- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Klopt ja, maar dan heb je ook wel iets onder je gat zitten.
Gisteren had ik mijn motor naast een andere BMW gezet en die eigenaa begint gelijk een praatje te maken.
Ja supersociaal idd, het schept wel een band dat je samen kwetsbaar bent. Niemand begrijpt hoe kwetsbaar je bent op de motor, dat begrijp je pas als je
a) zelf rijdt of
b) bij een motorrijder achterop zit.
Luxemburg kan nog niet...voorlopig rijbewijs hé, maar de ardennen zijn ook mooi 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Ik was een maandje geleden nog Normandië (met de auto natuurlijk). Supermooie wegen, veel natuur, veel bochten en lekker weer. Ik was af en toe best aan het knijpen om te zien hoeveel motorrijders daar rond rijden, maar ik zal daar een jaartje of 2 mee wachten (meer ervaring en als ik een stukje ouder ben).
Maar ook daar was het gewoon geweldig weer. Wel een uitnodiging om weer volgend jaar weer op vakantie te gaan, dit keer richting Ardenen.
Ps. we kunnen beter niet teveel over andere onderwerpen praten, VHS. Ik sta nog altijd open om nog meer over motoren te kletsen, maar dit kunnen we dan beter in de auto/vervoer topic houden.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ik was een maandje geleden nog Normandië (met de auto natuurlijk). Supermooie wegen, veel natuur, veel bochten en lekker weer. Ik was af en toe best aan het knijpen om te zien hoeveel motorrijders daar rond rijden, maar ik zal daar een jaartje of 2 mee wachten (meer ervaring en als ik een stukje ouder ben).
Maar ook daar was het gewoon geweldig weer. Wel een uitnodiging om weer volgend jaar weer op vakantie te gaan, dit keer richting Ardenen.
Ps. we kunnen beter niet teveel over andere onderwerpen praten, VHS. Ik sta nog altijd open om nog meer over motoren te kletsen, maar dit kunnen we dan beter in de auto/vervoer topic houden.
ok, no problem. Misschien dat een Mod dit naar het auto/vervoer topic kan verplaatsen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Nou, als ik nu.nl mag geloven, is het vanaf vandaag tot en met zondag 24 graden en alleen maar zon. Even afwachten of het klopt (meestal wel).
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vreselijk dit weer. Heb er al meer dan drie dagen hoofdpijn van en blijf maar verkouden. Jas uit, jas aan, ugh irritant zeg. Tijd dat het gewoon goed koud gaat worden.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Vreselijk dit weer. Heb er al meer dan drie dagen hoofdpijn van en blijf maar verkouden. Jas uit, jas aan, ugh irritant zeg. Tijd dat het gewoon goed koud gaat worden.
idd...laat de winter maar beginnen. Herfst slaan we voor het gemak wel ff over 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Gaan jullie maar lekker naar de winter snakken, ik ga lekker in de zon zitten zo. Heerlijk. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Inderdaad. Even lekker afkoelen buiten. Heerlijk, een vrije dag en dan nog zulk mooi weer.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Het vervelende met dit weer zijn al die spinnen overal 
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Het zijn ook geen kleine kruisspinnen van hier, waar er een kracht van wel 6 ofzo per bosje op een web wachten...
Ik heb met dit weer liever spinnen dan muggen of andere klotevliegen die tegen je kunnen vliegen, helaas vliegen er veel insecten met mooi weer. Da's wel een voordeel van spinnen, ze kunnen niet vliegen...
Ik heb een indruk dat het vandaag warmer is dan gister. Jammer voor de kantoorlui. Gelukkig wel een hotpants weer voor de vrouwen.
eltorro
-
- 902 berichten
- 3062 stemmen
Ja, moet vandaag tot 5 uur op het kantoor blijven
en morgen ook nog werken maar dan wel voor een deel buiten.
Maar die spinnen zijn inderdaad niks, de muggen zijn pas irritant. Zodra ik thuis kom wordt ik waarschijnlijk verwelkomd door zo'n paar honderd.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Een paar spinnen in je huis en in elk hoek een spinneweb, dan is je muggenprobleem opgelost.
eltorro
-
- 902 berichten
- 3062 stemmen
In de hoeken waar vooral de muggen vliegen, zitten ook al een paar spinnenwebben, maar die beesten verrichten helemaal niks en blijven de muggen alleen maar aankijken. 
En ondertussen wordt ik helemaal lek gestoken.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Nou, na een paar heerlijke dagen is het weer zover. Morgen is het laatste dag dat we lekker weer hebben, want daarna zijn het allemaal middelmatige temperaturen met regen en bewolking. Geniet er maar morgen van, want het zal wel even duren voor we zulk weer gaan krijgen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
'Temperatuur komende dagen flink omlaag'
ZEIST - De temperaturen in Nederland gaan de komende dagen flink omlaag. Daarvoor waarschuwt weerinstituut Weeronline maandag.
In veel plaatsen in Nederland werd zaterdag en zondag nog 26 graden gemeten.
Maar onder invloed van de restanten van de orkaan Ophelia, die de afgelopen weken van Afrika naar Midden-Amerika trok, domineren vanaf donderdag in Nederland weer wind, regen en aanzienlijk lagere temperaturen.
