- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoelde ik inderdaad met dat je enige tijd moet wachten.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Een koppel dat al 20 jaar getrouwd was, lag op een avond samen in bed, wanneer de vrouw plots voelde dat haar man haar begon te betasten zoals hij al heel lang niet meer gedaan had.
Het kriebelde eerst een beetje als zijn vingers begonnen in haar nek, en dan langzaam naar beneden schoven langs haar rug. Dan streelde hij haar schouders en nek, zijn hand schoof langzaam over haar borsten.
Daarna schoof zijn hand naar haar linker arm, streelde opnieuw langs de zijkant van haar borst, schoof zo langzaam langs haar zijde naar beneden over haar achterste, langs haar been tot aan haar enkel.
Daarna schoof zijn hand langs haar linkerbeen langzaam naar boven, stopte als hij bovenaan was en begon opnieuw onderaan haar rechterbeen op dezelfde wijze.
Toen, halverwege haar rechterbeen, stopte hij plots, rolde op zijn zij terug en begon naar de tv te kijken.
Zijn vrouw was intussen natuurlijk lichtjes opgewonden geraakt door al zijn gestreeld, en vroeg met zachte, liefhebbende stem:
"Schat, dat was heerlijk. Waarom ben je gestopt?"
Hij antwoorde : "Ik heb de afstandsbediening gevonden..."
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Een man zegt tegen zijn vrouw: Schat, wil je iets schokkends en lief tegelijk tegen me vertellen.
Waarop de vrouw zegt: Ja jij hebt de grootste piemel van al je vrienden.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ze staan er trouwens bij alsof ze zoiets al 40x eerder hebben meegemaakt. (behalve de man in kwestie dan)
En die andere man met de fotocamera had hem trouwens wel even weg mogen trekken. Hij deed namelijk heel sneaky wel op tijd een stapje opzij.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ja, hij zegt heel zachtjes 'woehoe'
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Het scheelde geen haar is hier wel héél letterlijk.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Niet mijn muziek, maar een jongen uit mijn klas liet me hem laatst zien, vanaf ongeveer 1 minuut:
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
1 milimeter naar rechts en ze hadden zijn darmen bij elkaar mogen rapen.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Dat filmpje Lamb of God, wat is 'r met die man gebeurd!!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Die gast is denk vertrapt. 
Ik heb daar ook is een keer aan meegedaan zo'n wall of death.
Als ik nu beelden zie van een wall of death, denk ik, wat een stel debielen. Maar als ik eenmaal in zo'n moshpit sta, dan vind ik het wel wat hebben. Je staat daar eigenlijk om mensen pijn te doen en dat is een raar idee. Uiteindelijk staan die mensen daar om zich even flink uit te leven. Het schijnt volkomen vriendschappelijk te zijn. Er is een ongeschreven regel die er voor zorgt dat wanneer er iemand valt, iedereen in de buurt diegene weer vlug overeind helpt. Om hem vervolgens weer te pijnigen denk. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Een moshpit kan echt heerlijk zijn. Maar inderdaad niet als je er nietsvermoedend in verzeild raakt...
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Meestal kondigt de zanger het aan. Ik heb bijna het idee dat die gozer een beetje stoer staat te doen. Van zo, ik blijf lekker staan. Maar hij zal wel wasted zijn en het allemaal niet in de gaten hebben.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ik heb het ooit live meegemaakt op Graspop (metalfestival). Het is een leuk fenomeen dat je al van ver ziet aankomen zodat je niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zou staan. Ik heb het trouwens van een afstandje gevolgd. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ghehe..ja das een forse tegenvaller he!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Echt een hele berg ranzige puberale chat berichten verwijderd. Houdt het gewoon fatsoenlijk hier!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Komt een man bij de dokter en vraagt ''dokter, ik heb al een hele tijd last van mijn brandweermannetje''. De dokter vraagt aan de man wat het probleem precies was. De man legde uit dat hij hem niet meer omhoog kreeg in bed. De dokter antwoorde dat hij de man helaas niet daarmee kan helpen, maar wel iemand kende die zulke problemen oplost. De dokter schrijft een briefje van het adres van zijn collega en geeft het aan de man. De man bedankt de dokter vriendelijk en gaat op stap om naar de andere dokter te gaan.
Eenmaal aangekomen bij een bord met ''slangenbezweerder'', stapt de man binnen het kantoor van de bezweerder en legt zijn probleem uit. De bezweerder wist meteen waar het over ging en gaf de man een fluit en zei ''speel er maar op voordat u met uw vrouw de bed induikt''. De man was erg tevreden en ging ermee naar huis.
Thuis aangekomen zei die tegen zijn vrouw dat ze zich erotisch moest aankleden, want het zou een hele speciale avond worden. Zodra zijn vrouw is gaan omkleden, gaat de man op zijn bed liggen en begint met zijn fluitje te fluiten. De man zag vol verassing dat zijn brandweerman wakker werd en bleef groeien tot het niet meer kon. De man was erg blij en doet zijn boxer uit, blijkt dat het een lintworm was die uit z'n achterste op de fluit afkwam.
Eind