• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.979 stemmen

Welke sport beoefen jij?

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Doe momenteel niets behalve passief sporten. Wel heel lang atletiek gedaan, tussendoor wat jaren voetbal en op het eind fitness.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

Nog (fietsende of hardlopende) users actief op Strava hier?

Oeh is dat ook voor hardlopers, ja? In dat geval is mijn antwoord nog niet

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oeh is dat ook voor hardlopers, ja? In dat geval is mijn antwoord nog niet

Als er wat 'bekende rondjes' zijn bij je in de buurt is het wel leuk vergelijken, al weet ik niet of er veel hardlopers op zitten eigenlijk.

Nu mogen mijn wielerkwaliteiten totaal geen naam hebben, maar toch blijk ik in ieder geval op vrijwel elk segment hier in de buurt snellere tijden te hebben dan zo'n 60-70% van de rijders. Dat soort dingen zijn wel leuk om te zien.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik doe aan schaatsen, en dus logischerwijs ook aan wielrennen en inline skaten. Daarnaast dart ik nog.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

otherfool schreef:

project Spartathlon 2015

Elke 2 maanden een updeet

+ training opgevoerd naar (bijna) 100K per week

- na 25K is het tredje er wel een beetje uit en neemt het zwoegen over

Nog 26 maanden

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

In september begin ik na tien jaar weer met veldvoetbal (na lang wikken en wegen). Buiten dat om 3/4x per week krachttraining momenteel.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Elke 2 maanden een updeet

+ training opgevoerd naar (bijna) 100K per week

- na 25K is het tredje er wel een beetje uit en neemt het zwoegen over

Nog 26 maanden

Nog aan het strava'en geslagen?

Laatste weken zo'n 250km per week, op de fiets wel te verstaan. Hopelijk kan ik dat in het najaar en de winter doortrekken, en dan volgend jaar de Alpen in.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nee, nog geen strava... al was het maar omdat ik zonder GPS tracker loop en ik toch wel zo weinig mogelijk zooi in m'n zakken wil hebben zitten... vind het wel een leuk idee maar voor mij voorlopig toch niet zo praktisch.

Observator

• 18281 berichten
  • 3578 stemmen

246 kilometer, dat is wel ziek veel... Net als die 100K in de week, @otherfool. Respect.

Sinds deze week loop ik met een hardloophorloge, waardoor ik m'n iPhone thuis kan laten. Toch wel zo prettig. Ik gebruik trouwens Runkeeper en nu de personal trainer van Polar. Geen Strava dus, @Montorsi.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nog aan het strava'en geslagen?

Laatste weken zo'n 250km per week, op de fiets wel te verstaan. Hopelijk kan ik dat in het najaar en de winter doortrekken, en dan volgend jaar de Alpen in.

Ja ik!

Ik heb ook Strava, maar ben een recreant als het aankomt op fietsen. Dus doe het alleen voor de lol. Heb nu 2.000 kilometer totaal gelogt in 2 zomers, dus niet bijster veel. 250km per week is netjes!!

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Ja ik!

Ik heb ook Strava, maar ben een recreant als het aankomt op fietsen. Dus doe het alleen voor de lol. Heb nu 2.000 kilometer totaal gelogt in 2 zomers, dus niet bijster veel. 250km per week is netjes!!

Ik ben ook een toerder hoor, heb eigenlijk nooit zin al te diep te gaan, hou juist van lange afstanden maar dan op een min of meer schappelijk tempo. Die piek was ook in juli. Toen ik weer ben gaan werken gelijk weer flink ingekakt, laatste 3 weken bijv. maar 1x geweest. Sta voor dit jaar net op 2000km vanaf april.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Binnenkort dam-tot-damloop. Ben benieuwd. Spandoeken mogen

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Same here. 1h20je kos?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Mwa, 15 km haal ik met heel veel moeite in ca. 1h15 dus ik ga het effe aanzien.

Nieuw parcours is altijd effe wennen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Iets meer dan 1.25h gelopen. Hoe is het jou vergaan kos?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

1.24! haha.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Nice

Ik kreeg op 14 km, na een overmoedige versnelling, last van een verkrampende milt. Zelden zo'n onprettige finish gehad.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Lekker bezig boys. Was lekker warm en extreem druk begreep ik?

Bij dezen ook maar mijn tweemaandelijkse updeet

+ over 2 weekjes mijn eerste marathon (alles onder de 4 uur is voorlopig acceptabel)

- mijn ambitie om die gelletjes lekker weg te slurpen stuit op maag-verzet: wat een gore bende...

Vrijdag start de Spartathlon 2013, voor mij nog 24 maanden

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Weinig last van warmte gehad, behalve in de IJ-tunnel (en zuurstofgebrek). Welke gek het ooit bedacht heeft om daar met 1000 mensen tegelijk doorheen te rennen..

Maar dat Spartathlon verhaal, geweldig. Even gewikipediaad, 20.25.00 snelste tijd ooit .

En wat voor gelletjes moeten er geslurpt worden? Vloeibaar voedsel?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Respekked schreef:

Nice

Ik kreeg op 14 km, na een overmoedige versnelling, last van een verkrampende milt. Zelden zo'n onprettige finish gehad.

Ik zag echt veel mensen na een km of 11 behoorlijk problemen krijgen ja. Daar opeens ook de nodige ambulances. Viel bij mij gelukkig mee. Ik deed eigenlijk vrij rustig aan.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

otherfool schreef:

Lekker bezig boys. Was lekker warm en extreem druk begreep ik?

Druk wel ja, maar dat is geloof ik altijd zo.

Wat betreft de warmte, waar ik nogal tegenop zag, viel het wel mee eigenlijk vond ik. Ik heb wel elke mogelijkheid gepakt om in die waterstralen te lopen uit de tuinslangen van publiek langs de weg.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Respekked schreef:

Weinig last van warmte gehad, behalve in de IJ-tunnel (en zuurstofgebrek). Welke gek het ooit bedacht heeft om daar met 1000 mensen tegelijk doorheen te rennen..

Ja? had daar niet zoveel last van.

Enige irritante vond ik dat in die klotetunnel mn GPS uitviel .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fitness en Brazilian Jiu Jitsu.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat betreft de warmte, waar ik nogal tegenop zag, viel het wel mee eigenlijk vond ik. Ik heb wel elke mogelijkheid gepakt om in die waterstralen te lopen uit de tuinslangen van publiek langs de weg.

Was het dan zo warm dit weekend?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Opmerkelijk, was hier kloteweer. Wereld van verschil dus in Nijmegen.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Het was in Amsterdam...

Maar het was met name de hoge luchtvochtigheid die het probleem was. Vandaar ook de nodige ambulances enzo.

RTV N-H - Nieuws - Tientallen lopers Dam tot Damloop naar ziekenhuis (update) - rtvnh.nl

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik vond dat zeer onprettig, in combinatie met 'berg af' rennen, hogere snelheid, minder lucht etc.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Respekked schreef:

Maar dat Spartathlon verhaal, geweldig. Even gewikipediaad, 20.25.00 snelste tijd ooit .

Yiannis Kouros, held van beroep

En wat voor gelletjes moeten er geslurpt worden? Vloeibaar voedsel?

Ja van die isotone energie-gellen van SIS heb ik. Handig om mee te nemen maar zo smerig...

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Vandaag 1:14:10 op de zevenheuvelenloop. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Netjes, lijkt een stuk sneller dan dam tot dam. Of niet?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.