- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 750 stemmen
De volgende dagen wordt het beter.
Goed nieuws. Want ik ga een weekendje naar Wallonië.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Goed nieuws. Want ik ga een weekendje naar Wallonië.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Goh, weer es wat anders dan de afgelopen dagen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Heerlijk weer om mijn vakantie mee te beginnen! 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
zalig weer, even een middagje in de zon liggen hoor 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
In één woord: geweldig!
Heerlijk weer. En nog op een zondag, dus de meeste mensen kunnen ervan genieten. En dan ga ik nu aan een huis werken 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Gisteren was het topweer en nu is het andersom. Wat kan het toch klote zijn.
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Geen vuiltje aan de lucht in dit deel van het land, volop zomer, en de voorspellingen zijn goed voor de rest van de week. 
Kan alleen wel wat té warm gaan worden
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Poeh, wat een verschil met gisteren. Een en al regen...
Typisch Nederland 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hier in Den Haag niet heel zonnig, maar wel warm en droog.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Inderdaad, de regen houdt ermee op volgens mij 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Héhé, eindelijk sunshine en het begint droog te worden.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Inderdaad, de regen houdt ermee op volgens mij
Geen regen gezien hier.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Ik hoop dat het vandaag net als gisteren zal zijn. En vooral in Den Haag/Scheveningen. Moet daar voor een vergadering heen - en als het lekker weer is, pak ik nog even een rondje Scheveningen.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 berichten
- 5987 stemmen
Komend weekend kan de temperatuur oplopen tot meer dan 30 graden...!
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Hm...jammer.
Uitstapje naar Antwerpen Zoo gepland voor zaterdag, maar met die hitte is dat geen pretje.
Even uitstellen dan maar. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Geen koele avond. Het is hier nog steeds vies en benauwd. Was net even buiten wandelen en dat kon je zo in je korte broek met slippers. En overal insecten en spinnenwebben... Bah.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Wow. Tot zover ik kan zien (tot maandag dus), zal het DROOG zijn en BOVEN de 24 graden 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Kom net terug van Oostenrijk waar ik geregeld met temperaturen te maken had boven de 35 graden. Dan is zo'n fris buitje wat er nu boven NL heerst echt helemaal niks. Toch merk je het verschil tussen als het warm is in Oostenrijk of als het warm is in Nederland. Wat een drama, alles is zo verdomd klef aan het worden als je buiten bent. Je kan nog nauwelijks ademhalen. Aan de andere kant is dit mooier dan wat wij normaal rond deze tijd van het jaar krijgen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Kom net terug van Oostenrijk waar ik geregeld met temperaturen te maken had boven de 35 graden. Dan is zo'n fris buitje wat er nu boven NL heerst echt helemaal niks. Toch merk je het verschil tussen als het warm is in Oostenrijk of als het warm is in Nederland. Wat een drama, alles is zo verdomd klef aan het worden als je buiten bent. Je kan nog nauwelijks ademhalen. Aan de andere kant is dit mooier dan wat wij normaal rond deze tijd van het jaar krijgen.
Eén va de mooiste land en een geweldige reiservaring gegarandeerd. Dat had ik ervaren dan.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3288 stemmen
Ik sta in de disco hier. Nog nooit zo veel bliksem gezien, blijft zo onderhand continu licht. Ga toch maar even wat stekkertjes eruit trekken.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2796 stemmen
Vanavond kans op heftige buien !!!
Er is hier nog geen druppel gevallen, maar de NS heeft al wel het halve land plat gelegd hahahaa. Wat een prutsers zijn dat ook zeg. In de zomer rijden er geen treinen want dan is er onweer, in de herfst hebben ze last van blaadjes op de rails en vierkante wielen en als er in de winter 2 cm sneeuw valt vriezen de wissels vast en ligt het complete land plat. Man man wat een organisatie zeg....
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nog steeds 26 graden hier, en geen onweer. Mag wel even flink gaan regenen en afkoelen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2796 stemmen
Hierbinnen is het 27,5 graad. Ik ga kapot! En dan zo vies klam...
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Hier ook erg warm, sommige plaatsen hebben flinke bui gehad.
Allemaal erg plaatselijk weer
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Hier heeft het gehoosd, niks erg want nu waait het lekker (koel) 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
Het is hier op mijn kamer zo'n 35 graden. Paar druppies net gevallen, meer niet 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ga zo naar bed maar daar wil ik het wel bij laten. Klam, warm en een behoorlijke natte kop. Wens mij suc6 zou ik zeggen.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Ga zo naar bed maar daar wil ik het wel bij laten. Klam, warm en een behoorlijke natte kop. Wens mij suc6 zou ik zeggen.
aankomend weekend nog weer zo warm