- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Een zekerheidje voor aardig wat puntjes.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Hm Debusschere wilde ik ook kiezen. Het wordt nu wel heel lastig.. Ik las dat Louis Vervaeke een groot talent is. Dus ik ga voor hem en laat me graag verrassen:)
Ik lees ook dat Dumoulin ziekjes is. Dat zou wel erg jammer zijn voor PN. En ik heb al zo spijt van m'n 2e keus:p
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Vervaeke is zeker een talent. Hij stond bijna onderaan mijn lijstje, maar was niet meer aan de beurt gekomen, daarvoor leek dit jaar me toch nog te vroeg en het lijstje lijkt ook niet te krimpen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Na de wederopstanding van Rein, ook die van Bole!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Damn, Grega Bole was mijn volgende. Voor de zoveelste keer die dekselse Finisterra.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Damn, Grega Bole was mijn volgende. Voor de zoveelste keer die dekselse Finisterra.

Ik zou graag nog één renner erbij willen. Voor de laatste 2 voorlopig nog niet echt een goed idee (en er kan nog veel wegvallen in de tussentijd). Bole leek me wel leuk met Giro en eventueel Polen en bovendien lijkt hij terug wat in vorm. Hopelijk vliegt hij meteen door van Milaan-San Remo naar Catalonië, dan kan het zelfs een semi-topper worden.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Veel succes, luitjes. Ben benieuwd wie er dit jaar aan het langste eind trekt.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Leuk dat je terug bent! We kunnen wel een duoteam AHWA/McSavah vormen, want van mijn eerste vijf renners komen er vier bij jou vandaan
Voor de laatste plekken wellicht toch de resterende renners van team AHWA 2014 overwegen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Thx. Nee, dat hoeft niet, hoor. Ik kijk graag toe vanaf de zijkant en hoop dat mijn rennertjes van vorig jaar weer het podium halen 
Finisterra is de lijst in te zien zodra alle ploegen gekozen zijn? ben benieuwd wie wie heeft.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Thx. Nee, dat hoeft niet, hoor. Ik kijk graag toe vanaf de zijkant en hoop dat mijn rennertjes van vorig jaar weer het podium halen 
Finisterra is de lijst in te zien zodra alle ploegen gekozen zijn? ben benieuwd wie wie heeft.
Zie PM. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Is Spilak al gekozen? Dan nu!
Is in beurt 9 of 10 al gekozen door tovenaar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Jij gaat al je kaarten op de SportPools zetten?!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
We konden bijna verder
Maar voor zondag moet het toch wel lukken, inclusief outsiders.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb nog 4 naampjes voor 3 plekjes en die zijn zo extravagant dat toch niemand ze gaat stelen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Vorig jaar waren we klaar op 5 maart, maar hadden we 1-maal (of 2-maal?) een doorknal-ronde nodig. Hopelijk kan het nu zonder.
Zou wel helpen als Montorsi eens een 'vrije' renner koos inderdaad... 
De Outsiders ook volgens de slangenbeweging of 'first come, first serve' (zoals vorig jaar)? Met 1 renner gekozen sinds gisteren 23u30 gaan we de 2e methode sowieso moeten gebruiken denk ik. Help me eraan denken dat we volgend jaar iets speciaals doen met die Outsiders. Dubbele punten voor late jokers lijkt me wel wat. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ga uiteraard meedoen, maar bij Sportpools ontbreekt het mij altijd aan een sterk geheim wapen.
Podiumplek vorig jaar in MoMe-pool was dan ook eerder geluk dan wijsheid.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Hmm excuses. Op m'n werk kan ik dat excelbestand niet openen, dus controleren zit er ook niet echt. Dan kies ik Jarlinson Pantano.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Ingevuld.
'k Ga zelf voor een andere Colombiaan: Fabio Duarte. McSavah nu weer aan de beurt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Pantano, Duarte, Zoidl... Fijne rennertjes.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Vorig jaar waren we klaar op 5 maart, maar hadden we 1-maal (of 2-maal?) een doorknal-ronde nodig. Hopelijk kan het nu zonder.
Zou wel helpen als Montorsi eens een 'vrije' renner koos inderdaad... 
De Outsiders ook volgens de slangenbeweging of 'first come, first serve' (zoals vorig jaar)? Met 1 renner gekozen sinds gisteren 23u30 gaan we de 2e methode sowieso moeten gebruiken denk ik. Help me eraan denken dat we volgend jaar iets speciaals doen met die Outsiders. Dubbele punten voor late jokers lijkt me wel wat.
Ik ben voor 'first come, first serve'. Ik verwacht dat dit in het weekend gaat vallen en dan heb ik te weinig tijd om het in de gaten te houden, vooral als het niet meer voor mijn eigen team is 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Beurt is weer aan LuukRamaker.
Moest toch Albasini en Réza samen in een team krijgen. Bruggenbouwer 
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Miguel Ángel López Moreno graag (al is hij vast alweer gekozen
)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Damn, Montorsi. Die had ik net gevonden vr mijn 2 laatste plaatsen. Mijn laatste joker voor de volgende beurt is nog over voorlopig. 
Reza lijkt me ook oke met Cata erbij. Wat heeft Alba met Reza te maken?
Knisper is.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
waarschijnlijk al gezegd hoor, maar wat vertellen de kleurtjes in het bestandje ons?
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Geel is Parijs - Nice en blauw Tirreno.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Damn, Montorsi. Die had ik net gevonden vr mijn 2 laatste plaatsen. Mijn laatste joker voor de volgende beurt is nog over voorlopig.
Hij stond bijna onderaan mijn lijstje waar er nu nog 37 van over zijn en waarvan ik van de meeste toch wel meer punten verwacht dan van deze MAL(M)
En ik vermoed jouw joker te weten. Bestaat zijn naam ook uit drie delen?
Albasini en Reza leggen het bij na beschuldigingen van racisme - sporza.be
Ook Baskenland weer waarschijnlijk.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Hij stond bijna onderaan mijn lijstje waar er nu nog 37 van over zijn en waarvan ik van de meeste toch wel meer punten verwacht dan van deze MAL(M)
En ik vermoed jouw joker te weten. Bestaat zijn naam ook uit drie delen?
Was het deze die je bedoelde? 
Lijkt me wel een leuk talentje die bovendien niet super jong is en al wat ervaring heeft. Heeft ook een mooi programma met vooral de Giro.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Was het deze die je bedoelde? 
Lijkt me wel een leuk talentje die bovendien niet super jong is en al wat ervaring heeft. Heeft ook een mooi programma met vooral de Giro.
Bedoelde een andere, maar dit is ook een mooie. Vooral sterk aan het seizoen begonnen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Bedoelde een andere, maar dit is ook een mooie. Vooral sterk aan het seizoen begonnen.
Er is dus nog een talentje over!? Ik ga op zoek... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.