- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Pirazzi nog vrij (en Amador). Maar Pirazzi dus!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik denk dat otherfool stiekem de Stade Bianchi probeert af te wachten. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Sorry boys, even afwezig... al hadden jullie mijn laatste keus wel kunnen raden natuurlijk...
Opa Alessandro, een ouderwetsche wegkaptein voor team otherfool en stiekem gaat-ie natuurlijk meespurten waar het kan!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Al zal het wellicht eerder komen door de privé-problemen van Gesink. Die start blijkbaar niet meer.
Het schijnt thuis gelukkig weer goed te gaan. Team otherfool verwacht later dit jaar nog mooie dingen!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ale Jet, was inderdaad een zekerheidje 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ik kies er gewoon twee die m'n team net niet gehaald hebben ipv weer een talent 3 jaar te vroeg te spelen (zoals vorig jaar).
Die staan nu misschien gewoon in al in m'n team...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik wacht even met de outsiders tot (bijna) iedereen is geweest, want ik heb nu nog te veel om uit te kiezen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Lekker hoor, zondag al los
Met klotsende oksels de verrichtingen van Porte en Dennis afwachten, al geef ik LuukRamaker de meeste kans op het eerste heilige geel met Martin en Chavanel, met MatthijsGroot (Dumoulin & Wiggins) op het vinkentouw...
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Wil iemand de volgende outsiders invullen: Kristian Sbaragli en Pawel Poljanski? Thanks!
Ik kijk ook enorm uit naar de start van PN maar ook naar TA. Ik ben benieuwd en wens iedereen veel succes 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Spannend. Outsiders-team is naar mijn mening duidelijk sterker dan vorig jaar. Bedankt voor de organisatie en ben benieuwd wat het wielerseizoen ons brengt.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nog steeds een pak sterke renners over eigenlijk, maar het is dan ook een sport met een brede top.
Volgens mij zijn de teams meer aan elkaar gewaagd dan vorig jaar. Zou echt geen favoriet kunnen aanwijzen (iemand die het wel aandurft?). Viel ook op dat talentjes dit jaar eerder en meer zijn gekozen, met spannende teams tot gevolg.
Iedereen succes gewenst en wederom bedankt voor de organisatie Finisterra!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Yes, succes iedereen! Toch wel beetje extra benieuwd naar morgen nu.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zou echt geen favoriet kunnen aanwijzen (iemand die het wel aandurft?).
Even buiten team otherfool
, qua kopmannen (eerste 5) staat het team van Montorsi me wel aan...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Qua kopmannen zou ik ook Montorsi zeggen, vooral door Rodriguez op plaats 2. En zelf was ik hard aan twijfelen tussen Valverde en Quintana voor plaats 1.
Verder schat ik McSavah's, Knisper's en tovenaar's team overall erg hoog in.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik verwacht dat het tussen Knisper en Finisterra zal gaan en dat de strijd om plek drie heel spannend gaat worden!
Ik zelf ben redelijk tevreden, heb alleen best wel spijt dat ik Cavendisch niet heb genomen in beurt twee en dat ik voor Stybar ben gegaan in beurt drie. Al pakt hij vandaag een mooie overwinning
Ik had verwacht dat ik met Cavd kon wachten tot beurt drie. Als ik een zevende plek weet te evenaren ben ik tevreden.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kopmannen Canc en Nibali zullen in ieder geval nog sterk moeten verbeteren wil ik een kansje maken. Hup talentjes, zorg dat die kopmannen overbodig zijn!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Helaas Strade Bianche niet gezien, maar Diego Rosa rijdt in zijn eerste koers van het jaar (en wat voor een) blijkbaar keurig naar een vijfde stek. Vind ik een leuke renner en met zijn overstap naar een WT-team was hij ook voor ons te overwegen? En van de vele talentvolle Belgen die niet zijn gekozen wint Lampaert een rit in de Driedaagse. Gerrans weer auw opgelopen, wat ook niet fijn voor Teunnis is en TJS trainingsachterstand door knieproblemen lees ik. Majka te vroeg gekozen als als je de namen erna nog ziet? Wel een hemels WT-programma, maar gaat minstens in de helft daarvan niet voorin meedoen gok ik. Het is nog niet begonnen en ik begin nu al te zeuren. Zin in, in ieder geval!
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
In de breedte heb Ik een redelijk team denk ik.
Heb tegen de jongens gezegd eten drinken op de fiets blijven nu, dan kan alles nog.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Ben ook wel tevreden over mijn eerste zes keuzes, maar overall heb ik toch te weinig power in mijn ploeg vrees ik. Had voor de laatste 10 namen eigenlijk geen lijst klaar liggen en moest continu improviseren door tijdgebrek. Ben bang dat ik er een paar tussen heb zitten die amper WT-koersen gaan rijden. Daarom zet ik mijn geld op tovenaar als eindwinnaar. Heeft er tot plek 14 grote namen ingekregen als een van de weinige spelers.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Het startschot is gegeven en de eerste punten zijn uitgedeeld. Kwiatkowski wint toch enigszins verrassend de proloog maar het is otherfool die met de eerste bloemen aan de haal mag met al meteen vier renners in de punten (Dennis, Degenkolb, Porte en Gilbert). Morgen gaan we meteen zien wie zich kan onderscheiden in dit zeer sterke sprintersveld.
Zowel de daguitslag, stand in Parijs-Nice als totale ranking voorlopig:
1 otherfool 131
2 McSavah 101
3 LuukRamaker 100
4 MatthijsGr00t 89
5 Finisterra 57
6 david bohm 35
7 Knisper 15
8 Teunnis 0
8 Montorsi 0
8 tovenaar 0
8 Outsiders 0
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
*PrntScr*
Klasse, die snelle update 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Pff, mijn sprinttalenten vallen letterlijk weg. Stuyven gisteren gevallen in Strade Bianche en nu Van Asbroeck in de driedaagse van West-Vlaanderen. Die eerste sowieso onzeker voor Tirreno en over de tweede nog niet zoveel bekend... Balen. Van dit soort rondjes (met een relatief matig sprintveld) moeten ze het net hebben.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Die renners van mij trekken het vormen van koppeltjes dit jaar wel extreem ver door:
20. FRA GALLOPIN Tony 121 LOTTO-SOUDAL 07' 58'' + 00' 18''
21. NED SLAGTER Tom Jelte 187 TEAM CANNONDALE-GARMIN 07' 58'' + 00' 18''
29. POR COSTA Rui Alberto 11 LAMPRE - MERIDA 08' 01'' + 00' 21''
30. AUT ZOIDL Ricardo 178 TREK FACTORY RACING 08' 02'' + 00' 22'
66. AUT PREIDLER Georg 76 TEAM GIANT-ALPECIN 08' 11'' + 00' 31''
67. ESP INTXAUSTI ELORRIAGA Benat 35 MOVISTAR TEAM 08' 11'' + 00' 31''
93. SUI ALBASINI Michael 92 ORICA GREENEDGE 08' 16'' + 00' 36''
94. POL MAJKA Rafal 141 TINKOFF-SAXO 08' 16'' + 00' 36''
En iedereen binnen de top-100 geëindigd. Keurig jongons 
LLS vorig jaar het gehele seizoen nul punten weten te behalen, nu op de eerste koersdag meteen 60 punten. Ook bedankt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.