• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.178 stemmen

Weertopic

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Post bezorgen is geen pretje deze dagen. Het zweet spuit mijn bilnaad uit. Hopen dat het morgen even wat koeler is.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

nu.nl | Weer

Geen zorgen.

AGE-411

• 10343 berichten
  • 750 stemmen

Ik lees nieuwsberichten over een tornado in Virton, die daar bomen en daken mee sleurde.

Over overstromingen in Tongeren ... en veel meer.

Hier niets! Ik heb geeneen bliksemschicht of donderknal gehoord. Hooguit een paar druppeltjes regen.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Heerlijk, zo'n dagje met draaglijk weer. Even bijkomen.. ^^

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Valt mee vandaag. Had wat regenbuien verwacht, maar misschien bereiken ze vanavond pas mijn woonplaats.

Prima weer, niet koud en niet warm. Beetje afkoelen vergeleken met de overige dagen.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

nondeju!! 't valt hier met bakken uit de lucht, niet normaal.

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Limburgers hebben het niet makkelijk, met al die overstromingen en noodweer. Hier is het 98% droog gebleven. Buiten een paar druppels meegemaakt, maar het hield wel snel op. Opzich geen onaardig temperatuur. Alleen jammer dat de zon weinig viel te bekennen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Goh, daar had ik nog niks over gehoord. Slenaken is niet eens zo ver hier vandaan. Wel sneu voor die restauranteigenaar zeg. Ook voor alle anderen inwoners die schade hebben natuurlijk. En voor de schapen.

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Elineloves schreef:

Goh, daar had ik nog niks over gehoord. Slenaken is niet eens zo ver hier vandaan. Wel sneu voor die restauranteigenaar zeg. Ook voor alle anderen inwoners die schade hebben natuurlijk. En voor de schapen.

Wij hadden slechts paar druppels, was wel erg donker aan het worden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Het begon al donker te worden toen ik naar buiten ging. Onderweg een flits gezien en toen vond ik het tijd om naar huis te gaan. Ik was alleen 15 minuten van verwijderd en toen begon het met regenen. 1ste 10 minuten zacht en de laatste 5 hevig. Dus ben nét niet al te nat thuisgekomen. En nu regent het superhard... Heb nog zat mensen met een shirt en een korte broek gezien; sterkte!

Verder was het de hele middag droog en redelijk qua weer geweest.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Minotaures schreef:

En nu regent het superhard...

hier ook sinds 5 minuten, heftig hoor, blij dat ik binnen zit

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Klassiek weer. Ben een horrorfilm aan het kijken en opeens flits en dondert het (best hard). Prima sfeer. Hoop alleen dat het voorbij is voordat ik slaap, want zo kan ik niet aan m'n snurken komen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Net hard geregend. Ik heb het idee dat het zo enkele dagen zal zijn; ochtend en middag prima en droog weer en 's avonds veel regen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Paar dagen slecht weer en uit het niets is het geweldig weer.

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Minotaures schreef:

Paar dagen slecht weer en uit het niets is het geweldig weer.

Ja temperatuur kanon vandaag, en vanavond weer kans op buien.

Daarna terug bij af.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Gvd Morgen ga ik met een groepje toeren... Zit ik met dit mooie weer thuis en morgen (50% kans op neerslag overdag) ben ik buiten. Lekker zeg

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Minotaures schreef:

Gvd Morgen ga ik met een groepje toeren... Zit ik met dit mooie weer thuis en morgen (50% kans op neerslag overdag) ben ik buiten. Lekker zeg

Als je geluk hebt valt alles vannacht

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Onweer hier. Niet erg hard en je merkt het niet tot je het hoort. Verder regent het lichtjes.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Prima weer hier.

Brix

• 19701 berichten
  • 5136 stemmen

Yep, hier ook, net als gisteren, aangenaam, niet te warm, en een licht briesje.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Veel sterkte nog voor die van Slenaken . Ik heb weleens gekampeerd daar met JongNederland-Born in Banholt. Daarna heb ik nog het gebied bezocht met mijn ouders.

Inderdaad leuke restaurantjes daar. Jammer dat ze schade hebben en vooral nog in deze tijden wanneer je het geld zeker nodig kan hebben.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Van de week een koude dag beleeft: slechts 28 graden en bewolkt. Winterjassen weer kortom. Heb volgens mij ook een koudje opgelopen. Nu is het gelukkig weer gewoon 38 graden en zonnig.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Het regent, het regent

Edit: oh en nu is het opeens weer sunshine.

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Beetje herfst idee vandaag, stevige wind, weinig zon en stuk koeler dan gisteren.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2546 stemmen

Lekker man, zomer

Hier regent het (hárd) 10 minuten, dan 10 minuten pauze, dan weer regen en dan weer pauze, etc. etc.

Om gék van te worden.

Brix

• 19701 berichten
  • 5136 stemmen

Hier valt weinig te klagen, gaat al een tijdje goed, met af en toe een klein dipje.

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

De volgende dagen wordt het beter.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Minotaures schreef:

Lekker man, zomer

Hier regent het (hárd) 10 minuten, dan 10 minuten pauze, dan weer regen en dan weer pauze, etc. etc.

Om gék van te worden.

Hier in centrum België net hetzelfde, we hebben we op de hele dag net geen 18° gehaald.

Vandaag is het 8 augustus en ik loop potvolkoffie al de hele dag met een pull aan.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

morgen een vrije dag, maar ik geloof dat het een keer eens niet gaat gieten

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.