- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Van Asbroeck was mijn laatste "must have", had hem al lang bovenaan staan maar dacht nog wel te kunnen wachten. Denk dat ie stiekem best veel WT-puntjes gaat scoren. De spoeling wordt wel snel dunner nu
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
De renners van wie ik het jammer vind dat ik ze niet heb zijn vooral Allaphilippe en Ewan. otherfool begon wat onverwacht met de jokertjes. Denk wel dat ik daardoor zelf iets te vroeg met andere jokers ben begonnen ipv eerst nog wat zekerheidjes te spelen. Bo Hagen, bijvoorbeeld, kan een belachelijk goede keuze worden op die plek. Op vorig jaar na scoorde die voortdurend rond de 1000 punten...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik was zo aan het twijfelen dat ik nu maar op een revival van Morenootje hoop.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Moser was m'n volgende! Benieuwd of die na een rampzalig jaar terug kan opstaan...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Moreno stond nu ook bij mij op nummer 1...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ja, dat was ook te mooi om waar te zijn...
Dan maar een gok, maar ik hoop een mooie rentree van Phinney.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zou mooi zijn inderdaad. Las ergens dat het wel juni ofzo kon worden dus idd een gokje maar wel een geweldige renner natuurlijk.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Phinney was mijn volgende... Ook al zat ik al met een onzekere Henao. Heb even moeten denken nu.
Ik ga voor de herboren Rein, een persoonlijk favorietje en blijkbaar in vorm. En hopelijk mag Astana nog op de meeste plaatsen starten of gebeurt er helemaal niets. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik ga voor de herboren Rein. En hopelijk mag Astana nog op de meeste plaatsen starten.
Die had ik voor mezelf al bij jou voorspeld, haha. Weet dat je het een leuke renner vindt en hij lijkt inderdaad herboren, maar ik probeer me niet net als vorig jaar te veel te laten leiden door vroege resultaten in Australië en het Midden-Oosten, al gaat Rein gewoon gegarandeerd een berg punten voor je ophalen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Haha, ik heb tegelijk mijn bericht nog aangepast, maar je analyse lijkt aardig te kloppen inderdaad. 
Ik durfde niet meer te wachten met Rein, sinds Matthijs onverwacht Machado wegkaapte. Wegens tegenvallende resultaten en geen WT-ploeg waren beiden vorig jaar geen optie.
Trouwens, Navar heeft de positie van Rein wat overgenomen als persoonlijke held. Maar die werd wel erg vroeg genomen. Terecht ook!
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik ga voor Matteo Montaguti. Wil iemand hem invullen?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Wie is de namen aan het aanpassen in de sheet?
Het mag hoor, al begrijp ik de keuze voor 'Fran' Ventoso niet goed, dan moet 'Jempy' Drucker toch ook kunnen? 
Vorig jaar hebben we een simpele schrijfwijze gekozen omdat het dan makkelijker is om via F5 de renners te vinden om de punten in te vullen (al is het inderdaad minder mooi). Ik wil nu best proberen met de speciale schrijfwijze van de namen. Behalve als ik merk dat het me geregeld meer tijd kost om de juiste renner te vinden bij het verwerken van de punten, maar ik denk dat het wel zal meevallen. 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Wie is de namen aan het aanpassen in de sheet?
Het mag hoor, al begrijp ik de keuze voor 'Fran' Ventoso niet goed, dan moet 'Jempy' Drucker toch ook kunnen? 
Vorig jaar hebben we een simpele schrijfwijze gekozen omdat het dan makkelijker is om via F5 de renners te vinden om de punten in te vullen (al is het inderdaad minder mooi). Ik wil nu best proberen met de speciale schrijfwijze van de namen. Behalve als ik merk dat het me geregeld meer tijd kost om de juiste renner te vinden bij het verwerken van de punten, maar ik denk dat het wel zal meevallen.
Dat was ik! 
Kon het niet hebben dat een paar namen net wat verkeerd gespeld waren, toen ben ik maar meteen alle namen gaan controleren met procyclingstats als bron. Jempy en Fran waren de twee namen waar ik twijfelde, maar ik ben dan wel zo ontzettend OCD dat ik de lijn van pcs moet aanhouden 
EDIT: voor het F5-en maken umlauts en dergelijke volgens mij niet uit
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ik krijg in ieder geval geen 'hits' bij het zoeken naar 'rodriguez' (speciale i) en 'stybar' (speciale s), maar we kunnen het zo wel proberen. Na een tijdje zal ik vast gewend zijn 'tybar' in te geven. 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ah, zie het ook nu. Geef maar aan als je het zonder speciale tekens wilt, dan wil ik ze wel weer allemaal voor je veranderen.
Stannard is eigenlijk een te flauwe keuze na gisteren, maar hij stond al hoog op mijn lijstje. Of is Stannard al gekozen, maar als Stännard? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ah, zie het ook nu. Geef maar aan als je het zonder speciale tekens wilt, dan wil ik ze wel weer allemaal voor je veranderen.
Nee hoor, laat maar staan. Het ziet er ook wat mooier uit. We zullen zo even proberen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Stannard is eigenlijk een te flauwe keuze na gisteren
Ik ben er vorig jaar na de Omloop ook ingetrapt, heeft me precies 7 punten opgeleverd 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Wie durft hier zomaar de Yates-broeders uit elkaar halen? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ruilen tegen Kittel?
Hehe, hm nee. Moet nog wat gevestigde namen over houden tussen al die jonge veulens.
Maar S. Yates had ik er zeker graag bij gehad. Dacht dat het intrinsiek zelfs de betere van de broers was, maar vorig jaar was het toch duidelijk omgekeerd. Ik was aan het twijfelen tussen twee namen voor m'n volgende keuze. Als Matthijs even mee werkt, staat het nu wel vast.
Simon rijdt wel Parijs-Nice en Adam is daar vreemd genoeg verdwenen van de startlijst...
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Het wordt wel lastig zo.. Ik ga voor Luca Paolini.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ik ga voor het Italiaanse sprinttalent met de geweldige naam: Niccolo Bonifazio!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik ga voor het Italiaanse sprinttalent met de geweldige naam: Niccolo Bonifazio!
Damn, die stond de vorige ronde al bovenaan mijn lijstje en deze ronde had ik hem wel zeker genomen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nee hoor, laat maar staan. Het ziet er ook wat mooier uit. We zullen zo even proberen.
Werkt ook niet helemaal als je PCS aanhoudt, want nu heeft Majka wel een speciaal teken en Kwiat niet. Navar is nog zo'n voorbeeld waar PCS geen speciaal teken hanteert 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ik ben er vorig jaar na de Omloop ook ingetrapt, heeft me precies 7 punten opgeleverd
Als ie gewoon op zijn fiets blijft zitten verwacht ik toch minstens 150 punten.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Werkt ook niet helemaal als je PCS aanhoudt, want nu heeft Majka wel een speciaal teken en Kwiat niet. Navar is nog zo'n voorbeeld waar PCS geen speciaal teken hanteert
Ik dacht al, Kwiat heeft ook ergens zo'n raar Pools teken.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Gelukkig doen we niet aan tussensprints met bonifaziopunten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.