• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.209 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

LuukRamaker schreef:

(quote)

Dat zal helaas niet gaan. Gisteren al gekozen door tovenaar.

verdorie.. Jempy Drucker dan maar aub.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Done! Knisper weer aan de beurt.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

MoMe CL Pool 2014/2015

Algemeen klassement: (tussen haakjes de score van deze speelronde)

1. Finisterra 499 (66)

2. stinissen 496,5 (58,5)

3. MatthijsGr00t 494,5 (49,5)

4. Nicolage Rico 481 (54)

5. j0enne 478 (60)

6. mjk87 475,5 (61,5)

7. schram101 467,5 (64,5)

8. mikoz 464,5 (43,5)

9. Ajax&Litmanen1 448,5 (46,5)

10.ROOSKY 440,5 (70,5)

--------------------------------------------

11. Materny 436,5 (52,5)

12. Justus18 434,5 (40,5)

13. Joy4ever 433 (39)

14. kos 416,5 (46,5)

15. moviemafketel 414 (--)*

16. Montorsi 405 (--)*

Rondewinnaars:

1e ronde: Ajax&Litmanen 77

2e ronde: mjk87 80

3e ronde: stinissen 92

4e ronde: Finisterra 85

5e ronde: j0enne 80

6e ronde: moviemafketel 98

7e ronde: ROOSKY 70,5

*: ronde gemist

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Thanks, Joy! Ik had vooral vorige week heel goed gescoord (3 uitslagen volledig correct). Deze week toch wat minder...

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Geef mij eens zo een mindere ronde.. Je had de op één na beste score, vier uitslagen compleet goed. Dat levert je al 40 x 1,5 = 60 punten op.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ja, in totaal was ik natuurlijk erg tevreden.

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Bedankt voor het bijhouden

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Bedankt Joy4ever! Ik heb een vreselijke ronde gedraaid maar gelukkig sta ik nog op het podium:)

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Voor mij graag Nicholas Roche.Finisterra kan.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Roche was de volgende op m'n lijstje. Rijdt ook een fijn programma en was 2 jaar geleden nog goed voor +500 punten... Dan Boom maar.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Lars Boom wilde ik kiezen. Jammer! Ik ga voor Tiago Machado. Ik ken hem niet, maar het klinkt goed:)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

En ik wilde eigenlijk Machado voor de volgende beurt... Wisselen?

Machado rijdt een veel leuker programma dan Boom, maar dacht dat die laatste wel eens snel gekozen zou worden (toch eerder dan Machado). Is zo een halve klimmer die ook redelijk snelle benen heeft. Laatste twee jaar wat minder maar nu bij Katusha kan het vast weer los lopen.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Haha, mag ik dat in de loop van het seizoen beslissen

Machado kwam ik inderdaad diverse keren tegen in de rondes van één week. Daar moet hij toch wel wat punten weten te sprokkelen, althans dat hoop ik dan maar.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Boom lijkt me iets meer zekerheid te geven op een redelijk aantal punten (200-300) maar het zou me niets verbazen moest Machado er een stuk overgaan.

Ik had nog een lijstje gemaakt met 15 renners die ik er graag zou bij hebben, en daar zijn er dus nu nog maar 12 van over...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hoe zit het eigenlijk met de "Outsiders" in de sheet? Wat doen die en hoe gaat dat?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Nadat iedereen 20 renners heeft gekozen, mag iedereen nog 2 renners (echte jokers waarvoor geen plaats meer was bijv.) nomineren voor het Outsiders-team (op dezelfde wijze als voordien: de slangenbeweging die begint en eindigt bij Teunnis).

Dan is dat gewoon een 11e team dat meedoet (en sowieso laatste zal eindigen...). Misschien kunnen we er nog iets speciaal aan koppelen maar vorig jaar was dit niet het geval... Het was wellicht leuk geweest om een 21-22e renner te kiezen met dubbele punten ofzo. Hoelang durf je wachten met je überjoker? Een ideetje voor volgend jaar wellicht?

Een uitspraak van Pitakaas vorig jaar was de directe aanleiding, nadat david bohm nog wel verder wou doorgaan dan 20 renners per team...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Cool thanks!