Weeronline voorspelt vanaf donderdag temperaturen van maximaal 14 graden. Een zegsman spreekt van een ''uitzonderlijk snelle temperatuursverandering''.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Same here. Telkens zo'n druk in mijn hoofd, neus zit dicht, keelpijn, hoest mijn longen er uit.. Nu gaat het weer kouder worden dus krijg je nog maar eens de volle laag w.s. Al waren die paar warme dagen best lekker.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Om gek van te worden dit weer!
Veel mensen vinden dit weer geweldig hoe warmer de temperatuur hoe beter.
Voor mij is dit echt een no-go. Overal om mij heen hoor ik mensen klagen over hoofdpijn, verkoudheid keelpijn etc. etc. maar o wee als je over het weer begint want dat vind iedereen schitterend. Ik heb vorige week 3 dagen in bed gelegen door dit weer. Enorme last van hoofdpijn en buikkrampen. Het mag voor mij nu wel eens gedaan zijn met dit belachelijk warme weer in deze tijd van het jaar. Laat de regen en de harde windstoten maar komen, heerlijk! Ook merk ik dat ik door dit drukkende weer veel meer last heb van zweetlozing. In periodes waar je warm weer verwacht heb ik hier minder last van maar rond de herfst en dan ook nog eens zo'n temperatuur zweet ik de hele dag door. Echt geen pretje. Maar goed, hopelijk komen de weersverwachtingen uit en wordt het weer eens lekker op de bank liggen voor de open haard en flink wat filmpjes kijken!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Laatste tijd is het toch geen onaardig weer. Wind wel aanwezig, maar weinig bevolking en regen... En wat belangrijk is; lekker veel zon.
Maar het is nog lang geen weer om met een t-shirt te lopen, dat is helaas voorbij. Gelukkig is het wel een stressvrije weer, waar je weinig over kan klagen. Op een laagstaand zon dan.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
IJstijd des doods in onderweg! 
Winterverwachting van 2011/2012 deel 2 - onweer-online.nl - forum.onweer-online.nl
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Waarom hebben ze die arme hond op de foto bij dat bericht geen trui aangedaan ? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Gatverdamme doe me dat niet aan. Ik haat sneeuw. Tenminste, als ik moeten lopen, fietsen of rijden in de sneeuw. Blegh.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
IJstijd des doods in onderweg! 
Winterverwachting van 2011/2012 deel 2 - onweer-online.nl - forum.onweer-online.nl
Leuk dat jullie die link al geplaatst hebben 
Ik zit nog lekker in Spanje
31 oktober ben ook ik weer in het koude Kikkerlandje terug.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Nou, ik begin anders (met tegenzin) wel de stemming en sfeer te krijgen (ben Sint aan het kijken, vandaar). Het blijven mooie dagen, lekker knus en gezellig en altijd heerlijk als je van al dat kou thuis komt, met de verwarming op 25 en wat warms eten en drinken en dan vervolgens een warm douche te nemen, om als laatst lekker je warme bed in te duiken...
Alleen haat ik sneeuw. Ik ben heel de november, december en januari volop 50+ uren in de winkel aan het draaien. Daarnaast moet ik daar helemaal naartoe rijden. Tijdens normale weersomstandigheden ben ik er binnen 10 minuten, nu zal ik er 35 - 45 minuten over doen, afhankelijk welke plekken toegankelijk zijn met de scooter en of ik dat ding eerst een heuvel op moet duwen... Nu al zin in...
Ik zie het altijd zo; er zijn genoeg mensen die het erger hebben dan mij.
Over het weer: zeker tot zondag geen tot zeer weinig kans op neerslag. Redelijk wat bevolking, met temperaturen niet meer dan 15 graden.
Opzich kan ik daar mee leven, want naast sneeuw haat ik regen en die zal er tot zondag niet vallen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Liever regen dan een paar cm sneeuw op de weg. *Mompelt iets over winterbanden kopen*
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
"Horrorwinter in Lage Landen begint over een maand" - Extreem Weer - De Morgen - demorgen.be
Horrorwinter, volgens de Vlaamse krant 'De Morgen'
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
"Horrorwinter", oehh, ik schijt nu al zeven kleuren.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Zou me niets verbazen als het minder als vorig jaar wordt. Beter komt er geen 20 cm sneeuw.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vanavond is het over het algemeen helder, maar enkele wolkenvelden zijn niet uitgesloten. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 0 a 2 graden in het noordoosten tot zo'n 5 graden in het zuiden van het land. Vannacht is het in het gehele land helder, maar ook is er kans op mist, lokaal dichte mist. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -4 a -5 graden in het noordoosten, 0 tot -2 graden in het binnenland en oostelijk deel van het land. In het westelijk deel van het land ligt de temperatuur ongeveer rond de 3 a 4 graden. Op plaatsen waar het vannacht gaat vriezen moet men uitkijken voor gladheid door aanvriezende mist. Dit geldt voornamelijk voor bruggen en viaducten. De wind is zwak 2 Bft en komt vanuit het oosten.
Onweer-Online
Ontzettend kil en mistig weer buiten.
De zon zou uitbundig schijnen vandaag volgens RTL4 weer.
Nou dat is het niet. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Inderdaad, mistig hier. Ik kon op een gegeven moment nog niet verder dan 100m zien. Daarnaast is het behoorlijk koud. Niet al te erg, zolang sneeuw en ijzel wordt uitgesteld.
ibendb
-
- 5043 berichten
- 3240 stemmen
Hier ook zeer mistig. Al 3 dagen lang. De mist wordt steeds dikker en dikker. En ook temperaturen aan 10°C. Brrr. Koud