- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Toen ik jarig was, ging ik vroeger met mijn moeder naar de FRS om een singletje te halen en/of een videoband.
Mijn 1ste single-CD was volgens mij van Usher.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Toch nog steeds wel één van mijn favoriete bands allertijden. Zeker als ik eens een keer geen zin in punkrock heb. Blonde Redhead. Live ook een wergaloze act (lange leve Vera in Groningen).
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Geniaal nummer en prachtig nummer van Lyle Lovett. Krijg er een heerlijk gevoel bij:
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
De slotsong van 'Stage 5', één van mijn favoriete afleveringen van the Sopranos:
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heerlijke beat !!
https://www.youtube.com/watch?v=PdTbgx5ZXSk&feature=related
Ga het horen, forumweergave is helaas niet mogenlijk ivm https.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
geef mij dan maar klassiekers als deze 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Zaterdag albumpresentatie in Utrecht, zin in!:
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Jep, in bandvorm. Hybride tussen metal, jungle en breakcore ofzo
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ik begin rap steeds vaker buiten de VS te zoeken. Je vind niet veel goeds, maar zo nu en dan kom je toch iets op het spoor
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Even iets anders hoor na al dat geweld van hierboven: iemand bekend met het vergeten Eric's trip?
Prachtig!!!

jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Ik begin rap steeds vaker buiten de VS te zoeken. Je vind niet veel goeds, maar zo nu en dan kom je toch iets op het spoor
(embed)
Zeker vet man alleen hij rijmt iets te geforceerd vind ik. Voor de rest echt nice 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Beste album ooit is afgelopen week uitgekomen
Mijn aller grootste heldeng: Technoboy en Tuneboy (TNT).
Een lompere kick moet ik nog tegenkomen in deze scene.
Bij de climax van Scared scheurde ik bijna uit mn broek op Reverze

$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Technoboy vind ik altijd wissevallig, vette producties maar op een party maak je me niet blij met technoboy. Ellenlange breaks, hij moet sneller overmixen. Geef mij maar het Italiaanse geweld a la Zatox und Tatanka 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Op Reverze kwam de zaal ook bijna niet los bij de set van Stephanie, dat met gemak één van de beste setjes kan zijn die ik heb meegemaakt. Ik snap het niet, de Hollanders pakken het niet helemaal op helaas..
Zatox
Als je die meneer van voor 2009 bedoelt zeker, maar wat daarna allemaal uit zijn studio is komen rollen.... Commerciële drollen, doodzonde!
Tatanka echter
Maar de grootste Italiaanse baas blijft Davide Sonar, die heeft een talent dat vooralsnog onzichtbaar is gebleven voor de massa. Zeer vreemd, maar niemand maakt tracks zo perfect als die man!
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Davide Sonar
Laatste keer dat ik de beste man zag draaien was volgens mij op HardBass 2008, erg vet setje. Toch ben ik meer van de wat rauwere hardstyle ipv melodieuze.
Zatox had en heb ik altijd nog hoog zitten, maar de laatste keer dat ik hem samen zag met Tatanka vielen ze me ook ietwat tegen.. softe afsluiter op Hardbass dit jaar.