- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me ook niets. Bij een vriendinnetje van mij op de basisschool was het hele dak van de schuur er een keertje afgewaaid. Lijkt me ook erg raar.
Gelukkig is bij ons nog nooit zoiets gebeurd en ik hoop ook niet dat het gebeurd. Lijkt me erg eng.
Het ergste wat hier gebeurd tijdens extreem weer is dat als het echt hard en veel regent de wc beneden overstroomt.
Dat is vooral lastig en als dat het grootste probleem blijft, dan ben ik gewoon tevreden.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Behalve als je er op zit is niet fijn, dan krijg je natte billetjes.
Ben benieuwd dinsdag. Ik zit in elk geval weer met de telefoon klaar om naar de eerste de beste ramp in de buurt te karren, net als vorig jaar zomer met dat noodweer 
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Canrische Eilanden
Normaal gezien een
gevoel
maar nu een
gevoel
het is op dit moment, met alle ramen en deuren dicht 31ºC IN huis
Nog Héééééél lang. Ik woon hier, ben getrouwd, heb een huis gekocht en deze week een nieuwe auto (gelukkig mét climate control). dus voorlopig blijf ik nog even hier.
606
-
- 23881 berichten
- 12278 stemmen
maandag 27 juni 2011, 18:07 uur, door Onweer Online
Vanavond neemt de kans op wat bewolking toe in het zuidwesten van het land, elders is het lang zonnig en aangenaam weer. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 22 graden op de Wadden tot zo'n 25 graden in het zuiden van het land. Vannacht kan er in het westelijk deel van het land een enkele regen of onweersbui voor gaan komen, elders blijft het helder. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 19 graden op de Wadden tot zo'n 22 graden in het zuiden van het land. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft en komt vanuit het zuiden.
Morgen begint de dag onschuldig, de temperaturen lopen snel op tot zomerse waardes en tegen het middaguur mogelijk tropisch in het zuiden van het land. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 30-35 graden. In de tweede helft van de middag neemt echter de kans op regen en onweersbuien toe. De buien zullen een zwaar karakter hebben en gaan gepaard met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. Wateroverlast is hierbij niet uitgesloten.
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Brix
-
- 19688 berichten
- 5124 stemmen
@Gonzo8000:
Goh, het klonk naar een vakantiebestemming 
(is het natuurlijk ook wel voor anderen)
Sterkte met de temperaturen gewenst dan maar.
Momenteel hebben er ook een st(r)aaltje van te verduren, maar trekt weer gauw over.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Pfff, zit te zweten als een otter hier.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hier is 't heerlijk koel, gelukkig. Aardig verkleurd vandaag aan 't zwembad, morgen de witte lijntjes nog wegwerken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik dacht ga even fietsen, maar dat was daarna toch wel even een ijszak in de nek. Beetje onderschat, pff wat was het heet.
606
-
- 23881 berichten
- 12278 stemmen
Morgen nog warmer dus bereid je maar voor.
Vandaag in de spoelkeuken gestaan pfffff.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op dagen als vandaag weer extra blij met onze airco! Gewoon 19 graden hierbinnen. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik ben op dagen als vandaag weer extra blij met onze airco! Gewoon 19 graden hierbinnen.
Zo lekker zeg, het is hier nu 26.8 binnen, en boven nog wel wat warmer zelfs.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zou de hele dag mijn hoofd onder de spoel houden ipv het servies.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Damn wat word ik agressief van die hitte zeg, gatver! Echt niets voor mij!!! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Erg benauwd is het buiten.
Ik gaat maar even afkoelen en buiten een rondje rijden ofzo (heb niets te doen). En dan filmpje kijken natuurlijk.
Ben benieuwd hoe het morgen zal worden.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Erg benauwd is het buiten.
Ik gaat maar even afkoelen en buiten een rondje rijden ofzo
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Ben weer terug... Het scheelde niet veel. Ik wou even wat 'frisse' wind tegen me aan, maar dat viel ook redelijk mee.
Heb alleen een stukje door de stad gereden plus nog een klein dorpje in de buurt meegepikt. Qua drukte is het nog best aardig, genoeg fietsers en scooters gezien.
Het is dus nog best oke om even een stukje te wandelen. Een grote nadeel zijn alle insecten die tegen je gezicht komen. Erg irritant en gevaarlijk.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Ik was net buiten met de motor en ik had bijna geen gelegenheid om met open vizier te rijden, voor scooters en fietsers gelden die klote insecten ook. Had genoeg fietsers gezien die aan het spugen waren of met hun hand voor de ogen rijden... Vandaar 'irritant en gevaarlijk'.
En tja, auto's. Daarin zit je lekker koel en veilig achter zo'n scherm.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb ook altijd mijn zonnebril op met mountainbiken als de zon niet schijnt. Juist om die irritante onweervliegjes en zo niet in mijn ogen te krijgen. In mijn mond vliegen ze idd nog wel eens. dat is meteen 5 keer flink spugen en dan hopen dat die weg is. Zo ranzig. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Snap ook nooit dat meisjes met rokjes gaan fietsen met dit weer. Heb 1 keer een rokje aangehad met dit weer als ik moest fietsen, onderweg naar de middelbare school (inmiddels alweer een aantal jaren geleden) en toen zaten er zelfs beestjes in mijn string. Blegh. Nooooooit meer! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien een keer naar de soa-arts? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Snap ook nooit dat meisjes met rokjes gaan fietsen met dit weer. Heb 1 keer een rokje aangehad met dit weer als ik moest fietsen, onderweg naar de middelbare school (inmiddels alweer een aantal jaren geleden) en toen zaten er zelfs beestjes in mijn string. Blegh. Nooooooit meer!
Daarom zie je meisjes ook vaker 'boxertjes' dragen onder rokjes, of zelfs van die (kortere) strakke wielrennersbroekjes.
We hebben 't maar zwaar als vrouw zijnde.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Zelfs dan vind ik het nog steeds niet fijn. Ik hou het bij spijkerbroeken of leggings. Die kunnen altijd nog uit als je aankomt op de plaats van bestemming.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Daarom zie je meisjes ook vaker 'boxertjes' dragen onder rokjes, of zelfs van die (kortere) strakke wielrennersbroekjes.
We hebben 't maar zwaar als vrouw zijnde.

Waar gaat dat heen zeg. Doe dan gewoon alles uit! Dat is de oplossing! 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, nou het was alles behalve sexy hoor. Dat is een ding dat ik je kan vertellen. Ik voelde me bijna aangerand door die vieze beestjes 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vliegjes die je boxershort invliegen is anders ook geen pretje 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dude, seriously? Dit is ranzig. Ik haat die vieze kriebelbeestjes sowieso. Ook van die rottige mieren die over je heen gaan wandelen als je op je handdoekje ligt te zonnen. Heb dr heel wat van me af moeten meppen. Beestjes zijn vervelend.