- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Heerlijk. Heb net anderhalf uur gereden en nog is het lekker.
Meer van zulk soort dagen graag. Donderdag schijnt het 30 graden te zijn - ben ik blij dat ik buiten werk.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Stranden lopen vol... No shit. Geweldig weer. Kom net van m'n werk, zwetend en al...
Maar mij niet gezien hoor, op 't strand. Tis niks voor mij.
dimi303
-
- 3425 berichten
- 3717 stemmen
Enkele weken geleden boven Oostende, vorming van tornado!!
Kwam gelukkig net niet door.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Nog 1 zo'n zonnige dag, geniet er van
Daarna weer meer wolken en circa 10 graden koeler.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Nog 1 zo'n zonnige dag, geniet er van
Daarna weer meer wolken en circa 10 graden koeler.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Lekker warm vandaag. Wel een sl**t*nweer, als je kijkt wat ze dragen 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Correctie:
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik kan in dit soort weer dus echt nooit in slaap komen he. Vind het heerlijk overdag, maar het blijft 's nachts zo broeierig.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Er is best een groot verschil tussen een normale/korte broek met een shirt-achtig kleding en een strakke hotpants met een strakke lapje voor hun borsten. Moeten ze zelf weten, maar zo heeft men vooroordelen over personen.
Wat me opvalt is dat ze met een leeftijd van 12 - 13 daarmee beginnen. Verschrikkelijk zo.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Moet iedereen toch lekker zelf weten. Als 't je niet bevalt, dan kijk je toch niet. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Wordt een beetje lastig als je veel buiten werkt. Het weer maakt een hoop goed.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het zal opnieuw puffen worden vrees ik. Voor Vlaanderen geven ze 30° met uitschieters tot 32°.
En binnen een paar dagen halen we opnieuw de 20° niet meer. 
Brix
-
- 19701 berichten
- 5137 stemmen
Uitstapje naar openluchtmuseum Bokrijk, dat voor vandaag ingepland was, toch maar even uitgesteld

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Warmer dan gister. Heb hier en daar gelezen dat de tropische temperaturen even kort zijn. Vanaf zaterdag wordt er regen verwacht. Dat was dus de Nederlandse zomer 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Toch nog een middagje vrij gehad en van het weer (water & zon) kunnen genieten. Het was heerlijk
En tot net ook nog buiten kunnen zitten bij vrienden. Geloof dat het in de loop van morgen wel al minder wordt met het weer.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
Vandaag wat minder. Alleen zal het wat later in de middag zijn. Ik hoop wel dat het tussen 12 en 4 droog blijft. Daarna mag het van mij regenen.
Ik zie ook dat het t/m dinsdag ook zal regenen. Nou, op naar de boutweer dan maar...
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Wordt inderdaad puffen, voelt nu al stuk klammer aan.
Barfly
-
- 1873 berichten
- 1749 stemmen
Welnee, dat is een plaatje van België. Wij zitten zo veel verder naar het noorden dat ik verwacht te kunnen skiën op de Holterberg op de eeuwige sneeuw aldaar.
Of ik ben nu al bevangen door de hitte, dat kan ook.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Voor mij hoeft het niet hoor, zo warm/broeierig. Ik heb het gevoel dat ik mijn jurk uitzweet en kan niet wachten tot ik kan douchen vanavond. Zelfs de kinderen plakken tot op hun onderbroek. Mag best een paar graden afkoelen. Ja, ik ben een zeur.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Voor mij hoeft het niet hoor, zo warm/broeierig. Ik heb het gevoel dat ik mijn jurk uitzweet en kan niet wachten tot ik kan douchen vanavond. Zelfs de kinderen plakken tot op hun onderbroek. Mag best een paar graden afkoelen. Ja, ik ben een zeur.
Brix
-
- 19701 berichten
- 5137 stemmen
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2546 stemmen
En ik maar in mijn koeienpak 2 uurtjes getoerd. Ik heb niet eens tijd om goed te douchen, moet zo weer werken. Gewoon anderhalf flesje deo gebruiken voor die paar uur.
Het zou wel vanavond of eind v.d. middag regenen. Ik hoop wel dat het een paar graadjes zal dalen, want dan heb je zo vies benauwd, warm, natte weer...
Nog erbij: Kans op wateroverlast
Brix
-
- 19701 berichten
- 5137 stemmen
Hier rommelt 't al aardig, en de lucht is donkergrijs.
Ik ga er nu uit, want bij onweer...PC en TV etc. op off.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Het regent hier inderdaad lekker nu, af en toe wat gedonder. Meteen een stuk koeler.