- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jawadde.... Ik weet niet wat ik moet doen: lachen of huilen.

kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik zou niet alles geloven wat op internet staat.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Dit soort barbaarse pijnlijkheid staat anders ook “gewoon” op youtube.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Inderdaad. En de echtheid er van is me ook al bevestigd door mensen die Arabisch spreken.
Veel Arabieren volgen trouwens ook MEMRI, omdat het de radicale/conservatieve minderheid te kijk zet.
Er zijn veel TV-zenders (vooral in de Golf) die 24u/24u de meest radicale geestelijken laten spreken. Af en toe zit daar wel iets tussen dat behoorlijk grappig is op een verkeerde manier.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Als het waar is, is het geen 'joke' en hoort het hier niet. Anders kunnen we ook filmpjes gaan plaatsen van al die flippo's die maar geen wapenregulering willen in de VS. Het is volgens mij een glibberig paadje naar politieke statements.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Als het waar is, is het geen 'joke' en hoort het hier niet. Anders kunnen we ook filmpjes gaan plaatsen van al die flippo's die maar geen wapenregulering willen in de VS. Het is volgens mij een glibberig paadje naar politieke statements.
Dit was helemaal niet mijn bedoeling. Ik heb ook niets met de politieke strekking die je lijkt te insinueren.
Mijn excuses als ik iemand geschoffeerd of beledigd heb. Ik vind deze plaatjes gewoon oprecht grappig, en gebruik ze vaak.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Nooddorp -Tiny & Lau met kerst - YouTube
Gezellig Kerstfeest!!! 
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Abp stopt in beleggen kernwapens! Kan iemand mij vertellen wat het rendement is in beleggen van kernwapens? Graag U joke!!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Abp stopt in beleggen kernwapens! Kan iemand mij vertellen wat het rendement is in beleggen van kernwapens? Graag U joke!!
Je vond zo'n opmerking wel nuttig in een topic als deze?
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Niet grappig???zucht heilig mannetje
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen
Je comment lijkt voor wat splitsing te zorgen!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ik snap hem eerlijk gezegd niet echt. Het splijt me..
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Is dit echt, of komt het uit De Speld?
Ik denk het laatste.
Even gegoogled en het blijkt echt waar te zijn! 
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik snap de grap ook niet... Wat is er nou grappig of schokkend aan?
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen
Misschien kan stfuympos even tot de kern van de zaak komen?
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Wat ik denk is dat de humor zit in het feit dat mensen geld opzijzetten voor later en dat het pensioenfonds investeert en belegt in zaken die een voortijdig einde kunnen betekenen voor de mens.
Nogal wrang lijkt me, ik kan er hooguit om grimlachen.
Ook nogal onverschillig van het abp om daar nu pas mee te stoppen, hadden ze jaren geleden al moeten doen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik snap hem eerlijk gezegd niet echt. Het splijt me..
Is toch geen rocket science zou je zeggen.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ook nogal onverschillig van het abp om daar nu pas mee te stoppen, hadden ze jaren geleden al moeten doen.
Breek me de bek niet open over die figuren van het ABP. Mooie praatjes op de website over duurzaamheid bla bla bla maar altijd braaf met de adviezen van het Shell-bestuur meestemmen en geen poot uitsteken om te divesteren.
Dat ze uberhaupt ooit in kernwapens en tabak hebben geinvesteerd is al te idioot voor woorden. Ze vertegenwoordigen ambtenaren, waaronder nota bene alle werknemers van academische ziekenhuizen.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Een pensioenfonds is uit op rendement... zo gek is het dus niet dat ze investeren in lucratieve sectoren. Dat is hun taak...
En waar maakt defensie hun miljardenbudget elk jaar dan aan op? Speelgoedpistooltjes? Werken er geen ambtenaren bij defensie? En aan welke sector verrijkt de belastingdienst zich met accijnzen? Aan snoep? Dat ABP daarin niet meer belegt is niet relevant. Eerder hypocriet, ze stoppen met investeren in KERNwapens en investeren voortaan alleen in conventionele wapens. Moeten we daar beter van slapen?
Het besluit van ABP verandert niks (kan ook niet). Pure schijnheiligheid voor de bühne. Ik zie de humor dus niet.
Maar laten we het gewoon bij grapjes houden in dit topic
.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Een pensioenfonds is uit op rendement... zo gek is het dus niet dat ze investeren in lucratieve sectoren. Dat is hun taak...
Dat verhaal horen we nu al decennia lang over het bedrijfsleven, maar dat is gewoon grote onzin. Een van de neoliberale leugens, net als trickle down economics en het heilzame effect van privatiseren bijvoorbeeld. Rendement op investeringen is maar één aspect, net zoals winst maken voor een bedrijf ook maar één aspect is. Toekomstbestendigheid, maatschappelijke impact, welbevinden van de mensen die je vertegenwoordigt of aan het werk hebt, dat zijn allemaal factoren die ook heel belangrijk zijn.
Pensioenfondsen beleggen mijn geld, en doen dat nog behoorlijk beroerd ook als je kijkt naar de dekkingsgraad, dus het minste wat je mag verwachten is dat je zelf inspraak krijgt in de koers die gevaren wordt qua beleggingen. Gewoon een poll uitvoeren onder alle deelnemers, wedden dat beleggen in kernwapens en tabak door de meerderheid wordt afgewezen? (10 jaar geleden ook al, niet pas nu)
Pecore
-
- 923 berichten
- 1691 stemmen
Vandaag op de radio:
Op een zondag, voor de tijd van het www en mobiele telefonie, is Ajax per bus onderweg naar Rotterdam. De Klassieker staat op het programma. De buschauffeur heeft moeite zijn weg te vinden in Rotterdam en ze raken verdwaald. De aanvoerder van het team stapt uit en vraagt een willekeurige voorbijganger de weg.
'Hoe komen wij bij Feyenoord?'
'Heel hard trainen.'
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Niet alleen omdat ik een Ajacied ben. Maar de mop klopt sowieso niet. Feyenoord moet naar Amsterdam dit weekend. Dus zij zitten lekker in de bus. Dus feitelijk fout haha.
Verder vertelde ik die grap 12 jaar geleden uit met een Dirk Kuijt die uitstapt om de weg te vragen.
Ajax heeft altijd bekend gestaan om het goede voetbal. En feyenoord niet.. Dus om het dan om te draaien is gewoon een beetje typisch zo'n feyenoord actie 
Pecore
-
- 923 berichten
- 1691 stemmen
Typisch Ajax om zoiets te bestempelen als typisch Feyenoord.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Deze belegen grap is uiteraard gejat van How do we get to Carnegie Hall.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Typisch Ajax om zoiets te bestempelen als typisch Feyenoord.
Typisch feyenoord om te zeggen dat het typisch Ajax is om te zeggen dat het typisch Feyenoord is.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Deze discussie is op zichzelf weer grappig. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Vandaag op de radio:
Op een zondag, voor de tijd van het www en mobiele telefonie, is Ajax per bus onderweg naar Rotterdam. De Klassieker staat op het programma. De buschauffeur heeft moeite zijn weg te vinden in Rotterdam en ze raken verdwaald. De aanvoerder van het team stapt uit en vraagt een willekeurige voorbijganger de weg.
'Hoe komen wij bij Feyenoord?'
'Heel hard trainen.'
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het was ieder geval ongrappig en misplaatst voor dit topic.