• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.922 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.924 acteurs
  • 200.323 gebruikers
  • 9.456.824 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3423 stemmen

Dat was zeker spektakel. Wat een wedstrijd!!

Wat een enorme vernedering voor de Serven. Kezman gepoort, nog zoon andere van Servie gepoort, de Argentijnen die vooral op het einde heel relaxt overtikte enz enz

Hele mooie wedstrijd en ben echt benieuwd wat Nederland tegen ze gaan doen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

Woensdag rollen we de Argentijnen op. Simpel zat.

Moest Chuck Norris meedoen met Holland, dan zou ik je gelijk geven .

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

kijkert schreef:

Woensdag rollen we de Argentijnen op. Simpel zat.

Wat een wedstrijd!!! 6-0! Al deed Servie bijna niets en kreeg Kezman een onterechte rode kaart.

Argentinie doet het geweldig tot nu toe , vooral het doelpunt van Cambiasso en het voorbereiden ervan was geniaal. Messi komt er het laatste kwartiertje in en ja 3 doelpunten (1 assist , 1 doelpunt).

Misschien dat Argentinie met een B/elftal (nog steeds een topelftal met Messi, Tevez) speelt woensdag, want alleen dan kan Nederland iets laten zien..

Ik was trouwens ook erg verbaasd toen Cambiasso niet in de basis begon, geweldige speler.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Wat een wedstrijd!!! 6-0! Al deed Servie bijna niets en kreeg Kezman een onterechte rode kaart.

Onterecht? Twee benen vooruit en recht op de man, daar is maar één oplossing voor: de rode kaart!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Argentinie doet het geweldig tot nu toe , vooral het doelpunt van Cambiasso en het voorbereiden ervan was geniaal. Messi komt er het laatste kwartiertje in en ja 3 doelpunten (1 assist , 1 doelpunt).

Misschien dat Argentinie met een B/elftal (nog steeds een topelftal met Messi, Tevez) speelt woensdag, want alleen dan kan Nederland iets laten zien..

Ik was trouwens ook erg verbaasd toen Cambiasso niet in de basis begon, geweldige speler.

Pffff...

In 2000 rolden wij datzelfde Joegië op met 6-1. Wedstrijd later lagen we uit het toernooi.

Wij winnen van Argentinië. Is het niet woensdag, dan wel in de finale!

(liever die tweede optie, overigens.)

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Nederland komt goed weg met dat truitjetrek van Van Bronckhorst. Dat had strafschop moeten zijn.

Wat is het hier toch rustig als NL speelt

Onderhond

• 87687 berichten
  • 13051 stemmen

Mooie reclame voor het Afrikaans voetbal! Minder mooie reclame voor het Europese voetbal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Erg leuke wedstrijd alleen wat zijn we dat laatste kwartier achterin aan het doen? Zo wordt het nog moeilijk terwijl het eerste half uur heel aardig was.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wel een hele mooie vrije trap van V. Persie.

Maar na rust gaat het beter met Nederland, ik voel het.

Boulahrouz gaat er namelijk inkomen en dan wordt de verdediging wat sterker.

Ook Vd Vaart gaat er waarschijnlijk inkomen.

Argentinië-S&M was trouwens echt een geweldige wedstrijd vanmiddag, van de Argentijnen. Super gespeeld en S&M werd regelrecht van de mat gespeeld.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

timbo_ schreef:

Erg leuke wedstrijd alleen wat zijn we dat laatste kwartier achterin aan het doen? Zo wordt het nog moeilijk terwijl het eerste half uur heel aardig was.

Ja, wat een gepiel daar achterin zeg! Blijven aanvallen, Ivoorkust was even knock - out en we gaan massaal ballen naar achteren spelen? En die verdediging liet die Konè zomaar doorlopen, ze liepen alleen maar naast hem! Terwijl ze hem hadden moeten aanpakken. Wel een mooie wedstrijd overigens.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Pfoe, wat was Ivoorkust weer sterk. Ze hadden wel het geluk mee, telkens kwam de bal uit zo'n carambool bij een vrije Ivoriaan terecht. Maar toch mooi resultaat.

En die Bommel was weer te slecht voor woorden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Weer? Was vorige wedstrijd bij de drie beste op het veld. Van der Vaart die viel wel erg slecht in. Na rust was het ook nauwelijks om aan te zien en dan gaat onze aanvallend ingestelde bondscoach zichzelf ook nog ingraven onbegrijpelijk.

Onderhond

• 87687 berichten
  • 13051 stemmen

Meest opvallend de twee enorme schwalbes, waarmee de Ivorianen tot tweemaal toe een gele kaart werd aangesmeerd.

Maar wat een laf Nederland. Leek wel of ze bang waren te voetballen. Ofwel ging er een lang bal naar voor, ofwel solliciteerden ze naar een vrije trap (eerste goal). Het mooie voetbal kwam van de andere kant.

Veel geluk dat die Ivorianen geen gestroomlijnde acties op kunnen zetten. Ik had ze het puntje zeker en vast gegund.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Boulahrouz viel inderdaad zeer sterk in. Ook vond ik het mooi dat van Persie goed meeverdedigde op het eind, want waren dat benauwde momenten zeg.

12 punten gescoord voor deze wedstrijd maar helaas scoorde van Nistelrooy het 2e doelpunt ipv het 1e.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Onderhond schreef:

Meest opvallend de twee enorme schwalbes, waarmee de Ivorianen tot tweemaal toe een gele kaart werd aangsmeerd.

Maar wat een laf Nederland. Leek wel of ze bang waren te voetballen. Ofwel ging er een lang bal naar voor, ofwel solliciteerden ze naar een vrije trap (eerste goal). Het mooie voetbal kwam van de andere kant.

