.
Verbeek kan toch moeilijk zelf de doelpunten gaan scoren.
Ik zou zeggen stel allemaal jonge jongens op, die gaan er nog voor en die vechten voor elke bal. Dan haal je misschien meer resultaten dan met die oude ketels die te lui zijn om te werken voor hun geld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De UEFA is nog mild voor Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik snap je punt, combi.
Echter zijn er verschillen tussen een club sympathiek vinden of supporter zijn van een club. Van Feyenoord ben ik geen supporter, maar ik vind het wél de mooiste club van Nederland. Op FC Groningen na. 
Sympathie wordt echter minder door zulke verhalen, dat lijkt me logisch.
Als ik echt supporter zou zijn van Feyenoord zou ik natuurlijk altijd mn club blijven steunen.
Voel je de nuance?
Waarom verlies je sympathie voor Feyenoord als er een paar lompe boeren in de selectie een trainer weg willen hebben? Heeft weinig met de club zelft te maken. JIj vindt Feyenoord de mooiste club van Nederland vanwege de Kuip, het Legioen, de hartstocht, John de Wolf en Henk Fräser. Daar veranderen Makaay en Gio & co toch niets aan?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De UEFA is nog mild voor Feyenoord.
Komt misschien ook omdat Feyenoord zich in deze zaak zeer professioneel gedragen heeft. Maar dan nog zijn ze mild ja.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Waarom verlies je sympathie voor Feyenoord als er een paar lompe boeren in de selectie een trainer weg willen hebben? Heeft weinig met de club zelft te maken. JIj vindt Feyenoord de mooiste club van Nederland vanwege de Kuip, het Legioen, de hartstocht, John de Wolf en Henk Fräser. Daar veranderen Makaay en Gio & co toch niets aan?
Ik vindt het nog steeds de mooiste club (op Groningen na). Alleen het is toch logisch dat ik nu zoiets heb van: laat die oude spelers maar lekker voelen wat het is om af te gaan?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Geloof me nou, Feyenoord wint dat potje. Betaalt overigens 3,35 x uit dus misschien heb ik voor Feyenoord wel een tientje over...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als Feyenoord gewoon in goede doen is, kunnen ze zeker van AZ winnen. Maar met al die blessures hebben ze wel geluk nodig en steun van het Legioen. Maar of ze dat nu krijgen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee joh, Feyenoord krijgt alle hoeken van het veld te zien en wordt kapot gespeelt. Er wordt op dit moment roofbouw op de talenten gepleegd, maar de rest van de selectie is zo slecht dat ik plaats vervangende schaamte krijg als ik er naar kijk. Neem nou zo'n Hofland ongeveer de slechtste verdediger op de Nederlandse velden die kritiek heeft op zijn trainer. Of die overgewaardeerde Makaay die er nog geen pepernoot inschiet, er wordt altijd gezeurd over Pelle maar die is op dit moment nog altijd beter dan Makaay!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Laten we niet gaan overdrijven. Pelle mag nog niet de veters strikken van Makaay. Makaay schiet ze er altijd en overal in. Hij is nog niet in grootse vorm, dat klopt. En als hij niet scoort heb je vrij weinig aan hem. Maar dat komt wel weer. Het loopt gewoon niet lekker bij Feyenoord. Makaay schiet er dit seizoen heus wel meer dan 15 in en dan heeft hij toch weer een goed seizoen gedraaid.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat zal allemaal wel maar zoalang hij al voor feyenoord speelt heeft ie tot nu toe niet zijn oude niveau gehaald, dus kijk eerst even in de spiegel voor dat je met je vinger naar de trainer gaat wijzen!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hmm je bent wat optimistischer dan ik. Natuurlijk is de oude Makaay veel beter dan Pelle ooit zal worden. Maar dat verhaal van Makaay schiet ze er nog wel in dat hoor je nu al bijna 2 jaar en dat Feyenoord al jaren niet draait komt juist door die oudere spelers.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Spelers moeten altijd eerst naar hun eigen kijken, alvorens ze tegen de trainer beginnen te schelden. Dat laatste moeten ze uberhaupt niet doen. Makaay speelde in het eerste seizoenshelft van het vorige seizoen (dus aan het begin bij Feyenoord) heel goed. Hij scoorde ook veel. Daarna raakte hij geblesseerd. Het is natuurlijk niet alleen Makaay die niet presteert momenteel. Hij krijgt weinig nuttige ballen. En als hij die niet krijgt, dan vraag je je inderdaad stellig af of hij eigenlijk wel kan voetballen. Want naast scoren kan hij niet heel veel. Hij heeft een geweldige pass en schot in huis. En hij is ontzettend slim. Feyenoord mag nog steeds in zijn handjes knijpen dat iemand als Makaay in de Kuip speelt. Zeker na alle chaos en negativiteit die er rondom Feyenoord was/is.
Maar nogmaals: ze mogen de trainer nooit afkraken.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar neemt 28 december afscheid van de supporters van Ajax. De aanvaller voetbalt per 1 januari voor Real Madrid.
Sinds de transfer naar de Spaanse club werd afgerond, kwam Huntelaar niet meer in actie voor Ajax. Na afloop van de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag krijgen de fans gelegenheid hem uit te zwaaien.
In de drie jaar waarin Huntelaar in Amsterdam speelde, maakte hij in 136 wedstrijden 105 doelpunten. Het duel met ADO begint om 12.30 uur, het afscheid van Huntelaar vindt plaats rond 14.15 uur.
Wie gaat er mee zwaaien!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik! Ben blij dat hij weggaat!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Bronckhorst: "Het is allemaal onzin"
Giovanni van Bronckhorst heeft vrijdagmiddag voorafgaand aan het wekelijkse persmoment met Gertjan Verbeek namens de spelersgroep een statement afgelegd. Hierin ging Feyenoords aanvoerder in op diverse publicaties, die de afgelopen week in verschillende kranten zijn verschenen. %u2018Ik vind het nodig om een aantal dingen uit de wereld te helpen. Vanochtend (vrijdag, red.) werden wij bijvoorbeeld weer verrast door een artikel waarin werd gesteld dat er een stemming was geweest onder spelers over de trainer. Hier is absoluut niets van waar.%u2019
Wat volgens Van Bronckhorst wel klopte is dat er afgelopen maandag een gesprek is geweest met de hele selectie, waar alle spelers aan het woord kwamen en hun gevoel konden laten spreken. Hierin zijn een paar zaken naar voren gekomen en die hebben we vervolgens met de directie en de trainer besproken.
Van Bronckhorst stelde dat deze zaken zowel door de oude als de jonge spelers gedragen worden. %u2018Er is dus geen kloof tussen jong en oud en er is geen kloof tussen spelers en trainer. Zoals het bijvoorbeeld ook onzin is dat wij als spelers klagen over krachttraining. Al deze dingen zorgen ervoor dat er een stemming rond het elftal is gecreëerd die absoluut niet heerst onder de spelers.%u2019
Hij vervolgde: %u2018We willen allemaal hetzelfde: Feyenoord terugbrengen naar de plaats waar het thuis hoort. Daarbij hebben we iedereen hard nodig. Zaterdag wacht een belangrijke wedstrijd tegen AZ. Het is heel jammer dat we de afgelopen week daar niets over hebben gelezen.%u2019
Dat klinkt wel weer meer hoe we van Bronckhorst kennen. Hoeveel gewicht ik aan zo'n statement moet hangen vindt ik lastig na wat er allemaal gebeurd is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.