• 15.737 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.843 stemmen

Welke sport beoefen jij?

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Ik keek eens even rond en het verbaasde mij dat er nog geen topic was over wat voor een sport moviemeters-bezoekers beoefenen. Er wordt wel veel passief gepraat over sport, maar wat doen jullie nou eigenlijk zoal aan sport in een gewone week?

Want films kijken onder het genot van wat lekkers is natuurlijk erg relaxed, maar het moet er natuurlijk ook weer af.

Naast een filmfreak ben ik in elk geval ook een enorme sportfreak. In een week sport ik ongeveer zo `n 24 uur:

1. Fietsen van thuis naar school 5X 15 km.

2. Mountainbiken 70 km.

Ik ben overigens erg jaloers op de Belgen en de Limburgenaren, die grote heuvels tot hun beschikking hebben

3. Volleyballen 4 uur: 2 uur training, 2 uur wedstrijd.

4. Voetbal, ongeveer 2 uurtjes.

5. Hardlopen, ter voorbereiding op de 7 heuvelenloop, 3 x per week 4 km ( voorlopig ).

Verder zit ik in de sportcommissie op mijn school en besteed ik naast het vergaderen ook aandacht aan badminton, spelletjes, basketbal, voetbal en darttoernoois organiseren.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik heb 5 jaar op voetbal gezeten maar ben er immidels al een paar jaartjes vanaf omdat ik nu ook werk buiten school. Verder beoefen ik het nog wel veel.

Ik ga regelmatig met vrienden voetballen bij de sportverening en ook tennis ik aardig veel aangezien het weer mooi weer word.

Darten doe ik ook redelijk veel , en fietsen als je dat sporten noemt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb een gruwelijke hekel aan zweetsport en al helemaal aan voetbal. (wat dus niet beledigend is bedoeld tegen anderen)

Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord.

Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.

Jaren op biljarten gezeten (met drie ballen). Ik noem het geen sport, meer een spel. Vooral in het begin was ik erg op dreef, maar daarna zakte het af. Als je dan ziet dat nieuwelingen in een jaar een hoger gemiddelde halen dan ik in 4 jaar, ja dan zakt de moed je ook in de schoenen. Mee gekapt dus. Binnenkort ga ik me lid maken van een schietvereniging. Dat lijkt me echt een reuze ontspannende sport/spel.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Gezien je top 10 kun je het misschien inderdaad beter houden bij een schietsport of natuurlijk een zwemsport

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik voetbal wel eens hier met wat vrienden of buurtgenoten. Ik train ook de de dames basketballers (van 16 t/m 18 jaar, de point guard posities) hier in Vlissingen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

-zwemmen (verschillende keren per week 1km of 1,5km)

-lopen (verschillende keren per week, gaande van 5-11km)

-fietsen (dagelijks zo'n 15km)

-voetbal (wanneer de gelegenheid zich voordoet)

-squash (wanneer de gelegenheid zich voordoet)

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Heb jarenlang aan volleybal gedaan (geweldige sport), maar kan dat vanwege een blessure niet meer doen. Erg jammer, maar helaas. Verder doe ik erg veel aan fietsen, doe hier en daar een beetje fitness (soms veel te veel, soms véél te weinig ) en van een pijltje naar een dartbord gooien ben ik ook niet vies.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Sinds een paar jaar tennis en fitness ik. Fitness zo'n drie keer per week 1 uur (hele jaar) en tennis twee keer per week 2 uur (april t/m oktober). Voor de rest (natuurlijk) soms wat voetballen met een paar man.

Vroeger 5 jaar op voetbal gezeten, maar toen dat bijna wekelijks ontaardde in schoppen en slaan ben ik er maar mee gestopt

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wat is dat, sport?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Ik voetbal een uur of 5 in de week

daarnaast tennis ik een uur of 3 in de week. Ik mountianbike iedere week gemiddeld anderhalf uur en ben nog jeugdleider bij de plaatselijke voetbalvereniging.

