• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.264 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.478 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Welke Eredivisie club heeft de meeste Aziaten???

Feyenoord: 1 Japanner, 1 Koreaan en 9 mongolen!!!!!!

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

ff tussendoor... voor iedereen die werkt of iemand voor zich heeft werken; een aantal management tips

Managementles 1

Angela en Jaap zijn in de badkamer. Terwijl hij onder de douche staat en zij zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. Angela slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. Het is Fred, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Fred. "Ik geef je 500 euro als je de handdoek laat vallen". De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze: Wat een buitenkansje. En Angela laat de handdoek op de grond vallen. Fred staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500 euro. Angela drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer.

"Wie was dat? "vraagt Jaap." Fred, de buurman," antwoordt Angela.

"Aha," zegt Jaap, "zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?"

(Moraal: als je kritische informatie op tijd met je stakeholders deelt, kun je pijnlijke situaties tegenover anderen voorkomen)

Managementles 2

Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest die zegt. "Jullie mogen alledrie een wens doen. "De secretaresse gilt meteen. "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept. "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor."Jij bent aan de beurt," zegt de geest tegen de manager.. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!"

(Tip: geef altijd voorrang aan je baas)

Managementles 3

Een kraai zit op een tak boven in een boom en koestert zich in de zon. Een konijn op de grond kijkt naar hem en zegt:"H kraai, wat zit je lekker te niksen. Denk je dat ik ook zo kan luieren?" De kraai antwoordt: "Natuurlijk kun je dat, ga je gang." En het konijn strekt zich uit in het zand en dut in. Even later komt er een vos langs, ziet het konijn en vreet het op.

(Les: Om ongestraft niets te kunnen doen, moet je heel hoog in de boom zitten)

Managementles 4

Een priester rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt. Hij geeft haar een lift. Terwijl zij instapt valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang been zien. De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij. De non kijk hem aan en zegt vriendelijk: "Denk aan psalm 129, vader." De priester trekt verschrikt zijn hand weg en verontschuldigd zich. Maar na een tijdje wordt de verleiding toch te groot en hij legt weer zijn hand op haar dij. "Denk aan psalm 129," zegt het nonnetje opnieuw. "Sorry, zuster, het vlees is zwak", zegt de priester. Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend naar de priester. Die rent naar zijn cel en slaat de bijbel open op psalm 129. En leest: "Gaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de glorie."

(Leermoment: Houd altijd goed je kennis op peil, anders mis je fantastische kansen)

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Pingu-whack is opnieuw gehax0rd: check!

(afbeelding)

jester

• 807 berichten
  • 1246 stemmen

1214.7, en blijven oefenen

Edit: 1224.1

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

AIKEN, South Carolina (AP) -- Soul singer James Brown was arrested Wednesday after he allegedly pushed his wife to the floor during an argument, authorities said.

(afbeelding)

Mag ik u even voorstellen... James - I feel (not so) Good! - Brown

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de Club Brugge-fans...

Club Brugge hondje,

Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt Club Brugge-hondje heeft.

Nog dezelfde middag wordt hij geïnterviewd.

Interviewer : wat is een Club Brugge-hondje??

Man: "Elke zondag zit hij vol spanning naar Brugge te kijken en als ze verloren hebben, begint hij te janken.

Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze winnen?"

Man: "Geen idee, ik heb hem pas een jaar."

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Tijdens de Superbowl gisteren verliep het optreden van Justin Timberlake en Janet Jackson niet geheel vlekkeloos...

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Krijgt die Timberlake er niet genoeg van???

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Als ik die beelden nu zo zie, ziet het er nogal onschuldig uit en vraag me af of er geen opzet in het spel was.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3281 stemmen

Jackson wilde gewoon Lil' Kim nadoen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

EmDee schreef:

vraag me af of er geen opzet in het spel was.

naïef much?

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

EmDee schreef:

Als ik die beelden nu zo zie, ziet het er nogal onschuldig uit en vraag me af of er geen opzet in het spel was.

Duh... Ze mag op voor een Razzie voor "worst female performance" LOL

Een zgn. Double-take bij haar verraadt de opzet.

Veel pijnlijker zijn de officiële verklaringen...

