- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Ik voetbal bij Thes Sport. Een 4e-klasser hier bij ons. Speel daar bij de reserven en af en toe bij de 1e ploeg. Ik beoefen de sport nu toch al een 12-13 jaar. Hiervoor speelde ik bij Heusden-Zolder. (ondermeer 1e en 2e klasse)
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Ik voetbal bij Thes Sport. Een 4e-klasser hier bij ons. Speel daar bij de reserven en af en toe bij de 1e ploeg. Ik beoefen de sport nu toch al een 12-13 jaar. Hiervoor speelde ik bij Heusden-Zolder. (ondermeer 1e en 2e klasse)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Ja, bij ons is het ook zoiets. Ik geloof 175 euro als we winnen, 100 bij een gelijkspel, en 25 bij een verlies. Wel alleen bij de 1e ploeg natuurlijk, bij de reserven is het een pak minder.
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Ja, bij ons is het ook zoiets. Ik geloof 175 euro als we winnen, 100 bij een gelijkspel, en 25 bij een verlies. Wel alleen bij de 1e ploeg natuurlijk, bij de reserven is het een pak minder.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Meestal bij de reserven, af en toe eerste ploeg.
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Paardrijden. Al 20 jaar of zo. "Vroeger" heb ik ook heel wat jaartjes aan judo gedaan. Helaas mee moeten stoppen vanwege meerdere enkel blessures. Wil nu graag met aikido verder gaan (wel ns aan gesnuffeld)
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Aikido lijkt mij ook 1 van de leukere vechtsporten. En dat is NIET om Steven Seagal.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Basketbal voor mij 
Ook mijn favoriete sport aller tijden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Voetbal .. uiteraard.
Verder kijk ik graag naar vechtsporten ( k-1 , MMA ) en af en toe Tennis , Darten etc etc
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Mijn favoriete sport is klettersteig. Helaas niet te doen in Nederland.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
eerst omhoog klimmen/stijgen en dan zo hard mogelijk naar beneden kletteren? [vreemde naam voor een sport]
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Andersom denk ik. Anders had het wel steigkletter geheten.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
eerst omhoog klimmen/stijgen en dan zo hard mogelijk naar beneden kletteren? [vreemde naam voor een sport]
Klettersteig vind zijn oorsprong in Italië: ook wel Via Ferrata genoemd, dat betekend letterlijk: ijzeren weg. Gewapend met helm, klimgordel en 2 touwen die je aan de staalkabels in de rotswanden bevestigd, telkens weer, ga je op pad. Je legt al wandelend een afstand af over een smal paadje. Onderweg kom je ook vaak ladders tegen die je moet beklimmen of af moet dalen.
Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, als je valt dan bungel je boven een flink ravijn. Maar deze sport is echt geweldig en erg verslavend. Elke zomer ben ik blij als ik weer naar de Dolomieten kan 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ik deed eerst de vechtsport 'Taekwondo' ben na 3 jaar ervanaf gegaan vervolgens ging ik 'Kickboksen' en die had ik na 2 jaar weer gelaten toen keek ik uit naar 'kypen' die had ik na 1 jaar gelaten.. en uiteindelijk doe ik nu 'Basketbal' en dat ga ik blijkbaar mijn hele leven wel doen
TopSport! 
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Andersom denk ik. Anders had het wel steigkletter geheten.
Hoe kan je nou eerst naar beneden kletteren en dan pas omhoog klimmen ? Je moet toch echt eerst omhoog, om naar beneden te kunnen kletteren. Ha, ha, klinkt lekker diepzinnig en intelligent allemaal wat ik hier typ.
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Klettersteig vind zijn oorsprong in Italië: ook wel Via Ferrata genoemd, dat betekend letterlijk: ijzeren weg. Gewapend met helm, klimgordel en 2 touwen die je aan de staalkabels in de rotswanden bevestigd, telkens weer, ga je op pad. Je legt al wandelend een afstand af over een smal paadje. Onderweg kom je ook vaak ladders tegen die je moet beklimmen of af moet dalen.
Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, als je valt dan bungel je boven een flink ravijn. Maar deze sport is echt geweldig en erg verslavend. Elke zomer ben ik blij als ik weer naar de Dolomieten kan 
Lijkt mij ook een hele leuke sport !!!! Ik ga eens info winnen op internet. Misschien een leuk vakantie-idee.
miepke
-
- 816 berichten
- 0 stemmen
mijn favo sport is volleybal 
daarnaast doe ik nog 2uur in de week aerobic als tussendoortje 
en van dat klettersteigen dinges heb ik ook nog nooit gehoord, klinkt wel grappig 
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Heb een jaar of wat geleden hutten trektochten gemaakt met rugzak. (in Oostenrijk nabij Stams in Tirol. Zijn ook vaak vanalles tegengekomen. Onderandere ook klettersteigen gedaan en abseilen wat ook supper is. Gletschers hebben we daarbij gemeden daar we geen steig eisen bij ons hadden. Was erg leuk om te doen
LaCaméraStylo
-
- 266 berichten
- 368 stemmen
Skateboarden, maar dat is eigenlijk geen sport
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Na zonder enige serieuze vorm van training of voorbereiding, 10 Engelse mijl te hebben uitgelopen, is het de bedoeling om de renschoenen wat vaker aan te trekken.
Echter, ik ben een impuls- en 'seizoensporter'...
Even sporten als je het 'toevallig' hebt beloofd en even sporten (voetbal, basketball) als het lekker weer is.
Pellie
-
- 78 berichten
- 1006 stemmen
Ik doe aan zaalvoetballen in een bedrijfscompetitie met wat vrienden, maar de enige helft die we weten te winnen is de 3e. Dit seizoen lijkt het al wat beter te draaien 3 pnt. uit 3 wedstrijden.
Veldvoetbal volg ik nog wel via TV + seizoenkaart van RKC. Maar na 12,5 jaar was het veldvoetbal voor mijzelf wel genoeg na een flinke blessure.
Zaterdagavond-biergewichtheffen is nog een andere sport die ik graag beoefen.
prometida
-
- 299 berichten
- 257 stemmen
Ik weet niet echt of dit een sport is..
Maar ik doe aan stijldansen
En wel een sport; Turnen
sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
ik squash
maar voetbal is het leukst om naar te kijken 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik fitness. Best makkelijk, omdat we op school 35 euro betalen voor een jaar lang onbeperkt fitnessen.