Moet wel zeggen dat dit pas weer sinds kort is want ik heb de laatste 7 maanden nauwelijks aan sport gedaan door een enkelblessure.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Wielrennen, Maandag t\m Vrijdag elke avond 35km en in het weekend grotere afstanden maar dat verschilt per keer.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

speedy23 schreef:

Wat is dat, sport?

Kom op Speedy, als er iemand een glansrijke sportcarrière achter de rug moet hebben!

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

speedy23 schreef:

Wat is dat, sport?

Is bier drinken dan geen sport Speedy?

Wat ik zelf aan sport doe. Ondanks dat mijn leraren mij bij elke vergadering weer als lui bestempelen ben ik eigenlijk best wel een sportbeest. Ik moet 3 keer per week boksen, waarvoor ik ook wedstrijden doe en ik doe daarnaast nog 1 keer per week aan aikido als extra hobby. De overige avonden ben ik meestal ook aan het trainen, maar dan thuis. Hiernaast heb ik natuurlijk nog gym en elke dag 25 km fietsen voor school. Vroeger heb ik jaren lang op taekwondo gezeten, maar die leraar was er jammer genoeg mee gestopt, waardoor ik iets anders moest doen. Ook nog 2 jaartjes op voetbal gezeten, maar daar kon ik helemaal niks van, dus ben ik er maar mee gestopt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

U-96 schreef:

Ik heb een gruwelijke hekel aan zweetsport en al helemaal aan voetbal. (wat dus niet beledigend is bedoeld tegen anderen)

Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord.

Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Darts

Inmiddels gepromoveerd naar de tweede divisie

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik werk zaterdags bij de TPG, daar sport ik voldoende en krijg er nog voor betaald ook!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

2/3 keer per week 2 uur fitness

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik heb 2 jaar op tennis gezeten.

Tegenwoordig:

-2 dagen per week, hardlopen (per keer ca. 6 km.)

-In de weekend, voetballen.(2-3 uren)

Fietsen doe ik ook wel, een keer in de zoveel tijd.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

- fietsen naar m'n werk (8km per dag)

- Mountainbiken (40-80km per week afhankelijk van het weer)

- zwemmen 1 keer per week

- fitness 1 keer per week

- squash, probeer ook 1 keer per week te gaan.

Nu nog wachten op de jaarlijkse MM sportdag

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Darts

Inmiddels gepromoveerd naar de tweede divisie

Een van me beste vrienden speelt Eredivisie

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Niks

Maar ik heb zes jaar atletiek gedaan, ben vijftien jaar lang elke week gaan zwemmen, fiets elke dag naar de universiteit en ga elke examenreeks elke morgen een uurtje joggen. Conditie is dus wel best ok, maar de zin is er een beetje uit.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Sport? Dat woord komt niet voor in mijn woordenboek. De hel van de middelbare school Enige wat ik veel doe is normaal fietsen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Er is voor iedereen een sport.

Speciaal voor vetgevreten zwaarbehaarde semi-alcoholistische schoorstenen zonder enige vorm van conditie zoals mijzelf is het darts uitgevonden.

Darts

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Elke donderdagavond 1,5 uur zaalvoetballen met vrienden. We zijn van plan om in het nieuwe seizoen ook competitie te gaan doen.

Elke zondagmiddag veldvoetbal wedstrijd.

Daarnaast erg veel aan het voetballen/(tafel)tennissen/basketballen/joggen in mn vrije tijd.

En af en toe voor de kroegsport: darten/poolen

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Geen .

Hoewel ik wel veel fiets.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ik doe aan fitness en ik doe aan hardlopen (voor mezelf)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Is bier drinken dan geen sport Speedy?

Ha ja, de in Belgiê zo bekende 'toogsport' (in Nederland barkrukzitten). Maar daar heb ik nooit een trofee voor gekregen.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Zonde, speedy je verdient er vast een

Ik doe aan stijldansen (ah, ja dat is wel een sport!) en aan fitness (nee, dat niet).

Jorick

• 8776 berichten
  • 2335 stemmen

U-96 schreef:

Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wij darten in de lunchpauze, maar verder doe ik helaas niet meer aan sport. Ik heb vroeger gevoetbald en getennist, maar dat zijn lang vervlogen tijden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.