- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helemaal mee eens. Raar is misschien ook niet het goede woord. Maar volgens mij is elk ander land dat 6 punten heeft door?
Klopt. Raar is geen juiste formulatie maar ik snap je punt. Dat maakt groep E ook erg interessant. 
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jezus hoor nu zelfs Jingle Bells op de achtergrond. Kan het nog erger!!!!!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ook dat het Portugese voetbal Nederland niet ligt lijkt me nu ook niet zo van toepassing. Dit Nederland past zich niet aan op de tegenstander maar speelt zijn eigeen spel.
Dat doen ze al sinds ik me kan herinneren. De keren dat ik Portugal tegen Nederland heb zien spelen speelde NL altijd zijn eigen spelletje, alleen komen ze niet door die verdediging en countert Portugal naar een stiekeme goal. Als die aanval op dreef is zal NL ontzettend veel problemen hebben met mensen als Mathijssen of Van Bronckhorst.
Nederland is een hecht team, technisch vaardig, fysiek dik in orde en een team dat voor elkaar wil werken en vechten,
Idem bij Portugal hoor, alleen dat laatste mist op het ogenblik. Vergeet niet dat dat nog gewoon verbeterd kan worden in de loop van het toernooi.
Dat zegt toch niets? Portugal heeft twee jaar geleden van heel wat sterke teams gewonnen (waaronder NL en Spanje) en verliest dan de finale tegen een dreumes.
We'll see.
Ik hoop eigenlijk ergens weer op een winst tegen Spanje. Blijven erg leuke duels 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We'll see.
Ik hoop eigenlijk ergens weer op een winst tegen Spanje. Blijven erg leuke duels
Ik ben nog ziek van het EK.
Por - Esp is natuurlijk dé wedstrijd. Het zou ook wat leuke discussies tussen ons twee kunnen bezorgen. 
Ik gun het, net als elke Spanjaard, Portugal van harte maar ik ben nogal sceptisch over dit team. Tuurlijk wint Portugal het niet nog een keer, laten we dat beperken tot 1 keer in de 10 jaar.
Van Portugal verliezen mag gewoon niet.
Het Duitsland - Nederland van Zuid Europa.
Ook moet ik toegeven dat ik mijn conclusies van net puur baseer op de twee wedstrijden die ik op dit WK gezien heb.
Zoals je zei; we will see. 
Eens maar dat Portugal herken ik amper terug terwijl de selectie bijna identiek is.
Dat vergeet ik zeker niet. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik ben nog ziek van het EK.
Por - Esp is natuurlijk dé wedstrijd. Het zou ook wat leuke discussies tussen ons twee kunnen bezorgen. 
Ik gun het, net als elke Spanjaard, Portugal van harte maar ik ben nogal sceptisch over dit team. Tuurlijk wint Portugal het niet nog een keer, laten we dat beperken tot 1 keer in de 10 jaar.
Van Portugal verliezen mag gewoon niet.
Het Duitsland - Nederland van Zuid Europa.
Gun het jullie ook wel allemaal, behalve in wedstrijden tegen Portugal
. Onderlinge resultaten zijn in het spaanse voordeel maar oh wat was die wedstrijd twee jaar geleden heerlijk. Nuno Gomes draait, remata e GOOOOLOOOO! 
Maar toegegeven, Spanje heeft veel indruk op me gemaakt tegen Oekraine. Villa
Hopen op een Portugees Spaanse finale dan maar? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klinkt heel erg goed, wat een heerlijke finale zal dat zijn. 
Spanje maakte veel indruk maar toch zette Oekraïne er heel weinig tegenover. Villa is een geweldige speler, Torres kan het nu laten zien maar ik roep het al jaren; Torres is de opvolger van Henry. Natuurlijk vind ik dat mijn lieveling Raúl in de basis hoort, achter Torres en Villa.
Het was een lekkere goal van Gomes maar vooral de bal op de paal van Torres blijft me erg bij.
En de emotionele uitbarsting van mij bij het fluitsignaal. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het al gebeuren Rossi kennende maar nu kon hij zich dus niet meer inhouden, terecht eraf. Een elleboog vol venijn.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Helemaal terecht inderdaad. Het was een harde stoot. Het hoofd van McBride bloedde ook flink.
En ellebogen gingen hard bestraft worden dit toernooi, dus De Rossi zal ook wel een dikke schorsing krijgen.
Maar nu met een man meer en best goed spel kan de VS misschien ook voor nog een stunt zorgen vandaag.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Dan word het helemaal een rare o nee leuke poule
Iedereen 3 punten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu verkleint Amerika zijn kansen weer, Mastroeni gooit de glazen van de verenigde staten in. Het is nog mogelijk maar het wordt nu wel veel moeilijker. Al boden ze met elf tegen elf ook prima partij.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nu verkleint Amerika zijn kansen weer, Mastroeni gooit de glazen van de verenigde staten in. Het is nog mogelijk maar het wordt nu wel veel moeilijker. Al boden ze met elf tegen elf ook prima partij.
Inderdaad, dat is een tegenvaller voor de VS. Maar ze doen het goed en het kan nog. Al weet je het met Italianen als tegenstander nooit natuurlijk.
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Wel 2 terechte rode kaarten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3 terechte rode kaarten. 
Amerika, wat doen jullie toch. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nu gaat het niet meer lukken voor de VS.
Pope heeft zijn tweede geel te pakken.
Heel erg jammer.
stinissen (crew films & series)
-
- 23802 berichten
- 77550 stemmen
Ik ben anti Amerika laat ze maar gaan bowlen of zo..
Ik heb totaal geen sympatie voor dat Fuck land.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook geen fan van het Amerikaanse voetbal, maar als Italië zo slap speelt, gun ik het de VS wel opzich. Dan moeten ze gewoon beter hun best doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben anti Amerika laat ze maar gaan bowlen of zo..
Ik heb totaal geen sympatie voor dat Fuck land.
Ooit een blauwtje gelopen bij een Amerikaanse? Ik proef frustratie.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
K Sleepless in Seattlew afgelopen.
Hehe 1-1 go mijn chauvonistische Amerikanen.
Heb ook een een hekel aan dat land maar nog meer een hekel aan die Italiaen.
Wel de mannen dan de vrouwen mogen blijven.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is niet lang meer. Erg teleurstellend van Italië. Slecht gespeeld en ze hadden gewoon moeten winnen. Dat kan dan nog wel, maar ik zie het niet meer gebeuren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
U.S.A. 
Wat een heerlijk vechtvoetbal en dat als je een helft met een man minder speelt en dat tegen 1 van de favorieten Italië.
Deze poule wordt heel erg interessant, alles is nog mogelijk.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
tjonge jonge ik schaam me toch wel diep ondanks dat we onterechte rode kaart kregen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onterecht? ga toch weg man! De Rossi hoort niet op dit WK thuis.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Onterecht ja
het was duidelijk geen opzettelijke elleboog, de Rossi hoort wel degelijk thuis op dit toernooi, super groot talent
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Deze dag was toch wel een verassing. Weinig punten verdiend wat wil zeggen dat de uitslagen erg onvoorspelbaar waren. Eerst Ghana en nu VS. Ik had van te voren niet verwacht dat de VS kans zou maken tegen de Italianen.
Ik vond de rode kaart trouwens wel terecht.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Veel opzettelijker dan dat kan je geen elleboog maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.