• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.847 acteurs
  • 199.224 gebruikers
  • 9.386.296 stemmen

Weertopic

zoeken in:

jirachi03

• 393 berichten
  • 0 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)
... totdat je huis keihard geraakt wordt door de bliksem, vervolgens vrolijk afbrand en de hagelstenen je auto molesteren. Wil je dan nog NOODWEER?

Ik vind onweer ook geweldig. Zelfs nadat ik op kamp ben geweest en het heel hard ging onweren. We waren net midden in het bos/open veld toen het los ging barsten. geweldig!

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Het is hier echt pik en pik zwart.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Hier is het stilte voor de storm, al een uur

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Tot nu toe is het hier (Breda) niks aan. Beetje gedonder, soms een flits. Het begint een beetje te druppen, maar niets bijzonders. Had gedacht dat het nu wel zo'n beetje flink te keer zou gaan. Heb mijn raam nu gewoon nog open.

Het ruikt buiten wel erg lekker.

jirachi03

• 393 berichten
  • 0 stemmen

IK wil wel dat het gaat stoppen zo ; wil nog een dvd'tje bekijken.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Het is hier echt pik en pik zwart.

hier ook. het lijkt wel alsof het midden in de nacht is. Dondert en bliksemt en regent nogsteeds.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)

Nee, dat spreek ik tegen, als mensen NIKS horen klagen ze ook.

Dit stond al meer dan 1 week op de kaart.

En elke run bleef het (Noodweer) in de kaarten staan.

Ook vandaag bleef het erin staan.

De bui die ik nu heb is de heftigste tot nu die ik me kan herinneren.

Die bliksem was zo enorm en de rommel zo hard dat ik er bang van werd.

e

Hier was het niet anders dan het buitje van ergens midden vorige week.... En dan ropen ze op het journaal dat er grote hagelstenen zijn gevallen in Rotterdam... Zeker iemand die zijn bolletje liet vallen in een of andere ijscozaak.... Opgeklopte verhalen verkopers zijn het. van de 10 laatste weeralarmen, kan ik me er geen een juiste herinneren, wel dat ze er een paar niet aangekondigd hadden. Nee, ik geloof de weersvoorspelling zelden. En nu lijken ze er achteraf nog over te liegen ook.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Hier zie ik nu om de seconde een flits en hoor af en toe een donder. Het flitst echt aan alle kanten. Ik vind het maar niks.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Reinbo schreef:

e

Hier was het niet anders dan het buitje van ergens midden vorige week.... En dan ropen ze op het journaal dat er grote hagelstenen zijn gevallen in Rotterdam... Zeker iemand die zijn bolletje liet vallen in een of andere ijscozaak.... Opgeklopte verhalen verkopers zijn het. van de 10 laatste weeralarmen, kan ik me er geen een juiste herinneren, wel dat ze er een paar niet aangekondigd hadden. Nee, ik geloof de weersvoorspelling zelden. En nu lijken ze er achteraf nog over te liegen ook.

Nou bij jou niet maar hier, elke seconden geflits continu door.

Af en toe gerommel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zit echt te genieten van de mooie lucht hier. Af en toe een bliksemschicht in de verte, maar nog geen gedonder.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Reinbo schreef:

van de 10 laatste weeralarmen, kan ik me er geen een juiste herinneren, wel dat ze er een paar niet aangekondigd hadden.

Weet niet of ze er vorig jaar een hadden aangekondigd, maar die buien waren behoorlijk extreem. Diverse inslagen ook in de buurt. Vind het wel vet

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik zit echt te genieten van de mooie lucht hier. Af en toe een bliksemschicht in de verte, maar nog geen gedonder.

Het flitst hier niet normaal er zitten meer flitsen in een seconden niet normaal.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Als je huis wordt geraakt door de bliksem, krijg je dan ook een electrische vuurbal in je huis die als een pingpong bal tekeer gaat, door het hele huis heen vliegend? Dat zei mijn zus vroeger altijd. Is ze best gemeen hoor.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

mikey schreef:

Als je huis wordt geraakt door de bliksem, krijg je dan ook een electrische vuurbal in je huis die als een pingpong bal tekeer gaat, door het hele huis heen vliegend? Dat zei mijn zus vroeger altijd. Is ze best gemeen hoor.

Vuurbal is goed mogelijk ja.

Hier gaat het steeds harder te keer nu.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Duitsers vallen volgens mij weer binnen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Ik zie op Buienradar dat de bui boven Gelderland langzamerhand gewoon oplost. Wat een anticlimax weer...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

606 schreef:

Vuurbal is goed mogelijk ja..

Ik dacht altijd broodje aap!!

Eng!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Verdwijnt allemaal richting zee zo te zien. Nou dat wordt weer een benauwd nachtje dus.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Een vuurbal kan (bolbliksem heet dat volgens mij) maar dat die door het huis stuitert is natuurlijk onmogelijk. De bliksem gaat altijd direct de grond in.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jarno1975 schreef:

Een vuurbal kan (bolbliksem heet dat volgens mij) maar dat die door het huis stuitert is natuurlijk onmogelijk. De bliksem gaat altijd direct de grond in.

idd bolbliksem ja

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Tilburg heeft Code Rood gekregen van Nood weer centrale.

Voor extreem weer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daar zijn de 1e druppels.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Wordt al weer lichter in de verte, wel een flinke onweersbui langsgetrokken (donker en heel veel flitsen) maar weeralarm waardig..? Nou nee. Vind het sowieso wel een beetje BS weeralarmen. Net alsof we hier in Tornado Alley wonen, Nederlanders zijn gewoon niets meer gewend lijkt het wel.

Wel mooie luchten trouwens... En lekker naar Miles Davis luisteren met live onweer op de achtergrond

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Jee, hier gaat het dus om!!

(afbeelding) Had mijn zus toch gelijk.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Madecineman schreef:

Wordt al weer lichter in de verte, wel een flinke onweersbui langsgetrokken (donker en heel veel flitsen) maar weeralarm waardig..? Nou nee. Vind het sowieso wel een beetje BS weeralarmen. Net alsof we hier in Tornado Alley wonen, Nederlanders zijn gewoon niets meer gewend lijkt het wel.

Wie zegt dat er een weeralarm uit gegeven is.

Alleen waarschuwing van 1 na hoogste niveau.

Hier wel terecht want is hier aardig heftig onweer nu nog steeds enorm hoge bliksem aantallen.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

De radio zojuist: 'niet onnodig de weg op gaan'. Aldus een angstige stem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met de zonnige groeten uit de Zeeuwse Riviéra . En maar zeggen dat we het zwaar krijgen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Auto is het veiligste met onweer is mij altijd verteld, maar dikke hagelstenen door je ruit is minder natuurlijk.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

606 schreef:

Wie zegt dat er een weeralarm uit gegeven is.

Alleen waarschuwing van 1 na hoogste niveau.

Hier wel terecht want is hier aardig heftig onweer nu nog steeds enorm hoge bliksem aantallen.

Okay waarschuwing dan... Is echt zo'n hype van de laatste 5 jaar. Vroeger was er ook extreem weer alleen was dat toen slechts van belang voor boeren en zeelui... Tegenwoordig wordt er al paniek gezaaid als er een keer een flinke donder- of sneeuwbui ons land weet te bereiken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hier ook het eerste gerommel. Nog wel droog en de lucht is ook niet zwart.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.