• 17.160 nieuwsartikelen
  • 181.968 films
  • 12.556 series
  • 34.712 seizoenen
  • 655.040 acteurs
  • 200.335 gebruikers
  • 9.457.885 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk juist dat je met die mannetjes minder ver komt. Zo'n voetballer ziet er graag zelf goed uit en denkt niet in het belang van het team.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

C. Ronaldo is de smet op Portugal. Een gigantische einzelgänger en hij vindt zichzelf zo geweldig. Scolari werd ook wel evn gek van hem. Ik dacht bij de penalty die gaat de bal stiften. Ik irriteer me rot als ik naar dat misselijke ventje Ronaldo moet kijken.

Vond het vandaag nog erg meevallen. Speelde meer in dienst van het team dan in de wedstrijd tegen Angola. Hij zal groeien in het toernooi.

En dat mensen zeggen dat NL makkelijk van dit Portugal wint is natuurlijk onzin. Ten eerste omdat de balans in onderlinge confrontaties dik in het portugees voordeel is. Ten tweede omdat het portugese voetbal nederland totaal niet ligt en ten derde omdat portugal tegen een gerenomeerde tegenstander echt niet speelt als in de laatste twee wedstrijden. Ik denk dat NL beter kan hopen op een Mexico of eventueel Angola.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

kappeuter schreef:

Gefeliciteerd Doom!

Iran had 2 grote kansen die beide niet benut werden.

Ik had 2-1 voorspeld.

Dank je wel.

Ik lijk alleen meteen de mist in te gaan met Tsjechië vs Ghana.

Gelukkig zal ik niet de enige zijn.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk juist dat je met die mannetjes minder ver komt. Zo'n voetballer ziet er graag zelf goed uit en denkt niet in het belang van het team.

Doorgaans gedijen zulke mannetjes bij goede, individuele acties.

De andere tien moeten dan maar elkaars belang behartigen.

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Dank je wel.

Ik lijk alleen meteen de mist in te gaan met Tsjechië vs Ghana.

Gelukkig zal ik niet de enige zijn.

Niemand heeft gegokt op een overwinning voor Ghana

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Vond het vandaag nog erg meevallen. Speelde meer in dienst van het team dan in de wedstrijd tegen Angola.

Hij deed het minder maar deed het nog te veel.

Hij zal groeien in het toernooi.

Ik betwijfel het

En dat mensen zeggen dat NL makkelijk van dit Portugal wint is natuurlijk onzin. Ten eerste omdat de balans in onderlinge confrontaties dik in het portugees voordeel is. Ten tweede omdat het portugese voetbal nederland totaal niet ligt en ten derde omdat portugal tegen een gerenomeerde tegenstander echt niet speelt als in de laatste twee wedstrijden. Ik denk dat NL beter kan hopen op een Mexico of eventueel Angola.

Dan heb je het weer over het verleden, zegt niks.

Ook dat het Portugese voetbal Nederland niet ligt lijkt me nu ook niet zo van toepassing. Dit Nederland past zich niet aan op de tegenstander maar speelt zijn eigeen spel.

Tuurlijk zal Portugal beter spelen tegen Nederland dan tegen een team die niet mee voetbalt.

Nederland is een hecht team, technisch vaardig, fysiek dik in orde en een team dat voor elkaar wil werken en vechten, dat mis ik bij Portugal. Met individuele klasse win je wedstrijden, met een echt team win je titels. Ook heeft Nederland ook alleen tegenstanders gehad van formaat, zo sta je al sterker in het toernooi.

Ik schat Nederland hoger in en ik sta hier nog wel bekend als de grootste oranje criticus. Portugal gaat ten onder aan Nederland, mark my words. Ik zeg niet dat het makkelijk gaat maar het gebeurt wel mocht de confrontatie er komen. Tuurlijk heeft het ook wat te maken dat ik gewoon hoop dat Nederland het wint omdat ik Nederland toch een warm hart toedraag (als ze niet tegen Spanje spelen tenminste ).

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan heb je het weer over het verleden, zegt niks.

*Als* er zoiets als 'Portugees' en 'Nederlands' voetbal bestaat, dan zegt het verleden heel veel! Het verleden laat zien hoe de systemen zich verhouden, niet hoe de elftallen aan elkaar gewaagd zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was mijn punt ook in een zekere zin kijkert, wat kijkert zegt dus.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Laten we allemaal even een hoera'tje schreeeuwen voor de donkere mannen uit het verre Ghana! Ze doen het goed!

