- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
o ik heb nog een liedje voor in de file morgen...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
(embed)
Blawan 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12849 stemmen
Deel van The Glitch Mob, heerlijk nummertje ..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat is wel goed hoorbaar iig
Fijne track!
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12849 stemmen
Het is dat ook een beetje het kleine broertje van deze track, delen ook een aantal samples
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nog een track die bewijst dat hiphop meets electronic misschien wel de toekomst heeft:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Deze maar eens een keer.......met zo'n beetje de lekkerste zangeres die er is...ooit een paar meter vanaf gestaan...dus muzikaal genot en ook nog eens prachtig uitzicht, biertje in de hand...wat wil een mens nog meer? 
En eentje van Silentium, van het meer dan geweldige album "From Sufferion - Hamartia of Prudence"....een soort gothic/metal hoorspel waarbij je voor/tussen de songs een verhaal krijgt waar de nummers in verder gaan en dit is allemaal erg tof gedaan....super album en dit nummer bezorgt me altijd kippenvel, heerlijke plaat.
En voor de liefhebbers....The sins of thy beloved - The flame of wrath. Maar 2 cd's gemaakt deze band, ze zouden weer bij elkaar zijn, maar tot op heden nog niks vernomen. Dit is toch wel een heerlijk bizarre en lekkere plaat van hen, luister hem maar eens af.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Penumbra - Priestess of my dreams..........hemelsmooi intro en dan wat meer geweld....maar wel mooi geweld, erg lekker gitaarwerk.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ff tijd voor iets harders. Geniale gitaar werk ondanks dat het zo dreigend klinkt dat je bijna gaat denken dat het Death Metal wordt. Prachtig 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
van Bob Billy had ik nog nooit gehoord, tot vanavond in Shocking Blue (maar daaruit is niets te vinden), moet zeggen dat ik ze best leuke muziek vind maken
én filmpjes (vh Quagga)
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12849 stemmen
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Platen/cd beurs in de rai zit er weer op.....

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Eentje uit de lijst dan.....klassieker van jewelste, hoewel de meesten het niet zullen kennen....begintijd van disco en uit Duitsland.....heerlijk foute combi, heerlijk goede muziek.....ik heb de vinyl lp, maar nu op cd gehaald...
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
geef mij maar gitaar muziek 
(embed)
(embed)
(embed)
oeh, ik dacht even dat er een echte spin over m'n beeldscherm liep
(@eerste filmpje)
verder ben ik niet zo diep into rock dat ik er alles van weet, maar die derde van Iron Maiden vind ik wel erg mooi bv, en ik kom hier op wel meer goede ideeën dankzij al die posts (= positief:))
@ Bakema
fout vind ik soms helemaal niet zo erg, zo vind ik de nieuwe mix van/met Lenny Kravitz, die je de hele dag op de radio hoort, ook best geweldig (soort van overweldigend) goed klinken, het verveelt mij niet
edit: ik had 't filmpje nog nooit gezien, omg lol!
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
en deze hoorde ik net in The Joneses, ook erg leuk
en deze mag er vast ook nog wel even bij
(<3 sommige animesongs)