• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Een zekerheidje voor aardig wat puntjes.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Hm Debusschere wilde ik ook kiezen. Het wordt nu wel heel lastig.. Ik las dat Louis Vervaeke een groot talent is. Dus ik ga voor hem en laat me graag verrassen:)

Ik lees ook dat Dumoulin ziekjes is. Dat zou wel erg jammer zijn voor PN. En ik heb al zo spijt van m'n 2e keus:p

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Vervaeke is zeker een talent. Hij stond bijna onderaan mijn lijstje, maar was niet meer aan de beurt gekomen, daarvoor leek dit jaar me toch nog te vroeg en het lijstje lijkt ook niet te krimpen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Na de wederopstanding van Rein, ook die van Bole!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Damn, Grega Bole was mijn volgende. Voor de zoveelste keer die dekselse Finisterra.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

Damn, Grega Bole was mijn volgende. Voor de zoveelste keer die dekselse Finisterra.

Ik zou graag nog één renner erbij willen. Voor de laatste 2 voorlopig nog niet echt een goed idee (en er kan nog veel wegvallen in de tussentijd). Bole leek me wel leuk met Giro en eventueel Polen en bovendien lijkt hij terug wat in vorm. Hopelijk vliegt hij meteen door van Milaan-San Remo naar Catalonië, dan kan het zelfs een semi-topper worden.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Veel succes, luitjes. Ben benieuwd wie er dit jaar aan het langste eind trekt.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

AHWA schreef:

Leuk dat je terug bent! We kunnen wel een duoteam AHWA/McSavah vormen, want van mijn eerste vijf renners komen er vier bij jou vandaan Voor de laatste plekken wellicht toch de resterende renners van team AHWA 2014 overwegen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Thx. Nee, dat hoeft niet, hoor. Ik kijk graag toe vanaf de zijkant en hoop dat mijn rennertjes van vorig jaar weer het podium halen

Finisterra is de lijst in te zien zodra alle ploegen gekozen zijn? ben benieuwd wie wie heeft.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

AHWA schreef:

Thx. Nee, dat hoeft niet, hoor. Ik kijk graag toe vanaf de zijkant en hoop dat mijn rennertjes van vorig jaar weer het podium halen

Finisterra is de lijst in te zien zodra alle ploegen gekozen zijn? ben benieuwd wie wie heeft.

Zie PM.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Is Spilak al gekozen? Dan nu!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Montorsi schreef:

Is Spilak al gekozen? Dan nu!

Is in beurt 9 of 10 al gekozen door tovenaar.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

AHWA schreef:

Jij gaat al je kaarten op de SportPools zetten?!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

We konden bijna verder Maar voor zondag moet het toch wel lukken, inclusief outsiders.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik heb nog 4 naampjes voor 3 plekjes en die zijn zo extravagant dat toch niemand ze gaat stelen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Vorig jaar waren we klaar op 5 maart, maar hadden we 1-maal (of 2-maal?) een doorknal-ronde nodig. Hopelijk kan het nu zonder.

Zou wel helpen als Montorsi eens een 'vrije' renner koos inderdaad...

De Outsiders ook volgens de slangenbeweging of 'first come, first serve' (zoals vorig jaar)? Met 1 renner gekozen sinds gisteren 23u30 gaan we de 2e methode sowieso moeten gebruiken denk ik. Help me eraan denken dat we volgend jaar iets speciaals doen met die Outsiders. Dubbele punten voor late jokers lijkt me wel wat.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jij gaat al je kaarten op de SportPools zetten?!

Ik ga uiteraard meedoen, maar bij Sportpools ontbreekt het mij altijd aan een sterk geheim wapen.

Podiumplek vorig jaar in MoMe-pool was dan ook eerder geluk dan wijsheid.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Is in beurt 9 of 10 al gekozen door tovenaar.

Hmm excuses. Op m'n werk kan ik dat excelbestand niet openen, dus controleren zit er ook niet echt. Dan kies ik Jarlinson Pantano.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ingevuld.

'k Ga zelf voor een andere Colombiaan: Fabio Duarte. McSavah nu weer aan de beurt.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Pantano, Duarte, Zoidl... Fijne rennertjes.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Finisterra schreef:

Vorig jaar waren we klaar op 5 maart, maar hadden we 1-maal (of 2-maal?) een doorknal-ronde nodig. Hopelijk kan het nu zonder.

Zou wel helpen als Montorsi eens een 'vrije' renner koos inderdaad...

De Outsiders ook volgens de slangenbeweging of 'first come, first serve' (zoals vorig jaar)? Met 1 renner gekozen sinds gisteren 23u30 gaan we de 2e methode sowieso moeten gebruiken denk ik. Help me eraan denken dat we volgend jaar iets speciaals doen met die Outsiders. Dubbele punten voor late jokers lijkt me wel wat.

Ik ben voor 'first come, first serve'. Ik verwacht dat dit in het weekend gaat vallen en dan heb ik te weinig tijd om het in de gaten te houden, vooral als het niet meer voor mijn eigen team is

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Beurt is weer aan LuukRamaker.

Moest toch Albasini en Réza samen in een team krijgen. Bruggenbouwer

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Miguel Ángel López Moreno graag (al is hij vast alweer gekozen )

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Damn, Montorsi. Die had ik net gevonden vr mijn 2 laatste plaatsen. Mijn laatste joker voor de volgende beurt is nog over voorlopig.

Reza lijkt me ook oke met Cata erbij. Wat heeft Alba met Reza te maken?

Knisper is.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

waarschijnlijk al gezegd hoor, maar wat vertellen de kleurtjes in het bestandje ons?

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Geel is Parijs - Nice en blauw Tirreno.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Damn, Montorsi. Die had ik net gevonden vr mijn 2 laatste plaatsen. Mijn laatste joker voor de volgende beurt is nog over voorlopig.

Hij stond bijna onderaan mijn lijstje waar er nu nog 37 van over zijn en waarvan ik van de meeste toch wel meer punten verwacht dan van deze MAL(M) En ik vermoed jouw joker te weten. Bestaat zijn naam ook uit drie delen?

Reza lijkt me ook oke met Cata erbij. Wat heeft Alba met Reza te maken?

Albasini en Reza leggen het bij na beschuldigingen van racisme - sporza.be

Ook Baskenland weer waarschijnlijk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Hij stond bijna onderaan mijn lijstje waar er nu nog 37 van over zijn en waarvan ik van de meeste toch wel meer punten verwacht dan van deze MAL(M) En ik vermoed jouw joker te weten. Bestaat zijn naam ook uit drie delen?

Was het deze die je bedoelde?

Lijkt me wel een leuk talentje die bovendien niet super jong is en al wat ervaring heeft. Heeft ook een mooi programma met vooral de Giro.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Was het deze die je bedoelde?

Lijkt me wel een leuk talentje die bovendien niet super jong is en al wat ervaring heeft. Heeft ook een mooi programma met vooral de Giro.

Bedoelde een andere, maar dit is ook een mooie. Vooral sterk aan het seizoen begonnen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Bedoelde een andere, maar dit is ook een mooie. Vooral sterk aan het seizoen begonnen.

Er is dus nog een talentje over!? Ik ga op zoek...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.