• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.922 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.939 acteurs
  • 200.324 gebruikers
  • 9.456.860 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

1. 1. kapp Alexander 7-6-2006 159 (+19)

2. 2. AFC Doom Ruud 6-6-2006 158 (+19)

3. 3. Skyper dennis 7-6-2006 146 (+21)

4. 4. NEC forever Marco 7-6-2006 142 (+19)

5. 8. Jelle's MM Team Jelle 7-6-2006 138 (+19)

Met het MM - team zijn we gestegen naar de 51ste plaats!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik had Ivoorkust meer gegund als met een aanvallendere intentie zouden beginnen (en niet pas bij 0-2 achter) en beter zouden samenspelen. Die coach heeft een fantastische selectie, maar heeft er echt niks uitgehaald. Jammer, maar terecht eruit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig hou je het bij de top 5, weer punten verspeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zavo schreef:

Ik had Ivoorkust meer gegund als met een aanvallendere intentie zouden beginnen (en niet pas bij 0-2 achter) en beter zouden samenspelen. Die coach heeft een fantastische selectie, maar heeft er echt niks uitgehaald. Jammer, maar terecht eruit.

Ja erg jammer, Nederland had het dan veel moeilijker gehad, maar op zich wel een pluspunt voor de oranje supporters.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gelukkig hou je het bij de top 5, weer punten verspeeld.

Dan moet je je geld maar inzetten op Spanje als eindoverwinnaar dat compenseert weer wat

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ik stel voor dat we ophouden met het zeuren en we gewoon feest gaan vieren want we hebben de poule des doods overwonnen en we gaan naar de volgende ronde

Oranje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Dan moet je je geld maar inzetten op Spanje als eindoverwinnaar dat compenseert weer wat

Ik heb Spanje als wereldkampioen.

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik stel voor dat we ophouden met het zeuren en we gewoon feest gaan vieren want we hebben de poule des doods overwonnen en we gaan naar de volgende ronde

Oranje

Met glans was het wel niet.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

*:)*

Pieter Montana schreef:

Met glans was het wel niet.

dat maakt niks uit

je krijgt er niks extra's voor

je kan beter nu slecht spelen en later goed (zie Jong Nederland)

dus ik vind het best zo

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Toch knap. Nederland is maar een klein landje en we zijn er toch (bijna) elke keer weer bij met degelijke tot goede prestaties. De poule des doods overleeft, dus dan kunnen er mooie dingen gaan gebeuren volgens de kenners.

Ik ben trots op ons kleine knusse landje.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Toch knap. Nederland is maar een klein landje en we zijn er toch (bijna) elke keer weer bij met degelijke tot goede prestaties. De poule des doods overleeft, dus dan kunnen er mooie dingen gaan gebeuren volgens de kenners.

Ik ben trots op ons kleine knusse landje.

88: winnaar

90: 2e ronde

92: halve finale

94: kwart finale

96: kwart finale

98: halve finale

00: halve finale

02: -

04: halve finale

06: ??

wie doet dit ons na (op Brazilie na)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3304 stemmen

Over die niet bestrafte handsbal en kruisgrijpen van Drogba hoor je dan weer niemand. Of de rode kaart die had moeten volgen op het neerhalen van de doorgebroken Van Persie (nou vooruit, daar valt over te discussiëren).

We hebben verdiend gewonnen, het was niet mooi (m.u.v. de eerste 30 minuten) maar het resultaat telt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jammer dat we nu al afscheid moeten nemen van het zeer attractieve voetbal van Ivoorkust. Ook werd Ivoorkust natuurlijk een pingel ontnomen maar het is Nederland gegund. Mijn hoop op een Spanje - Nederland neemt toe.

Ben blij dat we ze nu tegen zijn gekomen. Jammer dat ze eruit liggen idd. In een andere poule waren ze natuurlijk doorgekomen, wat een individuele klasse bezit dit team zeg. 7 kleuren de 2de helft hoor..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

stinissen schreef:

Ja ik ben een fan van het Duitse elftal.

Troost je jong, ik ook.

En nog gefeliciteerd voor de Nederlanders. Prachtige overwinning. Al was het op sommige ogenblikken een dubbeltje op zijn kant.

Mijn dochter was omstreeks 19.30 even op de site gewipt om naar één of andere film te kijken en toen waren er slechts 19 'gebruikers' aanwezig. Ongelooflijk weinig om dat uur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

damon schreef:

Brazilië en alle niet europese teams kunnen dat moeilijk evenaren. Gaat ook erg moeilijk als je niet mee mag doen aan een Ek.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1705 stemmen

Fijn dat we door zijn.

