- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Okay waarschuwing dan... Is echt zo'n hype van de laatste 5 jaar. Vroeger was er ook extreem weer alleen was dat toen slechts van belang voor boeren en zeelui... Tegenwoordig wordt er al paniek gezaaid als er een keer een flinke donder- of sneeuwbui ons land weet te bereiken.
De regels voor weeralarm is al flink aangescherpt.
Eerst heb je code
Geel
Oranje
Rood.
Daarna komt pas de weeralarm.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Keek even naar buiten en er sloegen 3 bliksemschichten tegelijk naar beneden. Schitterend zicht!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
En die was weer bingo weer een inslag en een vette donder tot trillens toe.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
De regels voor weeralarm is al flink aangescherpt.
Eerst heb je code
Geel
Oranje
Rood.
Daarna komt pas de weeralarm.
Kijk ik neem het KNMI op zich niet kwalijk dat ze zo'n systeem invoeren (daar zullen ze als wetenschappelijk instituut vast hun redenen voor hebben) alleen maakt de media er altijd zo'n heisa van... Ik heb lekker met mijn balkondeur open Code Rood zitten bewonderen dus 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Hier is het niet zo spannend. Het heeft maximaal 20 minuten geregend met onweer als ondersteuning en that's it. Misschien meer straks, maar ik denk dat het hier voorbij is.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Kijk ik neem het KNMI op zich niet kwalijk dat ze zo'n systeem invoeren (daar zullen ze als wetenschappelijk instituut vast hun redenen voor hebben) alleen maakt de media er altijd zo'n heisa van... Ik heb lekker met mijn balkondeur open Code Rood zitten bewonderen dus
Inderdaad, de media treft duidelijk blaam.
En die code rood is nog niet voorbij, flitst hard door.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
DAMN. Hartaanval, schrok me de pleuris. Harde klap
Nog nooit zuk een harde gehoord hahaha.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
DAMN. Hartaanval, schrok me de pleuris. Harde klap
Nog nooit zuk een harde gehoord hahaha.
Me to al 3 keer.
Lijkt nu wat rustiger te worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Allemachtig, het is nu echt extreem weer hier....
Wel facinerend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, de oosterlingen zijn aan de beurt. Die wind man haha.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Ik heb toch gezegd dat het nog kwam.
En waar dat het heftig wordt weet je nooit van te voren.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Hier is het nog wel aan het onweren, maar het ergste lijkt over te zijn. Niet meer zoveel flitsen, het regent niet meer zo hard en het waait niet meer zo hard.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hier is het nog wel aan het onweren, maar het ergste lijkt over te zijn. Niet meer zoveel flitsen, het regent niet meer zo hard en het waait niet meer zo hard.
Las net dat er nog veel meer in de maak is in Frankrijk.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Wow, hier is niet veel te zien van het weer, maar mijn moeder belt net (ze woont 1 dorpje verderop) dat ons dorp helemaal afgesloten is door wateroverlast. Je kunt mijn dorp op het moment niet in of uit. Ik woon midden in het dorp en hier merk ik er weinig van, maar aan de randen van het dorp is het blijkbaar heel erg. Vooral omgewaaide bomen (ook grote), branden en overstromingen. Zit ook een deel van het dorp zonder stroom. Apart dat je in dat dorp woont en verder niet echt wat merkt 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hoor net van Onweer Online dat het zo de hele nacht door gaat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jesus, nu gaat die helemaal tekeer hier. Slaat steeds dichterbij in.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Hier is het een uurtje donker geweest, wat gedonder en flitsen en een spatje regen (de stoep is net nat). Nu is de lucht weer helder.
*Dekbed weer van auto afhalen gaat 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tegen hagel schade.
Inmiddels nog wat flitsen, beetje donder en wat druppels.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Hier ook steeds sirenes die ik hoor. Schijnt toch wel erg te zijn allemaal. Ben blij dat ik gewoon op mijn bankje zat met de gordijnen dicht en Jersey Shore héél hard aan. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Lekker die hagelstenen hier. Zal morgen de schade bekijken van m'n 2 auto's. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Hier helemaal niets. Een flinke klap gehad, nu is al het gedonder en geflits gestopt. Heb welgeteld 3 druppels gezien. Wel erg donker, die wolken. En het is nog steeds benauwd.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Noodweer blijft vooralsnog ... En dat na al die sensationele nieuwsberichten van vandaag.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Noodweer blijft vooralsnog ... En dat na al die sensationele nieuwsberichten van vandaag.
Klopt niks van, die site zat er vanmorgen ook erg naast.
Ik lees wel berichten van omgewaaide bomen ect.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ja, hier hoor ik ook volop sirenes heel de tijd.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nou, het was wel effe sensationeel hier. Helaas. Alsof ik werd bekogeld in mijn auto door een stel hooligans. Durf niet naar m'n auto te kijken morgen...
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Nieuwe update.
Op nadering van het Kou front vanuit het westen, opleving van de buien tot (zwaar ) Noodweer/
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Geen druppeltje in Grunn
Tja je tikt het en het onweer barst los...
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Na een hele tijd geen regen te hebben gehad barst het hier nu wéér los. Inclusief onweer en af en toe wat hagelstenen.