NEW YORK (CNN) -- The head of the Federal Communications Commission on Monday called the baring of Janet Jackson's breast during the Super Bowl halftime show "deplorable" and said his agency will investigate.

"Like millions of Americans, my family and I gathered around the television for a celebration," FCC Chairman Michael Powell said in a statement. "Instead, that celebration was tainted by a classless, crass and deplorable stunt. Our nation's children, parents and citizens deserve better.

"I have instructed the commission to open an immediate investigation into last night's broadcast. Our investigation will be thorough and swift."

en

Timberlake issued his own apology. "I am sorry if anyone was offended by the wardrobe malfunction during the halftime performance at the Super Bowl," he said. "It was not intentional and is regrettable."

The White House also weighed in. "Our view is that it's important for families to be able to expect a high standard when it comes to programming," press secretary Scott McClellan said.

Performing together in a routine that already had included a number of bump-and-grind moves, Timberlake reached across Jackson, flicking off the molded right cup of the bustier, leaving her breast bare except for a metallic pastie that appeared to be shaped like a spur or a sunburst.

Jackson spokesman Stephen Huvane said the incident "was a malfunction of the wardrobe; it was not intentional. ... He was supposed to pull away the bustier and leave the red-lace bra."

MTV, which produced the halftime show, issued its own statement.

"The tearing of Janet Jackson's costume was unrehearsed, unplanned, completely unintentional and was inconsistent with assurances we had about the content of the performance," the statement said. "MTV regrets this incident occurred and we apologize to anyone who was offended by it."

Ahead of the game, the MTV Web site promised "shocking moments."

"I don't think the Super Bowl has ever seen a performance like this," said Jackson's choreographer, Gil Duldulao, in a story posted on MTV.com before the game.

"The dancing is great. She's more stylized, she's more feminine, she's more a woman as she dances this time around. There are some shocking moments in there, too."

Despite its official apology, MTV did not hesitate to promote the "unrehearsed, unplanned, completely unintentional" incident after the fact.

Nuff' said

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Of hoe de Amerikanen van een muis een olifant maken...

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

of van een borst een berg.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ongelofelijk dat men zich daar zo druk om kan maken...

Als er een sniper op 't dak had gezeten die Justin Timberlake's kop als een gebarsten meloen over 't podium had verspreid waren de camera's vast niet weggedraaid. In tegendeel, ik denk dat de zoom's niet van de lucht zouden zijn...banaal volk hoor

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Het is ook ongelooflijk dat wij ons druk maken over het "druk maken om..." in de usa.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hobbes schreef:

Als er een sniper op 't dak had gezeten die Justin Timberlake's kop als een gebarsten meloen over 't podium had verspreid

Was het maar zo feest

jester

• 807 berichten
  • 1246 stemmen

Nog een nutteloos testje: SerialKiller

Ik kwam uit als John Wayne Gacy, alias The Killer Clown, of Pogo the Clown, verantwoordelijk voor minimaal 30 doden.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Ik ook. Geheel onlogisch.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben The Zodiac Killer, met 'slechts' dertien slachtoffers... Grrrr

Ik heb er een heel klein stukje over gevonden. Wel grappig...

Er zijn namelijk ook humanistische moordenaars.

De "Zodiac Killer" bijvoorbeeld.

Hij vermoorde alleen de meisjes en dat alleen als ze met een jongen was.

De jongen bleef leven, zwaar verminkt, dat wel, maar hé, je leeft nog.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Congratulations, if you were a serial killer you would be...

Charles Manson

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

John Wayne Gacy

(AKA The Killer Clown or Pogo the Clown)

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

John Wayne Gacy

(AKA The Killer Clown or Pogo the Clown)

ook al.....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Tja, Ted Bundy, bah.

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

The Zodiac Killer

Die hadden we volgens mij nog niet...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Even terugkomend op Janet: als je veel hits wil op je website moet je linken naar Freaky Trigger. En waarom? Hierom.

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Jeffrey Dahmer

(AKA The Cannibal Killer)

Fuck Yeah!

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Jack the Ripper... the one and only

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gotti schreef:

The Zodiac Killer

Die hadden we volgens mij nog niet...

Hé Gotti, kijk eens om 19u42. Wij zijn met z'n tweetjes...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Koeien gooien is niet echt mijn sterkste kant...

www.flingthecow.com/flash/[/url]

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.