- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Wordt jij de opvolger van Andy Fordham? 
Zo ongeveer 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Voetbal ( Laakkwartier 2 ) en fitness. Ook heb ik zo'n vijf jaar op zwemmen gezeten, na alle mogelijke zwemdiploma's behaald te hebben ben ik ermee gekapt. Verder ben ik van plan om binnekort schermlessen te nemen, iets dat ik altijd al heb willen doen.
La dormeuse
-
- 111 berichten
- 218 stemmen
FLOORBALL en UNIHOCKEY
Doe ik nu 3 maanden ofzo, en het is echt superleuk. Voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben:
http://www.nefub.nl/reroute.asp?query=http://www.nefub.nl:80/pages/default.asp?subject_id=34
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Zelf een keer wezen mountainbiken in de Ardennen, dat was echt prachtig.
Ardennen is leuk ja, ga meestal rond Houfallize (lekker makkelijk die uitgezette routes) trappen. Verder heel mooi en spectaculair is Italië rond het Gardameer en Slovenië heb ik ook goed ATB herinneringen aan. Het liefst wil ik nog een keer naar de heilige Mountainbike grond van California en Colorado.
Meestal trap ik mijn vaste rondjes trouwens in de Drunese Duinen, lekker ploeteren en verzuren door het losse zand 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
ik doe al 2jaar volleybal en fiets ongeveer elke dag zo'n 45 minuten 
Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Skateboarden en op hoog niveau bier drinken! 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Leuk topic!
Ik ben altijd wel vrij actief geweest. Vroeger heb ik zo'n tien jaar gevoetbald (tot een haperende knie een punt zette achter die carrière
), en heb ik ook paar jaar aan veldlopen gedaan.
Nu ben ik al een tiental jaar actief tafeltennisser! 
Normaal gezien éénmaal trainen in de week en éénmaal competitie, met daarnast soms eens een tornooitje (zoals gisteren
)
Ik mini-voetbal ook één maal per week (maar das voornamelijk voor de pintjes nadien) en in de zomermaanden probeer ik ook wekelijks een 5-tal km te joggen. En elke dag zo'n 8km op en af naar mijn werk met de fiets.
MarjoleinM
-
- 148 berichten
- 295 stemmen
Hahaha...kijk op www.kickfun.nl voor een belachelijke demonstratie en verdere uitleg!
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Na 6 jaar turnen, 3 jaar judo, kali en escrima doe ik nu twee keer in de week aan fitness. Binnenkort ga ik beginnen met power yoga.
Oh ja, ik fiets ook een paar dagen in de week op mijn verrotte studentenfietsje door Haarlem naar school.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
Duidelijk. Weer wat geleerd
.
MarjoleinM
-
- 148 berichten
- 295 stemmen
O ja, en ik ben voornemens Aikido weer op te gaan pakken.
kort0235
-
- 605 berichten
- 480 stemmen
Ik tafeltennis en fiets naar het Gelredome, om mijn favoriete club daar te zien.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Ik tafeltennis en fiets naar het Gelredome, om mijn favoriete club daar te zien.
Ach joh, fiets toch lekker zuidwaarts, dat is veel dichterbij 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
ik voer dubbele administraties en sjoemel met softwarelicenties...
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
ik voer dubbele administraties en sjoemel met softwarelicenties...

us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Voetbal en in de lente/zomer fiets ik elke dag ca. 40 kilometer.
Maar ik hou er meer van om te sporten in m'n vrije tijd.
Vroeger nog aan judo en tafeltennis gedaan, bij die laatste was ik tevens bestuurslid... 
d.a.f.
-
- 189 berichten
- 472 stemmen
. Ook heb ik zo'n vijf jaar op zwemmen gezeten, na alle mogelijke zwemdiploma's behaald te hebben ben ik ermee gekapt. Verder ben ik van plan om binnekort schermlessen te nemen, iets dat ik altijd al heb willen doen.
lol, leek wel of ik mijn eigen bericht gedeeltelijk zat te lezen. Heb 6 jaar op zwemmen gezeten, en alle mogelijke diplomas gehaald(a,b,crawl,snorkelen enz.), daarna tijdje voetbal(1,5 jaar) en tegelijkertijd begonnen met schermen. Echt een vette sport. Helaas niet in het warme weer. In dat dik beschermingspak, in de sportzaal..... Daarbij ook geen goedkope sport.... Maar wel vet. Sinds een half jaar, doe ik geen sport meer. Werk, dus bijna geen tijd. 3 dagen in de week school , 2 stage, beide tot respectievelijk 4 uur en half 6 , dus daarna heb ik niet meer echt zin. Trap nog wel eens een balletje met wat vrienden, en fiets nog wat, maar dat was het dan wel.
*Chrissie*
-
- 415 berichten
- 0 stemmen
Ik rij al 10 jaar paard, heb ook nog een paar jaar op tafeltennis gezeten. Fiets 10 km heen en terug naar school. En ook nog ongeveer 14 km naar me werk, fiets dus genoeg 
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Basketbal in Rotterdam bij de AA Drink Basketbal Acedemy U16. Ik zit ook in het Nederlands Team U16
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
zwemmen al ruim tien.
fitniss 5 weken
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Met de afstandsbediening mijn vingers trainen 
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Een maandje geleden een MTB gekocht dus nu zit ik zo'n 3x per week op dat ding door het bos te raggen.
Ik heb geluk dat er vlak bij mijn huis 1 van de leukste MTB-parcours van nederland zit (Montferland, Zeddam).
Lekker mezelf helemaal kapot rijden, werkt echt reinigend
.