- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Dit jaar hebben ze hetzelfde Brazilie in de kwalificatie rondes compleet ingemaakt. Dus. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dit jaar hebben ze hetzelfde Brazilie in de kwalificatie rondes compleet ingemaakt. Dus.
In de kwalificatie hebben ze toch allebei een wedstrijd gewonnen?
Maar ondanks dat Argentinië een hele goede wedstrijd speelde tegen S&M, toch denk ik dat als het erop aankomt en Brazilië ervoor gaat, Brazilië de sterkste is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Maar als Riquelme, de meest overschatte speler op dit WK,

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Van Portugal-Iran is nu de eerste helft gespeeld. Portugal speelt weer niet goed en het staat dan ook nog 0-0.
Ook Iran is zwak, maar door het slechte spel van Portugal heeft dit nog geen gevolgen.
Ik hoop op een gelijkspel, want Portugal verdient zo geen winst.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Jongens wat is die Cristiano Ronaldo toch een eikel. Allemaal trucjes waar niemand iets aan heeft en als hij dan de kans krijgt om Pauleta alleen voor de keeper te zetten schiet hij weer uit een onmogelijke hoek op goal. Ik snap niet dat die gast nog niet is gewisseld. Een gezwel op het spel van Portugal.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ik denk dat Argentinie helemaal niet zo goed is als veel mensen nu denken. Effectief, dat wel. Maar als Riquelme, de meest overschatte speler op dit WK, een nog slechtere dag heeft dan normaal stelt het allemaal niet zoveel meer voor. Dan is het gewoon zaak om Messi te voorzien van een dubbele dekking...
Volgens mij ging Argentinie een jaar geleden bij de Confederations Cup ook roemloos ten onder, is het niet?
.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Volgens mij heeft u meer verstand van films
.
Dank u vriendelijk. 
Overigens is die post uit volle overtuiging geschreven hoor. Wat is het geschilpunt: de kwaliteit van Riquelme, van Argentinië of van allebei?
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Beiden. Riquelme slaat tot nu op dit toernooi bepaald geen modderfiguur en het Argentijns elftal afdoen met 'even Messi dubbele dekking geven' lijkt me op z'n zachtst gezegd nogal vreemd.
Dat hele middenveld tikt iedereen weg en die aanvallers zijn dodelijk, echt niet messi alleen, integendeel zelfs.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Gefeliciteerd Doom!
Iran had 2 grote kansen die beide niet benut werden.
Ik had 2-1 voorspeld.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Hier hoeft Nederland toch niet echt wakker van te liggen denk ik. Het zit verdedigend goed in elkaar maar aanvallend is het echt rampzalig. Ik denk dat de kwartfinale voor Nederland haalbaar moet zijn als we Portugal loten (en Angola of Mexico ook trouwens).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3305 stemmen
Mexico moet ook te doen zijn. Argentinië zal over beide landen heen walsen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ik zie het nog goed gebeuren dat Angola doorgaat. Portugal moet kunnen winnen van Mexico en als Angola dan wint van Iran, ook goed mogelijk, krijg je in de volgende ronde dadelijk Argentinië - Angola 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ga er maar van uit dat zowel Portugal als Mexico heel anders, en beter, spelen als ze tegen een gerenommeerde tegenstander moeten uitkomen.
Met Nederland is dat ook zo. Niet voor niets dat we in de kwalificatie tegen het nietszeggende Moldavië gelijk speelden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland haalt het wel tegen Portugal of Mexico (of desnoods Angola), ze halen zeker de laatste 4, zonder twijfel.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nederland haalt het wel tegen Portugal of Mexico (of desnoods Angola), ze halen zeker de laatste 4, zonder twijfel.
Ik zou graag jouw geloof willen hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Neem het maar van mij aangezien ik een outsider ben, optimisme is hier niet van toepassing. 
Je gaat het zelf zien kijkert. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Neem het maar van mij aangezien ik een outsider ben
In de poule staan we gelijk (vermits je 7 Raúl bent) op 126 pnt., dus zo outsider ben je niet.