Maar zoals er nu gespeeld word komen we niet heel ver vrees ik. Als we eruit liggen hoop ik dat Spanje wint ofzo. Zolang het maar niet Duitsland, Brazilië, Italië of een van die andere "favorieten" is.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

0-0 Angola is nog in de race en kan dus ook nog de tegenstander van Nederland worden in de tweede ronde.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Als Nederland Portugal loot liggen ze eruit .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Typisch Nederland hier...

Winnen we een keer spelen we weer niet mooi genoeg..

Wakker worden Nederland! Mooi voetbal garandeerd geen wereldtitel..

Als we nou eerst is een keer wereldkampioen worden mogen ze van mij daarna altijd attractief voetbal spelen maar haal eerst is een keer die titel binnen!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2622 stemmen

Daar waar ik altijd dacht dat Nederland er in de 1e ronde uit zou gaan, heb ik er nu wel vertrouwen in. Niet omdat het nou weer zo enorm goed was, maar de loting hierna is erg simpel. De halve finale moet makkelijk te halen zijn. Zou een mooie prestatie zijn, ook al is het altijd maar weer die halve finale voor Nederland.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

dutchtuga schreef:

Als Nederland Portugal loot liggen ze eruit .

Dan ligt Portugal eruit ja.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Ik schat Portugal en Nederland allebei ongeveer even hoog in.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Brazilië en alle niet europese teams kunnen dat moeilijk evenaren. Gaat ook erg moeilijk als je niet mee mag doen aan een Ek.

mwoah...zij hebben ook daar de Zuid-Amerikaanse kampioenschappen

dus vergelijken is mogelijk

en Nederland hoort zeker bij de favorieten. Ploeg kan alleen maar groeien de komende tijd

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

(quote)

Duitsland.

Sowieso in bovenstaande rij als Winnaar 90, en 96, en verliezend finalist 92 en 02.

Om over daarvoor nog maar niet te spreken.

(Frankrijk overtreft bovenstaande reeks ook makkelijk)

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Typisch Nederland hier...

Winnen we een keer spelen we weer niet mooi genoeg..

Wakker worden Nederland! Mooi voetbal garandeerd geen wereldtitel..

Als we nou eerst is een keer wereldkampioen worden mogen ze van mij daarna altijd attractief voetbal spelen maar haal eerst is een keer die titel binnen!

Amen!

(En zelfs Damon lijkt er nu zo over te denken )

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Bloedstollende 2e helft(op de laatste paar minuten toen Nederland weer iets meer controle had na) maar nu we gewoon door zijn naar de 2e ronde mag er niet gezeurd worden! We hebben de zwaarste poule overleeft en met minder voetbal tegen een zwaar aanvallend team winnen is ook knap. Ben benieuwd hoe het tegen Argentinié gaat want als die ons iets meer controle gunnen zou Nederland nog best eens iets goeds kunnen doen

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Zoals gezegd; Jong Oranje groeide ook in het toernooi.

Nederland heeft nu twee zeer zware wedstrijden gehad waar veel van te leren valt. Ik denk dat Van Basten aan de hand van deze twee wedstrijden het team kan wijzen op onze valkuilen. En de pot tegen Argentinië voor de boeg is ideaal om het team goed scherp te zetten. Als Nederland goed uit die wedstrijd komt is dat erg goed voor het zelfvertrouwen.

Het is dus zaak niet met 4-0 van Argentinië te verliezen.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

kappeuter schreef:

Het is dus zaak niet met 4-0 van Argentinië te verliezen.

Ik denk dat Argentinie helemaal niet zo goed is als veel mensen nu denken. Effectief, dat wel. Maar als Riquelme, de meest overschatte speler op dit WK, een nog slechtere dag heeft dan normaal stelt het allemaal niet zoveel meer voor. Dan is het gewoon zaak om Messi te voorzien van een dubbele dekking...

Volgens mij ging Argentinie een jaar geleden bij de Confederations Cup ook roemloos ten onder, is het niet?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Over die niet bestrafte handsbal en kruisgrijpen van Drogba hoor je dan weer niemand. Of de rode kaart die had moeten volgen op het neerhalen van de doorgebroken Van Persie (nou vooruit, daar valt over te discussiëren).

We hebben verdiend gewonnen, het was niet mooi (m.u.v. de eerste 30 minuten) maar het resultaat telt.

Inderdaad. Die actie van Drogba was echt gemeen.

V. Bommel moest hem daarna ook nog even goed leggen

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ik denk dat Argentinie helemaal niet zo goed is als veel mensen nu denken. Effectief, dat wel. Maar als Riquelme, de meest overschatte speler op dit WK, een nog slechtere dag heeft dan normaal stelt het allemaal niet zoveel meer voor. Dan is het gewoon zaak om Messi te voorzien van een dubbele dekking...

Volgens mij ging Argentinie een jaar geleden bij de Confederations Cup ook roemloos ten onder, is het niet?

Ze werden toen in de finale met 4-1 weggespeeld door, inderdaad, Brazilie...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.