• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.096 stemmen

Weertopic

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Regen... heel veel regen. Was nog bijna gevallen, zo glad dat het was.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

606 schreef:

En nee dit is gewoon Nederland, Terschelling wel te verstaan.

(afbeelding)

Ziet er gevaarlijk uit

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

AGE-411 schreef:

Ziet er gevaarlijk uit

Ja dat wel maar, een waterhoos is niet schadelijk windhoos ect wel.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Als er mensen zijn met een horror-filmpje, zou het met dit weer best goed te doen zijn... Want het regent en onweert nog steeds.

En dan is mijn broertje zonder jas of paraplu naar een kroeg gegaan

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Hier geen regen of onweer gezien. Kom zojuist van een soort boeren-tentfeest af en het is gewoon heerlijk weer geweest. Ik had een vestje aan en dat heb ik zelfs uitgetrokken, omdat ik het te warm had, terwijl we gewoon buiten in een tent stonden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Minotaures schreef:

Als er mensen zijn met een horror-filmpje, zou het met dit weer best goed te doen zijn... Want het regent en onweert nog steeds.

Hiero! Wij keken 'Hostel'.

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Kom maar op met goede horrortips dan he

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Wij keken Red Riding Hood (niet echt horror, maar het kon er mee door.)

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Silent Hill, Blair Witch project

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Niets veranderd. Erg veel regen. S'ochtends leek het in orde en net toen ik 300 meter van huis was begon het weer... Sindsdien is het komen en gaan met regenen, de enne keer hevig de andere keer wat lichter.

Nu schijnt de zon en is de lucht helder, maar het blijft toch rond een graden of 15.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Hier was er net gelukkig een uurtje zon, maar het bleef koud, en nu is het alweer aan het regenen. Pffft...

Als het nog zo verder gaat, verhuis ik naar Spanje. (grapje, duh!)

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Daarnet een volledige mooie regenboog gezien. Jammer dat we er geen foto van kunnen nemen hebben. De camera pakte hem niet.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Nu komt de zon er weer door. Morgen spreken ze van beter weer in België.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Morgen wordt het hier hetzelfde als vandaag, daarna meer zon.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Blij dat die voorbij is

Op naar een mooie nazomer!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Toch nog een redelijke dag. Absoluut geen zomer te noemen, maar het was wel droog gebleven. Redelijk bewolkt, met wat zon tussendoor.

Geen kortebroekenweer, maar het was wel te doen.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Hier was het wel korte broeken weer volop zon en goede temperatuur.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Hier was het wel korte broeken weer volop zon en goede temperatuur.

Hier inderdaad ook. Toen ik boodschappen ging doen had ik een jas aangetrokken, maar ben toch maar even terug naar binnen gelopen om hem uit te doen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Overdag wel, maar nu heb ik een joggingbroek, een XXL slobberige trui aan en mijn deken van het bed getrokken en over me heengegooid op de bank. Handen zijn nog ijskoud.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Zit jij op de noordpool ofzo?

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Wassup Eline griepie op komst, nee toch?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Zou kunnen, mensen waar ik veel mee om ga (ouders, vriendje, de kids op het werk) waren ook al kwakkelend niet lekker. Dus misschien een verkoudheid ofzo. Wanneer het regent loop ik in een rokje en wanneer het droog is heb ik het koud en trek ik een trui aan. Raar weer.

Maar ik heb het sowieso snel koud, als ik eenmaal in bed lig of onder een dekentje ben ik binnen no time een kacheltje.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

s'Ochtend lijkt het net opkomst van de winter... T-shirt, capouchonshirt en nog een jas en nog steeds voel je wat wind tegen je...

Wat ik wel fijn aan winter vind is nadat je de hele dag hebt gewerkt een warme douche hebt genomen, even rustig aan doen met warme chocomel en dan in je bed liggen onder 2 dekens naast de verwarming (als je de bed naast de verwarming hebt geplaatst).

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

s'Ochtend lijkt het net opkomst van de winter... T-shirt, capouchonshirt en nog een jas en nog steeds voel je wat wind tegen je...

Wat ik wel fijn aan winter vind is nadat je de hele dag hebt gewerkt een warme douche hebt genomen, even rustig aan doen met warme chocomel en dan in je bed liggen onder 2 dekens naast de verwarming (als je de bed naast de verwarming hebt geplaatst).

Ooh, héérlijk is dat altijd!

Ik doe het alleen altijd anders: douchen, kop thee maken, fleechedekentje op de bank, filmpje aan. Héérlijk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Da's het enige voordeel tijdens de winter... en de feestdagen natuurlijk.

Maar al dat vertraging, vallen, gladheid en centimeters sneeuw kan me gestolen worden...

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vind sneeuw alleen leuk als ik niet naar buiten hoeft. Alleen met de hond uitlaten vind ik het altijd wel leuk, maar dat komt omdat onze hond dol is op sneeuw. Als ik met de auto weg moet heb ik helemaal een hekel aan sneeuw. Vind dat echt doodeng.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Ik durf niet eens te rijden met de auto tijdens de winter... Gelukkig is mijn vaste baan tijdens de winter (piekmaand natuurlijk) 4 kilometer verder ofzo. Normaal gesproken ben ik binnen 5 - 10 minuten er. Vorige winter deed ik er een uur over... Dat was omdat ik geen rekening met sneeuw had gehouden + mijn vervoer tijdens de winter is altijd de scooter (aan OV heb je nix, want je zit zo 30 minuten op een perron te wachten). Dusja, qua vervoer is het niet echt ideal voor mij, maar daar zullen enkele duizenden anderen hetzelfde over denken.

Morgen ziet het er nog best netjes uit, +/- 25 graden, met wat bewolking en zo nu en dan zon. Het belangrijkste is; geen regen....

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Elineloves schreef:

Wanneer het regent loop ik in een rokje en wanneer het droog is heb ik het koud en trek ik een trui aan.

Je moet ook niet naar mij luisteren .

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Vandaag is het echt top. Flink wat zon, weinig bewolking en een temperatuur om met een hemd en korte broek rond te lopen. Kortom; ideale zomerweer.

Dit is ook de eerste vrijdag dat ik volledig vrij ben, dus ik zal er flink gebruik van maken door naar buiten te gaan. Even regelen of er nog mensen zijn die ook vrij zijn en mee willen, want in je uppie is het ook niet altijd leuk.

Het zal vandaag of Hoek v. Holland of Scheveningen zijn, met dit mooi weer wil je er wel gebruik van maken...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.