IK ben dat in elk geval niet! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat ben ik inderdaad. 
Op die manier ben ik geen outsider maar doelde puur op het feit omdat ik geen oranje supporter ben.
Al hoop ik wel dat ze ver komen of ze moeten Spanje tegnkomen natuurlijk. Ik hoop dat die clash nog wel gaat komen.
Laatste dagen veel punten verspeeld, wanhoopspogingen gedaan om de schade snel in te halen en toen vaak op de underdog gewed, liep niet al te best af. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vanaf nu een hekel aan Pauleta, had 'ie op het eind die 100% kans er in geschoten had ik de uitslag goed voorspeld... en die goal die daarna nog kwam was natuurlijk buitenspel. Het mocht niet zo zijn voor mij... gezakt naar de 15e plek. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vanaf nu een hekel aan Pauleta, had 'ie op het eind die 100% kans er in geschoten had ik de uitslag goed voorspeld...
Hup Pauleta! 
Hard tegen Hard!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als hij hem gemaakt had, en hij werd niet afgekeurd, dan had ik nu een hekel aan hem gehad. Je kan niet iedereen plezieren. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Als hij hem gemaakt had, en hij werd niet afgekeurd, dan had ik nu een hekel aan hem gehad. Je kan niet iedereen plezieren.
Ik had het over die kans daarvoor, als die erin was gegaan was dat volledig volgens het boekje geweest... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een begin van Ghana, de wedstrijd wordt al snel interessant.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat een begin van Ghana, de wedstrijd wordt al snel interessant.
Inderdaad, en ik ben al snel van mijn maximale score afgeholpen! 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Als Tsjechie nu nog 3 keer scoort vind ik het allemaal best... 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jongens wat is die Cristiano Ronaldo toch een eikel. Allemaal trucjes waar niemand iets aan heeft en als hij dan de kans krijgt om Pauleta alleen voor de keeper te zetten schiet hij weer uit een onmogelijke hoek op goal. Ik snap niet dat die gast nog niet is gewisseld. Een gezwel op het spel van Portugal.
Inderdaad, wat is die kerel een ramp. Het enige effectieve dat hij vandaag heeft laten zien, was de penalty die hij erin schoot. En ik had van tevoren nog het gevoel dat hij dat ook al mooi wilde gaan doen en zou missen. Dat viel dan weer mee.
Als hij eens gewoon iets minder egoistisch ging spelen, dan was hij een erg goede voetballer en dan zou Portugal ook veel meer scoren. Erg jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
C. Ronaldo is de smet op Portugal. Een gigantische einzelgänger en hij vindt zichzelf zo geweldig. Scolari werd ook wel evn gek van hem. Ik dacht bij de penalty die gaat de bal stiften. Ik irriteer me rot als ik naar dat misselijke ventje Ronaldo moet kijken.
Ghana speel terg fris en en hel leuke wedstrijd. Ook had Gyan een grote kans om de 0-2 te maken, dit wordt een veelbelovende tweede helft. Mijn vermoeden wordt bevestigt, Ghana krijgt toch mijn nominatie voor aangenaamste verrassing, wat geniet ik van die Ghanezen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
C. Ronaldo is de smet op Portugal. Een gigantische einzelgänger en hij vindt zichzelf zo geweldig. Scolari werd ook wel evn gek van hem. Ik dacht bij de penalty die gaat de bal stiften. Ik irriteer me rot als ik naar dat misselijke ventje Ronaldo moet kijken.
Ik kan me hier voor 100% in vinden. Echt een arrogant mannetje dat graag gaat liggen en vaak komedie speelt.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me hier voor 100% in vinden. Echt een arrogant mannetje dat graag gaat liggen en vaak komedie speelt.
Met zulke mensen kun je ver komen. Oh, dat is niet netjes...
Nou, ik wil wereldkampioen worden, niet netjes gevonden worden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.