• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.974 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.076 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Heeft 'ie blijkbaar niet nodig. Vandaag gewoon de snelste in Lugano.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Heeft 'ie blijkbaar niet nodig. Vandaag gewoon de snelste in Lugano.

Waarom moest je me nou weer zo nodig aftroeven?

Ruilen tegen Ewan?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Waarom moest je me nou weer zo nodig aftroeven?

Ruilen tegen Ewan?

Hehe, vind het moeilijk in te schatten wie het meest gaat scoren op voorhand van die twee. Zal erg afhangen van het programma.

Van Asbroeck ook meteen op de afspraak, 4e vandaag, na de topsprinters in Kuurne!

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Frank Schleck graag!

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Montorsi schreef:

Frank Schleck graag!

Frank Schleck is door Teunis al gekozen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Montorsi bedoelde vast Andy!

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

nee nee!

Appollonio dan maar!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Done! LuukRamaker aan de beurt

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Mijn laatste drie renners hebben een vreemd toevallig letterpatroon

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Valgren, leuke joker!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Vond ik ook . Verwacht dat hij wel een stapje gaat maken. Nu nog hopen dat ie dat in de juiste koersen doet.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ook david bohm gooit er - vooral met Cort Nielsen - nog een jong veulen tegenaan. Die twee Scandinaviërs stonden ook nog op mijn radar! Mijn volgende renner is echter nog steeds 'vrij'. *wacht in spanning*

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Vooral Cort stond al dagen bovenaan, maar je hebt ook weer zoveel onzekerheid over het programma. Ook maar voor een broekie gekozen met al iets meer ervaring.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Tosh vd Sande voor mij graag!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Done! Knisper weer.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Montorsi schreef:

Tosh vd Sande voor mij graag!

Goeie keuze! Het ging bij mij net tussen hem, Lutsenko en nog iemand.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Kleurtje voor de PN'ers in de sheet. De TA'ers volgen als die startlijst wat vollediger is.

Vooral McSavah heeft kennelijk renners geselecteerd om meteen in PN uit te pakken.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Kleurtje voor de PN'ers in de sheet. De TA'ers volgen als die startlijst wat vollediger is.

Vooral McSavah heeft kennelijk renners geselecteerd om meteen in PN uit te pakken.

Goed bezig! Ik moet de draad dus weer eens oppakken wat betreft PN rijdende renners Het parcours van vorig jaar was denk ik wel meer geschikt voor de renners die ik nu heb en in de spurts word ik aan alle kanten voorbijgereden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Goed bezig! Ik moet de draad dus weer eens oppakken wat betreft PN rijdende renners Het parcours van vorig jaar was denk ik wel meer geschikt voor de renners die ik nu heb en in de spurts word ik aan alle kanten voorbijgereden.

Zoveel sprints daar? Dan hadden ze beter Kittel naar daar gestuurd ipv Tirreno. Parcours (van alle koersen) van 2015 heb ik eigenlijk (nog) niet bekeken. Ideaal voor BONIFAZIO !

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Zoveel sprints daar? Dan hadden ze beter Kittel naar daar gestuurd ipv Tirreno. Parcours (van alle koersen) van 2015 heb ik eigenlijk (nog) niet bekeken. Ideaal voor BONIFAZIO !

Ik zit weer eens te overdrijven. In totaal drie sprintetappes, hetzelfde als vorig jaar dus, al kan in etappe 5 ook nog een pak sprinters meedoen. Het grootste verschil is dat er twee tijdritten inzitten ten opzichte van nul vorig jaar. Een proloog en een klimtijdrit. En dan heb je naast die heuveletappe nog twee bergritten, waarvan eentje met aankomst bergop. Het zijn dus vooral minder heuveletappes. In TA zijn denk ik ook drie sprintkansen voor Kittel, dus daar zou dan geen verschil inzitten.

Op Bonifazio ben ik nog steeds jaloers En ook vreemd dat ik eerst Ewan heb gekozen terwijl Van Asbroeck nog niet was gekozen. Qua sprinters had ik ook graag Lobato weer terug gehad. Als het omhoog loopt gaat hij bijna niet te kloppen lijken te zijn (dus kan hij in de Giro flink uitpakken), en als het nog meer omhoog loopt geldt dat voor Ulissi in zijn Giro-vorm Andere spurters zoals Mezgec en Matthews waren helaas al vroeg weg. Dat wordt telkens balen als er een massaspurt in een WT-koers plaatsvindt

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Jesús staat op PCS trouwens op voor TA en José voor PN De startlijst voor TA is daar ook al wel helemaal gevuld.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Jep, daarnet is de voorlopige (maar volledige) startlijst van Tirreno bekend gemaakt. Heel erg jammer dat Van Asbroeck niet geselecteerd is.

Beetje onbegrijpelijk van Lotto NL-Jumbo. Die had daar zo 2x top-5 kunnen sprinten in dat relatief matige sprintveld... Wat gaat hij nu rijden: Nokere Koerse en co? Jammer. Als hij in geen enkel klein rondje gaat starten, heb ik er niets aan. Hopelijk de Vuelta dan maar, en dan nog...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Zo, Tirreno staat ook aangeduid. Ik kom er zelf nogal bekaaid vanaf eigenlijk.

Otherfool scoort het best met 100% van z'n renners aan de start!

Nu ja, van mijn sterke renners was het ingecalculeerd, Valverde en Meersman gaan pas beginnen in Catalonië. Chaves maar vooral Van Asbroeck is erg jammer. Die had na TA al makkelijk op +100 punten gestaan. Catalonië, Baskenland en Romandië zie ik hem ook niet doen dus dan blijven er niet veel mogelijkheden over. Hopen dat hij dan maar Polen, Eneco en Vuelta mag doen ofzo. Zelfs als ze hem bij Lotto NL vooral in het voorjaar willen gebruiken was Tirreno nog een logische keuze geweest (alle voorjaarstoppers starten in PN of TA). Vreemd...

Edit: Van Asbroeck mag de Driedaagse van West-Vlaanderen gaan rijden tijdens PN en TA. Blijkbaar niet veel vertrouwen in deze topper in wording.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Vroeg me al af wat die kleurtjes in de sheet van vorig jaar betekenden .

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Colbrelli en Montaguti rijden toch ook TA?

Ik ga nu voor Wiggins.. Hij moet toch minimaal 200 punten kunnen scoren in zijn korte seizoen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Colbrelli en Montaguti rijden toch ook TA?

Aangepast! Kan zeker zijn dat ik wat te snel ben geweest. Als iemand merkt dat er eentje ontbreekt, mag hij het kadertje ook zelf inkleuren.

Zelf voor Van Genechten gegaan. Naast Pelucchi de sprinter aan huis bij IAM, die blijkbaar voor zichzelf mag rijden dit seizoen. Vorig jaar toch al eens gewonnen in Polen. Mag 'ie dit jaar zeker herhalen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Ik ga nu voor Wiggins.

Was al een feestje aan het vieren dat niemand hem koos, en ja hoor dan de allerlaatste...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Haha ik had al een vermoeden dat jij hem ook wel eens kon kiezen. Gelukkig was ik net op tijd Met twee tijdritten in PN moet hij nog behoorlijk kunnen scoren.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Als-ie er echt z'n zinnen op heeft gezet wordt dat scoren geblazen inderdaad...

Dan maar weer een jonkie!

Mooi trouwens die kleurtjes

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Debusschere was m'n volgende!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.