- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Sorry, ben een beetje Belgs bezig 
Hierbij verbeterd!
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Sorry, ben een beetje Belgs bezig
Hierbij verbeterd!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Een man komt elke avond stomdronken thuis en zijn vrouw geeft hem elke avond weer op zijn flikker.
Op een dag probeert ze eens omgekeerde psychologie toe te passen. Wanneer hij die avond binnenstrompelt, wacht zij hem op in haar mooiste lingerie. Ze neemt haar man bij de arm, zet hem in een stoel en geeft hem een schoudermassage. "Het is al laat, schat", zegt ze na een paar minuutjes. "Zullen we naar bed gaan?"
"Dat is goed", zegt de man, "Als ik thuiskom heb ik toch al stront aan de knikker!"
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
typisch vlems.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Is het officieel doktOr dan? Ik zeg altijd doktUr, en schrijf het als 'Dokter'.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Opzich spreek je het uit met 2 o's, maar je schrijft het inderdaad met een 'e'.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het al is eerder gepost maar ik blijf het geniaal vinden. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Die blijft zo aanstekelijk! Gnoi gnoi gnoi!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Een marsmannetje loopt een kroeg in, "Een rondje voor iedereen!".
Iedereen blij. Een glaasje later nog een keer, "Een rondje voor iedereen!". En de barman weer tappen, iedereen weer drinken. Dat gaat de hele avond door. Totdat de barman het marsmannetje aanspreekt: "Zeg, jouw rekening wordt wel aardig prijzig, hè."
Marsmannetje: "Ow, dat is geen probleem hoor, hoeveel is het?"
Barman: "Al ruim 2500 Euro."
"Ok," zegt het marsmannetje, "heb je terug van een gnork?"
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Weten jullie trouwens waar gnork voor kan staan: Geek-Nerd-dORK, kwam het net tegen op internet... 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Er wordt een baby geboren.
Op z'n eerste verjaardag kruipt hij steeds naar een roze ping-pong balletje toe. Hij krijgt een rammelaar.
Op z'n derde verjaardag wijst hij steeds naar een roze ping-pong balletje. Hij krijgt een telrekje.
Op z'n vijfde verjaardag krijgt hij nieuwe schoentjes. Maar eigenlijk wilde hij een roze ping-pong balletje.
Op z'n zevende verjaardag wilde hij een roze ping-pong balletje, maar hij kreeg een nieuwe schooltas, helaas.
Op z'n negende verjaardag wilde hij een roze ping-pong balletje. Hij kreeg een step.
Op z'n elfde verjaardag kreeg hij een skelter. Maar hij wou een roze ping-pong balletje. Dat vond hij nog steeds helemaal te gek.
Op z'n dertiende verjaardag wilde hij een roze ping-pong balletje. Hij kreeg een mobieltje.
Op z'n vijftiende verjaardag kreeg hij een kart. Maar hij wou een roze ping-pong balletje.
Op z'n 18e verjaardag kreeg hij een auto. Hij wou eigenlijk dolgraag een roze pingpongballetje.
Op z'n 25e verjaardag kreeg hij een trouwring voor z'n vriendin. Maar hij wou nog steeds een roze ping-pong balletje, zijn grootste wens.
Op z'n 35e verjaardag wilde hij een roze ping-pong balletje. Maar hij kreeg een wasmachine.
Op z'n 50e verjaardag kreeg hij van z'n kinderen een vanille pijp. Maar hij wilde een roze pingpongballetje want dat was veel leuker.
Op z'n 70e verjaardag wilde hij nog steeds een roze ping-pong balletje. Maar hij kreeg een wandelstok van z'n kinderen.
Op z'n 80e verjaardag wilde hij nog steeds heel graag een roze ping-pong balletje. Hij kreeg haargroeimiddel van z'n kinderen.
Dan is hij 89 jaar en hij ligt op z'n sterfbed. Z'n kinderen, inmiddels ook al volwassen, vragen hem: Waarom wilde u nou altijd een roze ping-pong balletje? Hij zei: Ja, omdat.. urgh.. hhng..pf.....
en toen ging hij dood.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Sorry, maar mij heb je er niet mee aan 't lachen gekregen 
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Het is verkouden en vliegt op een bezemsteel?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Een marsmannetje loopt een kroeg in, "Een rondje voor iedereen!".
Iedereen blij. Een glaasje later nog een keer, "Een rondje voor iedereen!". En de barman weer tappen, iedereen weer drinken. Dat gaat de hele avond door. Totdat de barman het marsmannetje aanspreekt: "Zeg, jouw rekening wordt wel aardig prijzig, hè."
Marsmannetje: "Ow, dat is geen probleem hoor, hoeveel is het?"
Barman: "Al ruim 2500 Euro."
"Ok," zegt het marsmannetje, "heb je terug van een gnork?"
Echt wat voor de Dirkjan 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Hehe, inderdaad. Geweldige humor is dat.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dirkjan is erg komisch inderdaad. De onderste van deze twee bijvoorbeeld:

planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Een arm zweeft door een rijke buurt, Hij komt iemand tegen en zegt: Hallo, ik ben arm.

huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Dirkjan 
Een arm zweeft door een rijke buurt, Hij komt iemand tegen en zegt: Hallo, ik ben arm.
Was jij niet diegene die pas overal gaap-emoticons op postte?
Jouw grap 
(sorry, moest even)
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Sorry, maar ik zat me er pas op een of andere reden aan te ergeren dat je dat deed. Ik weet niet waarom, ik ben een geirriteerd persoon denk ik.