- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat een geweldig einde van Zweden-Paraguay (voor mij dan, als Zweden fan) En ook nog door Ljungberg.
Waarschijnlijk zeggen jullie, slechte wedstrijd, goal in de laatste minuten, maar voor mij was het toch wel ontlading.
Hey! Nog een Zweden-fan! 
Voor mij was het ook een ontlading zeg... Hoe kan het nou dat ze zo weinig scoren met zo'n voorhoede? Nu nog even van Engeland winnen (die ook zwaar tegenvallen trouwens! Hoewel, mooie goal van Gerrard, dat moet gezegd...) en het gaat helemaal goed komen! 
Iemand anders onder de indruk van Ecuador? Zij maken op mij, samen met Tsjechië en Spanje, de beste indruk!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Iemand anders onder de indruk van Ecuador? Zij maken op mij, samen met Tsjechië en Spanje, de beste indruk!
Nee, niet echt onder de indruk, fysiek sterk, dat wel, maar een 3-0 Malta thuis is natuurlijk altijd vertekend.
Je vergeet Italie en Argentinie te noemen, en Duitsland natuurlijk. Maar ik wacht liever de 2e wedstrijd af van ieder team. Engeland zakt door het ijs wat mij betreft, evenals Zweden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Blech, nu zal je zien dat er weer een oersaaie laatse wedstrijd tussen Engeland en Zweden komt. Lekker 0-0 spelen en allebei doorgaan, erg jammer dat Paraguay niet gelijk bleef tegen Zweden. Hadden de Zweden tenminste wat inzet moeten tonen (voor het eerst) tegen Engeland.
Dit is echt de meest saaie poule van allemaal, Zweden en Engeland willen niet, de andere twee kunnen niet
.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen

komt door hun Afrikaanse roots, die zijn van nature atletisch.
trouwens....heb jij leuke adressen op internet waar ik wel door kan gaan met zeiken dan?
p.s. ik zou Ronaldo niet afschrijven als ik jullie was... 
straks schiet ie de winnende in de finale en lacht hij het laatst
Alsof Shevchenko wel opvallend speelde gisteren (of Ruudje in NL), maar je hoort niemand daarover...hoe zou dat toch komen: hoge bomen vangen veel wind
Visueel mooi en vaak aanvallend onverwacht lenige spitsen ... minderwaardig doen hoeft echt niet ...Ronaldo zal wel heropleven denk ik , al is hij niet meer de Ronaldo van vroeger.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zweden en Engeland willen niet, de andere twee kunnen niet
.
Zweden en Engeland niet willen? Ook niet kunnen ja.
Maar enfin. De Zweden gewonnen en mijn dochter gelukkig. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
...Ronaldo zal wel heropleven denk ik , al is hij niet meer de Ronaldo van vroeger.
Net gezien in hln.be:
Ronaldo moet bijdraaien van coach of hij speelt niet meer.
Fitter worden of niet spelen: da's de duidelijke boodschap van de Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira voor Ronaldo. Parreira verklaarde vanochtend zijn twijfels te hebben over het zorgenkind van Real Madrid. "Op dit toernooi is slechts plaats voor topfitte spelers, die snel denken en handelen. Ronaldo is dat niet op dit moment. Tegen Australië bekijken we hoe het met hem gaat. Eventueel zullen we niet nalaten maatregelen te nemen."
Volgens teamarts José Luiz Runco hebben Ronaldo's lichamelijke klachten mogelijk een psychische achtergrond. Ronaldo liet zich donderdag nog eens uitgebreid onderzoeken in een ziekenhuis in Frankfurt, omdat hij zich niet goed voelde. Volgens betrokkenen werd zelfs zijn schedel doorgelicht, om te kijken of er geen tumor zat. Er bleek echter niets aan de hand met de topschutter van weleer. Vandaar dat arts Runco de mogelijkheid van een overdaad aan stress niet wilde uitsluiten.
Ronaldo zelf lijkt er zich niks van aan te trekken: "Ik zie geen reden voor twijfel. Het team staat achter mij en ik sta achter het team. Iedereen steunt mij. Toch verwacht ik geen uitzonderingspositie. Dat hoeft ook niet. Ik ben er van overtuigd dat ik de komende wedstrijd beter zal spelen."
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hey! Nog een Zweden-fan! 
Voor mij was het ook een ontlading zeg... Hoe kan het nou dat ze zo weinig scoren met zo'n voorhoede? Nu nog even van Engeland winnen (die ook zwaar tegenvallen trouwens! Hoewel, mooie goal van Gerrard, dat moet gezegd...) en het gaat helemaal goed komen! 
