- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
(knip)
En meer niet kloppende subtitles op: Something Awful
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
svp NIET!!! rechtstreeks linken naar somethingawful plaatjes.... hebben erg vervelende "niet linken"-plaatjes
jester
-
- 807 berichten
- 1246 stemmen
Blijven oefenen: 440 punten gehaald. Zeer verslavend trouwens, net als de pinguin.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
svp NIET!!! rechtstreeks linken naar somethingawful plaatjes.... hebben erg vervelende "niet linken"-plaatjes
Oh, zag ik niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee ik gelukkig ook niet, maar voor de zekerheid.. in het verleden wel eens gezeur mee gehad
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Osama Bin Laden achter Janet Jackson-incident...

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Speel je graag? Laat de jager dan maar schieten(lees eerst de gebruiksaanwijzing).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dit vind ik dan weer leuk 
Ik heb die in een e-mail van een vriend gekregen, en het beslaat je ganse scherm. Het is om depressief van te worden: zo mooi en niet kunnen aanraken... zucht...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik zit hem nu ook al 5 uur te spelen, maar ik kom geen level verder. Wel verslavend trouwens ...(Helemaal als je er eigen geluidjes bij maakt.)
mister blonde
-
- 12696 berichten
- 5830 stemmen
hoe heet die film ook al weer op de tweede pagina, 6de plaatje van boven.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Weet niet of deze al eens gepost is. Zoja dan is het wel waard om hem nog een x te doen
.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Die Weebls-deuntjes moet je eigenlijk gewoon niet te horen krijgen. Ze zijn zo godgruwelijk aanstekelijk dat je ze nauwelijks meer uit kunt zetten. Die gast(en?) moet(en?) echt ongelooflijk krankzinnig zijn. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoop het anders is het met de mensheid slecht gesteld
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Die gast(en?) moet(en?) echt ongelooflijk krankzinnig zijn. 
Er staat ook een link naar een interview met Weebl. Wel grappig om te lezen. Hij maakt alles zelf met soms wat hulp van anderen. Krankzinnig is ie volgens mij ook wel ja. Prettig gestoord is altijd leuk. 
Zijn badgers zijn blijkbaar een super grote rage geworden over de hele wereld. Ze organiseren zelfs wedstrijden wie het langst als een badger kan dansen
. Briljant!
badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
En die idiote stukjes tekst er tussendoor ook!
If Kenya was to physically urinate all over Norway* as wel as metaphorically, then the orange dotted line on the right would indicate the most probable trajectory to ensure a good coverage.
* This is a fairly rare occurance though.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
hoe heet die film ook al weer op de tweede pagina, 6de plaatje van boven.
Goonies !
mister blonde
-
- 12696 berichten
- 5830 stemmen
thx.
was al een hele tijd op zoek naar de naam van die film. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Very Important Things. Een aantal flauwe, maar ook heel veel hilarische parodiën op prenten uit de jaren '50.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Plas uw naam in de sneeuw... 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
(afbeelding)
Misschien wel dom van Ali.... maar ik snap 'm ook niet 
jester
-
- 807 berichten
- 1246 stemmen
Ik heb ook geen idee, maar terwijl we wachten op het goede antwoord, heb ik nog een spelletje om ons bezig te houden: Help Beatrix de winter door