- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Van een vriend overgenomen.....het kostte me een astronomisch bedrag van 10 euro, maar ja....

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Nut !!!
Fuck, die kende ik niet.....maar dat is een cd die ik zeker moet hebben. Maar een search leverde me al snel op dat het een vrij obscuur album moet zijn.........maar ik vind uiteindelijk alles, de search is on. 
Search is al over....dat kostte toch wel 2 minuten.....voor 5.50 de limited edition gekocht op e-bay.be. 
Ik had wat verder gelezen en dit was het enige album als Nut, de dame is nu bekend onder de naam Kata. K-A-T-A - katamusic.com
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
De beste Nederlandse band heeft vandaag aangekondigd om na vijftien jaar op te houden met bestaan. 
Als eerbetoon een van de laatste singles:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
(embed)

Nee, dan liever dit The chant......liefhebbers van Anathema en Paradise lost kunnen hier wel wat mee waarschijnlijk.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Dat is beter inderdaad, toch heb ik nog net even wat meer herrie nodig 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
Other Lives - Black Tables
Nice!
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen

Met dank aan Dreiecke voor het posten van Scream.... 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
First Aid Kit zijn écht hulpvaardig, doen hun naam eer aan
en dit nummer doet mij aan Great Expectations denken (1 van mijn lievelingsfilms, die van 1998)
@ Bakema NL ja dat is zalige muziek en een erg goede zangeres
In Scream heeft ze weliswaar een ander microfoongebuik (of mixtechniek) dan op haar andere nummers. Ik had zelf Fantanicity op CD en heb nu nog één nummer daarvan op een verzamel CD.
@ mijzelf, in dat nummer van The Beach viel mij op dat 'I'm' klinkt als 'aum' na ca 6min, nice
@ dimi, bijzonder mooi filmpje van die vliegtuigen en weer iets om te verzamelen
@ Holy Others
@ Guido, een soort lied wat je hier niet vaak ziet
Is dat waar je echt van houdt, favoriet zeg maar? 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Straks om 22.10u op Canvas: Classic Albums: Peter Gabriel's 'So'
"A look at how Peter Gabriel's album So, released in 1986, gave him a level of success that had eluded him with Genesis and his four previous solo albums."
edit: leuke docu, jammer genoeg niet opgenomen, maar is nu ook te koop (als dat dezelfde is)