Ik snap het ook niet. Met sterren als Ibrahimovic (die erg slecht speelde), Ljunberg en Larsson. En dan ook nog spelers als Källström en Wilhelmsson en dan nog maar één goal gemaakt.
Teleurstellend, dat wel, maar als ze doorgaan moet dat toch een betere motivatie zijn.
Maar de kans dat ze doorgaan is groot, T&T moet namelijk winnen en Zweden dan verliezen dacht ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Reken er maat gewoon op dat Zweden en Engeland doorgaan 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Je vergeet Italie en Argentinie te noemen, en Duitsland natuurlijk. Maar ik wacht liever de 2e wedstrijd af van ieder team. Engeland zakt door het ijs wat mij betreft, evenals Zweden.
Italië, Argentinië en Duitsland maakten op mij persoonlijk minder indruk dan Tsjechië en Spanje. Het spel van de Spanjaarden en de Tsjechen zag er uitstekend uit, een genot om naar te kijken. Veel beter dan het geen ITA, ARG en GER op de mat legden; vond ik veel plichtmatiger overkomen en het sprankelt een stuk minder.
Maar dat is natuurlijk mijn mening... 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
wat een eerste helft zeg 
prachtige doelpunten, zeker die laatste twee want de eerste heb ik niet gezien.
Serviers krijgen geen kans 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Italië, Argentinië en Duitsland maakten op mij persoonlijk minder indruk dan Tsjechië en Spanje. Het spel van de Spanjaarden en de Tsjechen zag er uitstekend uit, een genot om naar te kijken. Veel beter dan het geen ITA, ARG en GER op de mat legden; vond ik veel plichtmatiger overkomen en het sprankelt een stuk minder.
Maar dat is natuurlijk mijn mening...
Dat was vóór ik deze eerste helft had gezien... wow! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23795 berichten
- 77541 stemmen
Argentinië om bang van te worden zo goed......
Ze zijn zelfs zo goed dat een ploeg als Servie geen enkele kans heeft gehad terwijl ze voor de laatste kans moeten gaan....
Brrrrrrrrrrrr die zijn goed.
Maat Duitsland of Italie worden gewoon wereldkampioen ( ik hoop Duitsland) 
Ja ik ben een fan van het Duitse elftal. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Nederland krijgt het nog moeilijk woensdag.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Ja ik ben een fan van het Duitse elftal.
Landverrader.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
De crew is voor Oranje, dus stinissen ook.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
De crew is voor Oranje, dus stinissen ook.
*kuch* *hoest*
*gooit een wuppie naar kappeuter*

stinissen (crew films & series)
-
- 23795 berichten
- 77541 stemmen
Tuurlijk ben ik voor Oranje maar als 2de na Nederland is Duitsland mijn team.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
Tuurlijk ben ik voor Oranje maar als 2de na Nederland is Duitsland mijn team.
Je spreekt jezelf tegen Henk!
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nederland krijgt het nog moeilijk woensdag.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Maar wel door spelers (van beide kanten) die zich nog willen bewijzen.
Godskolere wat kregen de Serven een pak slaag. Maar ja, alles zat ze dan ook tegen. Irritante media, onderlinge strubbelingen, chaos in het thuisland.
Maar toch, damn, wat een kwaliteitsverschil. En wat een etter is die Kezman toch.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
De Serven waren ook wel erg lam vandaag. Doet wel niets af aan deze prestatie, vooral die tweede goal was absoluut geniaal.
Toch zegt zo'n uitslag ook niet alles. Nederland ging er tegen Italië ook uit nadat ze met 6-1 van Joegoslavië wonnen. Toch wel blij dat ik Argentinië in ieder geval nog tot in de halve finale heb gezet.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Zo Nederland heeft even kunnen kijken hoe het zo dadelijk moet!! (Al ben ik al tevreden als ze in blessuretijd door een eigen doelpunt winnen..)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Allereerste wedstrjd die ik mis en het word gelijk 6-0 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik ben benieuwd hoe de Argentijnen zullen spelen tegen bijvoorbeeld Italië (de 1e halve finale van mijn kant). Denk dat al het combineren een stuk lastiger wordt tegen het geslepen catannaccio van Lippi's spelers.
Ik heb de eerste helft gemist, maar blijkbaar was dat dus ook spektakel.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Prachtige wedstrijd van Argentinië!!
Samen met Italië mijn favoriete ploeg van dit WK tot nu toe. Hopelijk komen ze tegenover mekaar te staan in de finale, wat theoretisch gezien mogelijk is.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Allereerste wedstrjd die ik mis en het word gelijk 6-0
Winnen wij ook zo dik 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Woensdag rollen we de Argentijnen op. Simpel zat.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
We staan weer in de Poule top 100. 
#96 (uit 1800+ poules)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.