- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hier nog een paar.
YouTube - Willy's en Marjetten - Dhaese, Walput en De Polen
YouTube - Willy's en Marjetten - Bankoverval
YouTube - Willys & Marjetten - Belspelletjes
YouTube - Willy's & Marjette - Tennisclub vs. muziekschool
YouTube - Willy's en Marjetten - Sinterdhaese en Zwarte Walpiet
Ben even de naam kwijt van de homoseksuele DJ dat gespeeld werd door Bart de Pauw. Overigens vind ik Neveneffecten wel grappiger. De Sinterklaas aflevering waar zijn rivaal de Kerstman de WTC torens invliegt. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een zeer kokette dame stapt een juwelierszaak binnen, kijkt wat rond en ziet plots een prachtige diamanten armband liggen. Wanneer ze voorover buigt om het sieraad achter de toonbank van naderbij te bewonderen, ontglipt haar plots een windje. Beschaamd kijkt ze schichtig om zich heen in de hoop dat niemand iets gehoord heeft. Jammer genoeg staat er net een knappe verkoper achter haar rug. Maar de man begroet haar vriendelijk alsof er niets aan de hand is en geeft haar deskundig uitleg over het juweel. Nog altijd lichtjes rood aangelopen en in verlegenheid gebracht, vraagt de dame: "Mijnheer, hoeveel kost deze armband nu?" Flegmatiek antwoordt de verkoper: "Mevrouw, als u al een windje laat bij het bekijken, gaat u zeker in uw broek schijten als u de prijs zult horen!"
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
2 chinezen aan de telefoon:
Ha lo, met wi - Hoi wi, met lo
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Wat is het toppunt van werkloosheid
Een hoer met een spinneweb tussen haar benen.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Het is zwart, en als het uit de boom valt is de kachel kapot?
De kachel
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Haha, hier nog enkele.
Waarom heeft de koninging een roze telefoon?
Om mee op te bellen.
Waarom kaarten de Beatles nooit
Paul Mc Kaartnie!
Wat is het toppunt van bejaarde sex?
Een gebreid condoom
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Wat is het toppunt van werkloosheid
Een hoer met een spinneweb tussen haar benen.
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Meneer Porsche is in de hemel gekomen. Aangekomen bij Petrus zegt deze: Omdat u zoveel gedaan heeft voor de autowereld mag u iets bijzonders doen. Nou, zegt Porsche, ik wil wel iets tegen God zeggen. Petrus neemt hem mee naar de wolk van God. Porsche begint meteen met spreken. God, ik heb kritiek op uw creatie. De vrouw welteverstaan. Ik bedoel maar, de koplampen zijn vaak te groot of te klein, de vorm is verre van aërodynamisch en de achterkant is wat aan de dikke kant. Mijn auto's zijn veel beter. Na een lange stilte doet god zijn mond open en zegt: Dat kan wel zo zijn, maar er rijden meer mannen in mijn creatie dan in die van jou!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zo kun je nog wel even doorgaan...
Doe maar niet. 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Meneer Porsche is in de hemel gekomen. Aangekomen bij Petrus zegt deze: Omdat u zoveel gedaan heeft voor de autowereld mag u iets bijzonders doen. Nou, zegt Porsche, ik wil wel iets tegen God zeggen. Petrus neemt hem mee naar de wolk van God. Porsche begint meteen met spreken. God, ik heb kritiek op uw creatie. De vrouw welteverstaan. Ik bedoel maar, de koplampen zijn vaak te groot of te klein, de vorm is verre van aërodynamisch en de achterkant is wat aan de dikke kant. Mijn auto's zijn veel beter. Na een lange stilte doet god zijn mond open en zegt: Dat kan wel zo zijn, maar er rijden meer mannen in mijn creatie dan in die van jou!
Hehe, goeie
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hoe noemt men een vrouw die toevallig drie maal in één maand ongesteld is?
Periodekampioen.
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Hoe noemt men een vrouw die toevallig drie maal in één maand ongesteld is?
Periodekampioen.
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Geen joke! Staar naar het kruisje en zie de paarse stippen veranderen in één groene stip!

Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Aan JDSsmetje:
Het toppunt van behaardensex is:
Oma gaat op kop staan en Opa hangt 'm erin
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het duurt even. Vervolgens zie je inderdaad één groene stip.
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Het toppunt van wiskunde
De hele nacht op een onbekende liggen en 's morgens de wortel eruit trekkn
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het toppunt van behaardensex is:
Of ook nog bejaardensex...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat is het toppunt van wiskunde?
Je aftrekken tot je een breuk hebt.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Het duurt even. Vervolgens zie je inderdaad één groene stip.
Na 2 seconden is ie er al wel hoor.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Geen joke! Staar naar het kruisje en zie de paarse stippen veranderen in één groene stip!
Dat is gaar.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
He, ik kende die al, maar had tot nu toe enkel gezien hoe de roze bleven staan en een groene cirkeltjes gemaakt had - maar als je langer blijft kijken, verdwijnen de roze helemaal en zie je enkel nog de groene! Ik zeg het maar even, want waarschijnlijk zijn er nog mensen die dat niet gemerkt hebben