Hoera

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Wat een kans op een verdere stunt hebben ze laten liggen in de 66ste minuut..

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

whahaha die Ghanezen, wat een koningen!!

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Hoera 2-0 Dit is leuk

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Had een veel hogere score kunnen en moeten zijn. Toch jammer.

stinissen (crew films & series)

• 23802 berichten
  • 77550 stemmen

Met afstand de beste westrijd wat een tempo en wat een kansen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een derde treffer was ook zeer belangrijk geweest omdat je dan toch een positiever doelsaldo hebt. Tsjechië ziet sowieso in een lastig parket. Geweldige wedstrijd, beste die ik tot nu toe gezien heb. Mijn vermoedens over Ghana worden bevstigt, wat een team.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

maar uhm, het onderling resultaat is toch de doorslaggevende factor als tsjechïe en ghana gelijk eindigen qua punten?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij pas als het doelsaldo gelijk is.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8160 stemmen

Doelsaldo gaat voor onderling resultaat.

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

Ghana dus op de derde plaats.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Wel raar want het kan dus gebeuren dat Italië de eerste twee wedstrijden wint en er toch nog uit vliegt. Maar dan moet Tsjechië waarschijnlijk wel met een aantal doelpunten verschil winnen, maar het zou zomaar kunnen. Worden leuke laatste poulewedstrijden.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de 2e helft gezien en dat was inderdaad geweldig voetbal van Ghana, maar ze mochten het wel wat professioneler uitspelen, zeg.

Het had minstens 4-0 moeten(vooral die afgekeurde goal op het eind was zeer knullig uitgespeeld) zijn en sommige gele kaarten waren ook onnodig.

Macmanus schreef:

Wel raar want het kan dus gebeuren dat Italië de eerste twee wedstrijden wint en er toch nog uit vliegt. Maar dan moet Tsjechië waarschijnlijk wel met een aantal doelpunten verschil winnen, maar het zou zomaar kunnen. Worden leuke laaste poulwedstrijden.

Wat is daar raar aan? Is toch juist leuk, lekker spannend en het komt het voetbal alleen maar ten goede.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dus ook niet dat Lippi een B elftal gaat opstellen tegen Tsjechië als Italië wint vanavond.

Dat maakt deze poule dus interessant.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Heb het jammer genoeg niet kunnen zien... Vanaf 3 uur huiswerk zitten maken Zeker met deze verassing had ik het graag gezien. Zal nu bij een samenvatting blijven...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Nee echt? Maar stel je voor ze winnen vanavond met 2-0 dan hoeft Tsjechië "maar" met 2 doelpunten verschil te winnen. Is niet onmogelijk. (maar laten we maar rustig de wedstrijd van vanavond afwachten, misschien word het wel 5 keer Toni dan is het redelijk zeker .)

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Bahhh Vriendin wil Sleepless in seatle kijken.

^%$*(^%

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2624 stemmen

feanaro surion schreef:

Heb het jammer genoeg niet kunnen zien... Vanaf 3 uur huiswerk zitten maken Zeker met deze verassing had ik het graag gezien. Zal nu bij een samenvatting blijven...

Ook proefwerkweek komende week?

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

feanaro surion schreef:

Zeker met deze verassing had ik het graag gezien.

Ja, sommigen waren zwart als roet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

us_raider schreef:

Wat is daar raar aan? Is toch juist leuk, lekker spannend en het komt het voetbal alleen maar ten goede.

Helemaal mee eens. Raar is misschien ook niet het goede woord. Maar volgens mij is elk ander land dat 6 punten heeft door?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Leuke wedstrijd tot nu toe. De eerste 3 punten voor een Afrikaanse ploeg zijn binnen en Angola en Ghana zijn zeker nog niet uitgeschakeld !

Wel een domme kaart van Muntari. Nu moet Ghana winnen van de V.S. zonder de tweede gevaarlijkste spelers (Muntari en Asamoah Gyan).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

arkadi schreef:
Bahhh Vriendin wil Sleepless in seatle kijken.

^%$*(^%

Buitengooien die hap.

En vertel me waar, ik kom er aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.