- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Dat ben ik zo'n beetje per maand kwijt. 
Lucky you. 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Op het moment beoefening ik geen enkele sport. Vroeger zat ik op bowling.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
superleuke sport
een van de leukste, op basketbal na natuurlijk 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
een van de leukste, op basketbal na natuurlijk 
Natuurlijk 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
What's next, darts? 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ben ik wel een fan van ja. Heb thuis ook een dartboord enzo. Maar om het nou als prof te gaan doen, nee.
Ik duim natuurlijk altijdt voor Barney maar Co is mijn echte held. 
Liwwie
-
- 151 berichten
- 329 stemmen
Ben een fanatiek forumtijgeraar... is dat ook een sport die je proffesioneel kunt beoefen....
deStef
-
- 255 berichten
- 607 stemmen
Ben na mijn voetbal en volleybalcarriere maar gaan Tennissen. Heb je geen teamgenoten bij nodig en mag je het alleen opknappen, iets wat mij beter ligt. 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Ik speel in een drumband.
Op toms en bongo's.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Vanavond heerlijk knock-out geslagen in de 2e ronde..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Ben ik wel een fan van ja. Heb thuis ook een dartboord enzo. Maar om het nou als prof te gaan doen, nee.
Ik duim natuurlijk altijdt voor Barney maar Co is mijn echte held. 
Co?
Dat is toch die man die zichzelf altijd uit de eerste ronde laat gooien omdat hij meer opstrijkt met een coltrui met reclame dan wanneer hij wel zijn best doet en er in de tweede ronde uitvliegt?
guulbert
-
- 1618 berichten
- 18 stemmen
Heb vroeger nog 3jaar gevoetbald maar stond achteraan en kon zo dus nooit scoren. 
Heb ook kleine 8 jaar judo gedaan (zwarte band), maar ben daar dan ook mee gestopt.
Voor de rest doe ik nu naast de 2uren LO in school aan fitness en lopen (samen zo een 4uur in de week) en vooral cafésport.
Tafelvoetbal is toch wel de beste sport (kunt er bij drinken en roken en is niet bepaald lastig te noemen) 
Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Joggen, een keer of 2-3 per week een kilometer of 8.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
zaalvoetballen, zaalvoetballen en nog een keer zaalvoetballen (3x per week dus
)
somebody
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
ik skateboard en ik basketbal in mijn vrije tijd
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3291 stemmen
Samen met mede MM-ers DieGo, Wouters en DooMSTeR (en nog een aantal kerels) voetbal bij het altijd lastige DEM 8 (8ste klasse) 
sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
ik heb 4 jaar gedanst, maar ik ben er 2 maanden geleden mee gestopt. ik ben me nu nog aan het bedenken wat ik zal gaan doen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Zoals eerder aangegeven in dit topic zat ik hevig te denken over een aanschaf van een mountenbike. Nu na een week de mountenbike van mijn oom te hebben geleend weet ik het zeker. Ik ga een mountenbike kopen. Het is namelijk gewoon heerlijk om door de veluwe te crossen.
Helaas is het nog wel helemaal alleen, echter dit doe ik ook met fitness. Kortom; ik ga heerlijk mijn mountenbike in de plaats van het saaie fitness zetten. Ik heb er zin in. 
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
vroeger heb ik gevoetbalt maar dat vond ik maar niks
nu doe ik al bijna 4 jaar hardlopen en binnenkort ga ik op fitness.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Goed idee, ik ben ook van plan een mountainbike op de kop te tikken.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik ben in eerste instantie wel van de prijzen geschrokken. Je moet bij een tweedehands mountenbike al gauw denken aan een 250 - 350 euro. En de nieuwprijs van een instapmodel is al gauw 450 euro.
Het is het alleen wel volkomen waard als je het mij vraagt.
street-racer
-
- 81 berichten
- 13 stemmen
ik heb gebokst nu niet mere maar ik heb wel een boks bal in de garage hangen
street-racer
-
- 81 berichten
- 13 stemmen
te weinig tijd eigenlijk en als ik nu weer zou gaan beginnen wordt ik nooit meer zo goed als eerst maar hard slaan kan ik nog steeds
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik dacht al dat je enkel praatjes verkoopt.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Voetbal is mijn leven. 
Tegenwoordig doe ik ook nog aan fitness.
Ik sport dus best veel.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Ik wil niet opscheppen maar had vroeger echt een topconditie, drukte me drie keer per dag 50 keer op, deed 250 sit ups per dag en bewoog daarbij ook nog eens een hele hoop.
Ik weet niet wat er mis is gegaan maar had er op een dag ineens geen zin meer in en verkoos eten boven sporten dit heeft geen goede invloed gehad op mijn conditie en gewicht, fitniss dan nog wel een keer per weet maar dat heeft ook niet echt veel effect.
Maarja als het dalijk weer wat warmer wordt probeer ik weer in conditie te komen weet zeker dat ik de wil heb om te stoppen met dat vet snoepen/chips en patat eten en veel meer gezonder te gaan eten.