- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Flauw kan ik ook, maar in deze mop wordt wel up-gespiced:
Twee soepen liggen in bed en na het voorspel zegt de ene tegen de andere: "Maggi erin?"
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wat is pimpelpaars met roze hartjes en als je het tegen je muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Puur toeval.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Zie hier het wonder onder de rapmuziek. En dat van Nederlandse bodem! Ik heb het uiteraard over MC Martin. Een rapper die met deze wereldhit verteld hoe het leven echt in elkaar steekt:
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Zie hier het wonder onder de rapmuziek. En dat van Nederlandse bodem! Ik heb het uiteraard over MC Martin. Een rapper die met deze wereldhit verteld hoe het leven echt in elkaar steekt:
(embed)

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wat is er Kevin? Ben je niet weggeblazen door dit talent? 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Nee natuurlijk niet. Hopelijk dat hij stopt met dit soort troep te maken. 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ja, hij heeft uit schaamte al zijn video's van zijn YouTube account gehaald. Ik denk zelfs dat ik kan rekenen op een auteursclaim door het uploaden van deze video.
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Oooh mensen, worden die rappers weer in het zonnetje gezet 
Ik geef toe dat MC Martin & MC Dark ( met zijn keiharde tracks met NPM) echte toppers zijn, maar de grondlegger van deze rapvorm is toch wel Doc John, die altijd hard terugkomt 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Die eerste is absoluut hilarisch
Lieve hemel, wat kunnen Nederlanders toch idioten zijn 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Helaas, mijn video is verwijderd omdat het een inbreuk op privacy is. Schending van auteursrechten. We hebben duidelijk met een echte artiest temaken hier!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Die Doc John rapt vanaf een briefje of niet? 
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Haha,nu je het zegt 
Is me eigenlijk nog nooit opgevallen, maarja, dat heb je ook niet door als je hoort hoe goed hij 'op de beat' rapt 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Helaas, mijn video is verwijderd omdat het een inbreuk op privacy is. Schending van auteursrechten. We hebben duidelijk met een echte artiest temaken hier!
ik dacht MC martin gestorven was 
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Psst. Publiciteitsstunt voor zijn nieuwe album 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
ik dacht MC martin gestorven was
Volgens mij is dat een roddel. Ik heb toch echt een bericht van inbreuk op privacy ontvangen 
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Zeldzame ziekte
Mevrouw Jansen zit in de trein. Naast haar zit een keurig mannetje.
Groot is dan ook de verbazing van die mevrouw om te zien hoe de man,
nadat hij een luide "hatsjie!" geniesd had, z'n penis uit z'n broek haalt, die afveegt en terug wegstopt.
Mevrouw Jansen denkt dat ze"hallucineert", zo'n keurig mannetje!
Maar even later niest de man weer, haalt opnieuw z'n jongeheer uit de broek om die af te vegen.
Mevrouw Jansen wrijft zich in de ogen.
Wanneer de man een derde keer niest, en z'n penis weer heeft afgeveegd, kan ze haar verontwaardiging niet meer
bedwingen.
"Meneer!! Dat is nu drie keer dat u niest, uw penis uit je
broek haalt om hem af te vegen.
Wat voor pervers persoon bent u eigenlijk?"
De man antwoordt: " Duizendmaal excuus daarvoor, mevrouw.
Maar ziet u: ik heb een heel zeldzame ziekte, waardoor ik telkens als ik nies een orgasme heb.
" Mevrouw Jansen voelt zich een beetje beschaamd dat ze zo hard is uitgevallen tegen de man en zegt:
" Oh, dat spijt me echt hoor. En wat neemt u ervoor??"
De man antwoordt:
"Peper."
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen