- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Huh? Zoveel als ie over de grond schuift? Bij mij gaat ie altijd face down de sneeuw in.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dat moet je juist voorkomen, BoordAppel. Als hij stuitert, komt hij veel verder. Je moet 'm dus zo slaan dat hij nét niet rechtop in de sneeuw komt.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
. Luister naar Yak, hij is de autoriteit op dit gebied
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Dat moet je juist voorkomen, BoordAppel. Als hij stuitert, komt hij veel verder. Je moet 'm dus zo slaan dat hij nét niet rechtop in de sneeuw komt.
Aha, ok nog maar ns proberen dan. Mijn eerste poging kwam trouwens op 590 uit maar dat was puur toeval aangezien ik nog geen idee had wat ik moest doen
.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Twee leuke LotR grappen en een geweldig flauwe uit Star Wars.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
AAARGH! Dat pinguin spel is frustrerend als je het record probeert te verbreken! Nu kom ik niet verder dan 571,6. Het is trouwens net zo moeilijk om zo dichtbij mogelijk te slaan. Buiten 0 is daar mijn record 166,1.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zijn dit inderdaad de Nederlandse Spoorwegen? 

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Stemmen jullie ook allemaal op deze wijze? 

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
jester
-
- 807 berichten
- 1246 stemmen
Voor degenen met een talenknobbel (wel hardop uitspreken;) ): Chinees in 5 minuten
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Niet echt een grap maar dit is wel een leuke site. Niet altijd helemaal wetenschappelijk verantwoord maar erg leuk om te lezen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Gebaseerd op Dante's Inferno. Kijk in welke ring van de hel je terecht gaat komen na je dood. Ik kwam in de 6e ring terecht, geen pretje.
Hier te vinden. Wel serieus invullen anders is ie niet leuk.
You approach Satan's wretched city where you behold a wide plain surrounded by iron walls. Before you are fields full of distress and torment terrible. Burning tombs are littered about the landscape. Inside these flaming sepulchers suffer the heretics, failing to believe in God and the afterlife, who make themselves audible by doleful sighs. You will join the wicked that lie here, and will be offered no respite. The three infernal Furies stained with blood, with limbs of women and hair of serpents, dwell in this circle of Hell.
toch een leuk vooruitzicht. Als je er in zou geloven
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Eindelijk is de echte reden dat Anakin voor de dark side heeft gekozen bekend.
En geef hem eens ongelijk.
Jezus, schrik ik me daar even te pleuris van dat eerste geluidje zeg. Leuk filmpje trouwens
.
"Sixth Level of Hell - The City of Dis". Oempf
.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Tsss... vul je braaf in dat je in God gelooft, kom je nog in de zevende cirkel van de hel terecht.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tuurlijk, Satan houd daar niet van
.
jester
-
- 807 berichten
- 1246 stemmen
Ook ik kom in de 6e ring terecht. Waar heb ik dat nu aan verdiend? Wat zijn trouwens heretics?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Goh dat wordt nog gezellig in de 6e ring zeg!
Wat is het toch een vrolijke godsdienst, dat christendom.
jester
-
- 807 berichten
- 1246 stemmen
Heretics zijn ketters 
Ja, lach er maar om! Het zal je maar gezegd worden. Blij dat ik niet in de middeleeuwen leef. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In geval van verveling....
U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen
Een mens moet zich wel héél erg vervelen, willen ze zoiets spelen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nee man, heb je al voorbij level 6 gespeeld ?!
Dan wordt het pas leuk. Vooral die dikke maar oh zo venijnige Beatles zijn lastig te pakken.
Wil je het jezelf extra moeilijk maken, doe dan rechtermuisknop 'zoom in'.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Na verloop van tijd beginnen die vervelende str***vliegen te schemeren voor mijn ogen... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Haha, dat commentaar ook! Das trouwens wel t enige nadeel van carnaval, de polonaise :S. De muziek eigenlijk ook alleen draaien ze die gelukkig niet zo vaak meer (waar ik kom iig).
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Gezellig hoor... zo'n belgische polonaise... maarre... die Highscores zijn allemaal bezet door 'volkomenkut'... erg jammer!