• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.222 stemmen

Weertopic

zoeken in:

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Zeer bewolkt hier, maar toch zeer warm. Ik haat zo'n weer.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Warm, en zonnig, en lekker weer om te fietsen vandaag, frisse wind om je oren.

Een van de weinige dagen dat ik zonder jasje en met korte mouwen op de fiets kon.

Goed gebruik van gemaakt ook.

Jammer dat het al bijna weer gedaan is.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Brix schreef:

Warm, en zonnig, en lekker weer om te fietsen vandaag, frisse wind om je oren.

Een van de weinige dagen dat ik zonder jasje en met korte mouwen op de fiets kon.

Goed gebruik van gemaakt ook.

Jammer dat het al bijna weer gedaan is.

Morgen ook nog bijna de hele dag.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Ja, maar met veel kans op zwaar onweer etc. hoorde ik

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Brix schreef:

Ja, maar met veel kans op zwaar onweer etc. hoorde ik

Zwaar onweer heb ik nog niet gehoord, wel dat er kans is op onweer.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ben benieuwd. Manlief moet morgen werken en ik rijd een dagje mee. In de onweer vind ik dat nooit zo leuk in de vrachtwagen, dus ik hoop niet dat het gaat onweren. Zal straks even op buienradar kijken. Kan je daar ook zien wat het weer in Duitsland is?

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Ja, van heel Europa zelfs.

Ziet er overigens inderdaad beter uit voor morgen dan wat de weerman gisteren vertelde.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ziet er inderdaad stukke beter uit. Hoop dat het een beetje droog blijft. We vertrekken om 3 uur vannacht naar Duitsland en zijn rond 3 uur 's middags weer thuis. Zoals ik het op het kaartje kon zien, gaat het niet regenen in het gebied waar wij naartoe gaan.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Morgen hetzelfde, alleen met wat regen erbij. Jammer, want had wel een droge weekend verwacht met 25 graden.

Vandaag was i.i.g. super.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

zaterdag 3 september 2011, 9:26 uur, door Onweer Online

Vandaag krijgen we te maken met veel zon, maar in het westelijk deel van het land kunnen er enkele stapelwolken voor gaan komen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 22 a 23 graden in het noorden tot zo'n 28 graden in het zuidelijk deel van het land. De wind is zwak 2 Bft en komt vanuit het zuiden. Vanavond neemt de bewolking snel toe in het zuidwestelijk deel van het land, elders is het nog aardig zonnig, maar in de tweede helft van de avond neemt de kans op een enkele regen en onweersbui toe in het zuidwesten van het land. Vannacht neemt ook in het midden en in het zuiden van het land de kans op onweer toe, lokaal kan er zeer veel neerslag gaan vallen, de oorzaak daarvan is, is een mogelijke MCS. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 16 a 17 graden.

Morgen kan er in de ochtenduren nog een enkele regen of onweersbui voor gaan komen in het westelijk deel van het land, elders is het meest zonnig. In de middag neemt de kans op pittige regen en onweersbuien toe in het midden en in het oostelijk deel van het land. De buien kunnen gepaard gaan met hagel, windstoten en lokaal zeer veel neerslag. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 26 graden in het oosten tot zo'n 21 graden in het westelijk deel van het land

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Veel, veel zon vandaag. Echt gewoon heerlijk. Gelukkig was ik ook na 15:00 klaar met werken. Dus, evenals gister, weer gebruik maken van het weer. Top.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Vanmorgen en deze namiddag zeer veel zon en hoge temperaturen gehad, maar nu zitten we midden in de warmteonweders. Het blijft maar doorgaan. Om de vijf seconden is er een bliksemflits. Alle tv's en computers zijn uit. Gelukkig zit ik op mijn laptopje dus kan ik nog even moviemeteren. Meteovista meldt dat het rond 00:00 u rustiger zou moeten zijn. Laten we hopen!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Gaat hier ook flink tekeer nu. Water komt zelfs omhoog uit de afvoerputjes en de wc's hier binnen.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

djeez!

Hier nog niks aan de hand op dit moment.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb echt nog nooit zoveel onweer meteen achter elkaar gezien als in de laatste 2 weken. Hoop dat het over een uurtje afgelopen is, want dan is de stroom op mijn laptop echt op. Het water komt nu gelukkig niet meer zo omhoog, het is ook minder hard gaan regenen gelukkig. Water + Bliksem is iets wat ik helemaal eng vind.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Hier is het net gedaan met onweren. Maar we zijn vanavond vergeten onze ramen te sluiten voor de regen, dus ligt er in bijna elke kamer een plas water. Ook is er water beland op het behang, waardoor er nu waterplekken zijn.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Hier regent het redelijk plus wat onweer. Opzich niet erg, nu ik nog wakker ben, maar ik zou het op prijs stellen als al dat gedonder opdondert als ik ga maffen.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Ik heb het toch gemeld mensen dat er regen en onweer kwam

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

maandag 5 september 2011, 17:47 uur, door Onweer Online

Vanavond kunnen er nog enkele buien voor gaan komen die gepaard kunnen gaan met onweer en windstoten. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 13 a 14 graden. Vannacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af, maar in het westelijk deel van het land kunnen er nog enkele buien vallen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 11 graden in het oosten tot zo'n 13 graden in het westen van het land. De wind is matig tot vrij krachtig boven land 4-5 Bft en in de kustgebieden staat een krachtige tot soms een harde wind, komend vanuit het zuidwesten. Morgen wordt het een onstuimige herfstdag, de dag begint enigszins rustig. In de middag neemt de kans op neerslag en windstoten toe. Lokaal kan er veel neerslag gaan vallen en de windstoten kunnen oplopen tot zo'n 105 kilometer per uur. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 18 a 19 graden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Het regent echt superhard en veel hier.

Hele dag is het zo, maar nu is het echt erg. Ik had gelukkig het geluk dat m'n scooter na het werken niet meer wou starten... Kon ik hem proberen te repareren met zo'n ...weer. Dat is dus niet gelukt, dus ik moest er dan 20 minuten mee lopen om het vlakbij een garage neer te zetten, op eigen risico... Zo'n klotedag heb ik al een tijdje niet gehad.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Na drie dagen behoorlijk goed weer gehad te hebben, met alleen zaterdag een felle regenbui van een kwartiertje, is het hier nu ook aan 't regenen gegaan vanavond.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Hier heeft het heel de dag wel wat geregend, maar nu komt het echt met bakken uit de hemel gestort. Wat een herrie zeg! Het waait ook nog eens echt heel hard.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Hier gestopt met regenen (eindelijk), maar het waait nog wel stevig door. Gelukkig is er op z'n minst geen onweer.

Eerste herfstorm raast over deel Nederland

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Oeh, net een kleine aardbeving hier! (geen grapje). Lees op internet dat velen het gevoeld hebben.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Lees het ook overal. Niets gemerkt hier. Misschien kwam het door mij, liet net mijn reiskoffer uit mijn handen vallen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Heb het inderdaad net gelezen. Gelukkig duurde het een aantal seconden en (tot zover ik weet) is er geen serieuze schade gevallen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Niks gevoeld, vast niet zo schokkend dus.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik heb vooral boze mensen op Twitter die klagen dat er grapjes gemaakt worden over de aardbeving. Hehe.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ach kom, ze moeten blij zijn dat wij in NL gewoon in de gelegenheid zijn om er grapjes over te maken.

Hier in Den Haag niets gevoeld trouwens.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb mijn kaartje voor een supersonische onderzeeër die een half jaar onder water zichzelf kan redden al geboekt. De tsunami is hier een jaartje te vroeg 2012 was toch pas de planning?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.