Veel geluk dat die Ivorianen geen gestroomlijnde acties op kunnen zetten. Ik had ze het puntje zeker en vast gegund.

Hiermee ben ik het eens. Moesten die Ivorianen wat beter , sneller en efficienter aanvallend passen-spel tonen , zijn ze een wereldploeg. Afrikaans voetbal liet zich in acties en schwung toch weer veel meer opmerken.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Onderhond schreef:

Meest opvallend de twee enorme schwalbes, waarmee de Ivorianen tot tweemaal toe een gele kaart werd aangsmeerd.

Hmm waarom zou Belgie niet meedoen?... De rooie duiveltjes haalde het niet eens mee te doen, En dan dat commentaar op ons land. Anyway mijn eerste wedstrijd die ik voluit gekeken heb ik vond dat Van Persie het erg goed deed

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Van Persie en Boulahrouz speelden erg goed en toonden ook veel inzet. Nou maar hopen dat Boulahrouz zich in de basis gespeeld heeft!

Forza Holland! Op naar de kwartfinales.....

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

sn@ke schreef:

(quote)

Hiermee ben ik het eens. Moesten die Ivorianen wat beter , sneller en efficienter aanvallend passen-spel tonen , zijn ze een wereldploeg. Afrikaans voetbal liet zich in acties en schwung toch weer veel meer opmerken.

Maar dat deden ze niet. Punt. Hullie hebben 0 uit 2, en wij 6 uit 2.

Voetballen is geen Kunst, voetballen is winnen. Dat deden wij vandaag. Met geluk, maar dat moet je soms hebben.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Onderhond schreef:

Maar wat een laf Nederland.

Als er één ploeg laf speelt is het wel Ivoorkust. Tot twee keer toe beginnen ze zeer verdedigend (ook tegen Argentinie) en tot twee keer toe komen ze daardoor met 2-0 achter. Daarna hebben ze wel aangevallen, maar te laat.

Onderhond

• 87687 berichten
  • 13051 stemmen

Ik vond in het eerste kwartier Ivoorkunst anders duidelijk de betere, laat staan dat ze achterkwamen omdat ze met z'n allen terugkropen . Eerder omdat één van jullie flanken zo slim was naar het midden om een been te zoeken, en daar over te vallen (geen idee wie het was, die Chinesen zijn niet zo goed met Nederlandse namen ).

Daarbij voetbalden ze steeds mooi naar voor en zijn ze zowat de hele wedstrijd door blijven aanvallen.

Linn schreef:

Hmm waarom zou Belgie niet meedoen?...

Omdat de Rode Duivels een stel boeren zijn. Werken lukt nog wel, maar voetballen zit er niet bij. Verschil is dat wij Belgen dat ook zo inzien

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Omdat de Rode Duivels een stel boeren zijn. Werken lukt nog wel, maar voetballen zit er niet bij. Verschil is dat wij Belgen dat ook zo inzien

Nee, wij Nederlanders hebben gewoon iets betere voetballers er tussen zitten Wij schoppen het op dit moment ook iets verder namelijk

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Belgische nationale ploeg stelt nu niets voor , laatste sterkhouder was Wilmots , heb ik daar ooit iets beweerd ?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik heb geloof ik een andere wedstrijd gezien dan jij, OH, want ik herken totaal niks van wat jij schrijft. Ivoorkust mooi voetballen? Het is zo rommelig, zie er niet uit tactisch gezien, ja ze hebben individueel goede spelers, maar het samenspel is zeer matig. En die overtreding waaruit de vrije trap kwam heb ik twee minuten geleden terug gezien op tv en dat was zeker een overtreding, geen twijfel mogelijk. Maar ik weet dat als je via internet kijkt de kwaliteit van het beeld niet goed genoeg is om dat te kunnen zien, dus oordeel er dan niet over.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Heb de match op Nederlandse tv gezien. Vrije trap , echte overtreding ?... mwah misschien, Ivoriaan komt wat overenthusiast aanhollen en speler (?wie) laat hem overduidelijk ovedreven vallen. Had Ivoorkuist nou gelijk gespeeld in die tweede helft , die kans zat er erg dik in , waren dit dan nog jouw woorden ? Denk het niet. Nederland leed trouwens continu balverlies in tweede helft.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik zeg ook niet dat Nederland goed speelde, maar Ivoorkust ook niet. Het was spannend, maar qua voetbal matig. De goals waren wel mooi.

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Van je buren moet je het hebben... Ik support altijd België (zolang ze niet tegen NL spelen).

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

Linn schreef:

(quote)

Nee, wij Nederlanders hebben gewoon iets betere voetballers er tussen zitten Wij schoppen het op dit moment ook iets verder namelijk

Slechter dan in Zuid-Korea en Japan gaat bijna niet ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer dat we nu al afscheid moeten nemen van het zeer attractieve voetbal van Ivoorkust. Ook werd Ivoorkust natuurlijk een pingel ontnomen maar het is Nederland gegund. Mijn hoop op een Spanje - Nederland neemt toe.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik supporter steeds voor de ploeg die het mooiste voebal laat zien en ik vond Ivoorkust hier veel mooier en leuker voetbal laten zien: ) . Nederland is zeker geen slechte ploeg , anders win je niet twee keer , maar ik mis toch wat iets wat ik bij voetbal zoek en dat ik niet zie bij Nederland. Is natuurlijk persoonlijk ... Had Ivoorkust bv België begraven had ik hetzelfde gezegd. Was trouwens gedegouteerd van niveau van nationale Belgische ploeg bij kwalificatieronden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap ke punt, Nederland speelt natuurlijk erg lelijk voetbal, er is niet naar te kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.