• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Rauwe hardstyle ligt me niet zo. Al zag ik rond kerst vorig jaar nog B-front en Zany samen draaien in de Matrixx. Die eerste kan ik echt niet uitstaan (hou niet van technisch beperkte tracks) maar die tweede blijft een held Draaien ze tracks als Pwoap (Southstylerz, zijn die dood trouwens?) en Midnight.. lekker!

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Haha ik wilde net zeggen; geef mij maar Bfront en Zany, de echte helden uit Veldhoven haha Zij zorgen samen voor een knallende set. B-Front in mijn ogen sowieso een van de beste talenten van de laatste tijd. Ik hou er wel van, minder lullen maar gewoon knallen. Southstylers... ja Donkeyrollers net zo best

.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

B-Front in mijn ogen sowieso een van de beste talenten van de laatste tijd

Vliegende start gemaakt dankzij hulp van échte producers (met frontliner samen was heldig!) maar daarna heel erg blijven hangen en zelfs aan het dalen.

Magic Maar dat is 90% frontliner's talent en 10% koffie zetten van B-front gok ik zo

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Het zou me niet verbazen als de beste man volgend jaar een eigen Xqlusive gaat krijgen Of een van de drie DJ's wordt op Thrillogy. B-Front in de Line up staat garant voor een top set. Als je dan houdt van wat rauwere hardstyle, staat dus ook meestal te draaien op de latere uurtjes. Een van zijn laatste nummers Inner Creativity doet niet onder voor Magic vind ik!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Inner Creativity is z'n fijnste werk Één van de grootste talenten is trouwens achter Geck-o, die is niet meer te stoppen nu hij bij Thera zit.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hmm, dat is niet echt iets waar je mij vrolijk mee maakt haha. De eerste twee plaatjes klinken wel een beetje early (hardstyle)? De laatste klinkt best goed! Nooit gehoord van ene Geck-o haha.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Pfoeh zonde man. Thera records is inderdaad (iets) meer early kant op. Die eerste track is overigens behoorlijk modern, het heeft alleen iets lomp over zich. Die tweede is wel meer de oude (harde) kant op.

It's What We Are doet het zo goed op feestjes , al meerdere malen in onze (raw inc) set gestopt. Het heeft wat tijd nodig dat label (vond het eerst ook niks), maar ze bieden technisch gezien wel het betere spul tegenwoordig

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Nice, ik zal ze eens in de gaten gaan houden! En wanneer gaan we Raw inc. zien op de grotere feestjes ?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Na het outdoor festival op queensday staan we ook (ergens deze zomer) op ons eerste grotere festival . Verder blijft het voorlopig lekker gezellig in boeren schuren en drukkere kleine clubs, wat ik eigenlijk leuker vind. Al hebben we ook weinig keuze wat dat betreft

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Even een paar favorietjes van mij dan, voornamelijk hardstyle

Alltime favorite nog steeds:

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Een van de betere van HHZ inderdaad, zo af en toe vette producties, maar absoluut geen favoriet van mij, na zijn commerciele misbaksels met Chucky en de waardeloze afsluiting op Defqon 2009

Cd'tje van Black 2011 klinkt ook erg lekker zeg

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Brennan Heart afgelopen weekend nog live gezien.

Maar hardstyle vind ik tamelijk suf. Dan liever of echt harde hardcore of gewoon techno.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Luister vooral hardstyle, liefst melodisch met lekkere kicks. Hardcore af en toe kan ik ook wel waarderen, evenals techno, trance, dance ook wel. Zolang de muziek maar op de computer wordt gemaakt

Op Emporium geweest, kos? Heb dit jaar helaas voor het eerst gepast... volgend jaar weer.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Headhunterz zal nooit een beter track maken dan Subsonic, die is echt buitenaards goed. Verder is Phases een prima klassieker maar waarom de remix van Wildstylez bij Put This on Youtube ? Het origineel is zo briljant in z'n eenvoud en Wildstylez heeft wel betere dingen achter z'n naam. Vrij standaard remix-gedoe.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Tja, waarom? Soms weet een nummer gewoon de juiste snaar te raken he Beste van Wildstylez is natuurlijk K.Y.H.U, maar dan wel de Noisecontrollers remix

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

FillumGek schreef:

Op Emporium geweest, kos? Heb dit jaar helaas voor het eerst gepast... volgend jaar weer.

Yups, best lachen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Terwijl heel Nijmegen en omstreken op de Berendonck was te vinden, stond Extrawelt in Roosje!

Nieuwe tracks, niet zo goed als hun oudere toppers, maar zeker fijn!

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

kos schreef:

Brennan Heart afgelopen weekend nog live gezien.

Maar hardstyle vind ik tamelijk suf. Dan liever of echt harde hardcore of gewoon techno.

Op een feestje waar beide stijlen te vinden zijn zul je mij ook 9 van de 10 keer bij de hardcore zien, maar ik vind hardstyle alles behalve suf! Lekker in 't zonnetje een beetje rustig aan er naar luisteren, pilsje erbij, heerlijk. Beetje afwisseling is nooit mis op een feest!

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

Nog meer fijne muziek voor in het zonnetje. Met een spliff of een biertje erbij.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Als we dan toch gaan relaxen,

Oh en dees is ook briljant natuurlijk,

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

niethie schreef:

Als we dan toch gaan relaxen,

(embed)

(embed)

Oh en dees is ook briljant natuurlijk,

(embed)

Jij weet hoe het moet

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Relaxen doe ik liever met rustige muziek.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Ook prachtig (vooral de 2e en 3e) alleen voel ik me te moe nu om er ten volste van te genieten.

trebremmit

• 3015 berichten
  • 1465 stemmen

Over relaxen gesproken.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Wellicht de beste track van het jaar.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Star Wars trance.

(afbeelding)

En T-2

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1917 stemmen

Tijdens het zappen beland ik zojuist op MTV en het blijkt dat ze daadwerkelijk ook nog muziekclips uitzenden

Ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gezien... Die 'M' kunnen ze beter vervangen door de 'P' van Pulp.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.