- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik heb er nog wel meer in de aanbieding hoor
Ook nog een paar Belgen. Het is alleen de vraag hoeveel je aan ze hebt in een WT-spel. Die ik bedoel moet in ieder geval Catalonië gaan rijden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ik maakte ook maar een grapje. Er zijn uiteraard nog een heleboel mogelijkheden. Vooraf had ik een lijstje gemaakt en wou ik wel een aantal talentjes spelen ipv een gevestigde renner die ook maar max. 200-300 punten scoort. Daarop stonden dus renners als Bonifazio, Allaphilippe, Formolo, Ewan en meer onderaan Fernandez. Die Scandinavische talenten stonden daar nog net onder.
Geen idee waarvoor ik nog ga gaan in de laatste twee. Ik zie nog een paar iets meer gevestigde namen, al hebben die de laatste tijd wat teleurgesteld...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
You better believe it! De 5e renner al die na het keihard falen van het team otherfool van vorig seizoen een nieuw plekje heeft gekregen in het keurkorps van dit jaar. Ze hebben allen beterschap beloofd!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
De talenten worden wel steeds obscuurder. Terwijl er nog een paar golden oldies zijn!
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ik ga lekker voor een golden oldie
Ik had nog niemand van Astana, dus als het echt zover komt dat hun licentie wordt afgepakt deel ik nu tenminste een klein beetje mee in de malaise
Voor mijn laatste spot ga ik nog wel even op zoek naar een obscuur talentje.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Alexey Tsatevich, slimme keuze! Stond ook hoog bij mij. En It Beest was vorig jaar goud waard.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als tegenprestatie ga ik ook voor een Astana-boy...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Heeft het eigenlijk grote gevolgen als de licentie van Astana afgenomen wordt? Dacht dat ze dan gewoon niet overal een startrecht hadden in WT koersen, maar met zulke renners zullen de organisatoren wel vaak een uitnodiging sturen?
Tsatevich en Westra stonden ook nog op mijn lijstje. Al reed die eerste tot nu toe weinig WT koersen. Nu start hij blijkbaar wel in TA.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik ga voor Cunego. Hopelijk gaat hij als vanouds knallen in de Giro 
Het tempo zit er gelukkig weer goed in!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Holst Enger dan maar (al had ik liever een meer gevestigde naam). Ik durf geen 3e Astana spelen. Blijkbaar kan het toch serieuze gevolgen hebben want ze hebben ook geen ProConti licentie. Dan mogen ze dus überhaupt nergens starten in WT koersen... Nibali en Aru zullen vast wel ergens terecht kunnen, maar de rest...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Holst Enger dan maar. Ik durf geen 3e Astana spelen. Blijkbaar kan het toch serieuze gevolgen hebben want ze hebben ook geen ProConti licentie. Dan mogen ze dus überhaupt nergens starten in WT koersen...
Op Holst Enger doelde ik dus vanmiddag
Geen enkel Scandinavisch talent nu voor mij (de wereldkampioen zie ik niet zitten).
Vanwege die licentieaffaire durfde ik Lutsenko al nauwelijks te nemen, maar heb in ieder geval geen grote naam van Astana.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik was van mening dat het niet direct grote gevolgen zou hebben voor de koersen dit jaar.. Als dat wel het geval is heb ik wel een probleempje:p
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Als Nibali niet gaat rijden dit jaar heb ik ook een probleempje
. Zal wel goedkomen I guess.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Zoals ik het lees, dan kan het in ieder geval nog maanden duren voordat een beslissing valt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zal wel met een sisser aflopen...
Tenzij er nog een paar tegen de lamp lopen natuurlijk 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nope, heb hem er bij gezet. LuukRamaker is!
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Ook maar eens een talent voor mij dan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Mijn boze mail naar de Lotto NL-ploegleiding brengt meteen resultaat: Toppertje Van Asbroeck krijgt alsnog een plaats in de Tirreno-formatie!
Al zal het wellicht eerder komen door de privé-problemen van Gesink. Die start blijkbaar niet meer.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Mijn team is klaar!
Van de laatste twee, Henao en Gavazzi verwacht ik een super Giro!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Gavazzi stond ook nog op mijn verlanglijstje. Mijn nrs. 1 en 2 voorlopig nog vrij voor de laatste plek.
Als Teunnis zijn 20e renner gekozen heeft, mag iedereen op basis van 'first come, first serve' nog 2 renners invullen in het Outsiders-team. Vakje U2-U3 zijn gereserveerd voor Teunnis, U4-U5 voor otherfool, ..., U20-U21 voor david bohm.
Het zit er weer bijna op! Goed op tijd klaar nog.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Heel mooi op tijd klaar!:) Ik vond het weer erg leuk om een team samen te stellen, met de spanning of een specifieke renner wordt gekozen of niet en dan net voor je neus wordt weggekaapt etc. Ik hoop op een mooi wielerseizoen! Wilde je ook nog een prognose maken van de top 3?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heb mijn naamgenoot gekozen. Nu LuukRamaker voor zijn laatste!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Farrar! (Vast al gekozen
) Zo niet mag Knisper voor de allesbeslissende beurt.
otherfool had Farrar al in beurt 6 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Haha dat is wel heel lang geleden. Dan maar een loos jokertje: Niccolo Bonifazio 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Haha dat is wel heel lang geleden. Dan maar een loos jokertje: Niccolo Bonifazio
Die heb ik zelf al genomen.
'Leuk' jokertje, bedoel je!
Misschien beter een paar namen noemen. Met al 194 renners eruit wordt het anders wel lastig op deze manier. 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Die heb ik zelf al genomen.
'Leuk' jokertje, bedoel je!
Misschien beter een paar namen noemen. Met al 194 renners eruit wordt het anders wel lastig op deze manier.
Jemig.. even een momentje denken dan..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.