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Senk Joe Joy4ever

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Gvd... Wordt mijn eerste keus heel lang niet gekozen, kaapt otherfool hem voor mijn neus weg. Dan maar gekozen voor iemand die intrensiek de potentie heeft om veel te scoren + een persoonlijke favoriet (puur vanwege de naam).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Teunnis schreef:

Gvd... Wordt mijn eerste keus heel lang niet gekozen, kaapt otherfool hem voor mijn neus weg. Dan maar gekozen voor iemand die intrensiek de potentie heeft om veel te scoren + een persoonlijke favoriet (puur vanwege de naam).

Er is blijkbaar iets misgelopen in de sheet dus je bent nog steeds aan de beurt!

Tenzij iemand weet wie Teunnis bedoelt op basis van deze omschrijvingen...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het was weer een latertje voor Teunnis Hij bedoelde Frank Schleck en Winner Anacona (prachtige naam idd natuurlijk). Als iemand voor mij Hutarovich erbij kan zetten kunnen we weer doorrrr...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Ingevuld! Ik wilde deze ronde ook voor Hutarovich gaan. Nu maar voor Trofimov gegaan. Vorig jaar scoorde hij een behoorlijk aantal punten, hopelijk kan hij dat dit jaar weer realiseren:)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Nog maar een joker erbij, Van Asbroeck. Hopelijk trekt 'ie de lijn van vorig jaar door in de WT. Veel potentie met z'n rappe benen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Tom was mijn volgende...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Finisterra schreef:

Dan is dat gewoon een 11e team dat meedoet (en sowieso laatste zal eindigen...). Misschien kunnen we er nog iets speciaal aan koppelen maar vorig jaar was dit niet het geval... Het was wellicht leuk geweest om een 21-22e renner te kiezen met dubbele punten ofzo. Hoelang durf je wachten met je überjoker? Een ideetje voor volgend jaar wellicht?

Of: de punten die je 'outsider-renners' hebben behaald, zijn minpunten voor alle andere deelnemers

Ik denk dat het leuk is om er vanaf volgend jaar (of dit jaar al?) wat speciaals aan te koppelen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Voor mij graag Andrea Guardini. Daarna kan Montorsi.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Bakelants voor mij graag!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Nog maar een joker erbij, Van Asbroeck. Hopelijk trekt 'ie de lijn van vorig jaar door in de WT. Veel potentie met z'n rappe benen.

Heel dom dat ik die ben vergeten. Enkele rondes eerder niet toen ik het nog te vroeg vond, maar daarna helemaal over het hoofd gezien Kan erg veel scoren als hij in de juiste koersen wordt opgesteld en zoveel spurters heeft LottoNL-Jumbo ook niet. Meestal laten ze Paul Martens die punten pakken in een Catalonië of Baskenland.

edit: jammer ook dat Battaglin net voor me was gekozen, dat had mijn eerste pro-conti kunnen zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Heel dom dat ik die ben vergeten. Enkele rondes eerder niet toen ik het nog te vroeg vond, maar daarna helemaal over het hoofd gezien Kan erg veel scoren als hij in de juiste koersen wordt opgesteld en zoveel spurters heeft LottoNL-Jumbo ook niet. Meestal laten ze Paul Martens die punten pakken in een Catalonië of Baskenland.

Voorlopig staan die koersen helaas niet op zijn programma. Gewoon enkele (sprint)klassiekers, maar dat zou wel ideaal zijn inderdaad. Hoop ook een beetje op de Vuelta, want Hofland gaat al naar de Giro. Wou hem ook al enkele rondes vroeger nemen maar door die onduidelijkheid over z'n programma maar even gewacht. Net op tijd nog genomen blijkbaar met tovenaar en jij als mogelijk kapers.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Voorlopig staan die koersen helaas niet op zijn programma. Gewoon enkele (sprint)klassiekers, maar dat zou wel ideaal zijn inderdaad. Hoop ook een beetje op de Vuelta, want Hofland gaat al naar de Giro. Wou hem ook al enkele rondes vroeger nemen maar door die onduidelijkheid over z'n programma maar even gewacht. Net op tijd nog genomen blijkbaar met tovenaar en jij als mogelijk kapers.

Een grote ronde (de Vuelta dan inderdaad waarschijnlijk) erbij zou helemaal ideaal zijn. In zijn carrière heeft hij in iedere meerdaagse koers waar hij is gestart minimaal een top-20 notering behaalt en haalt hij ook steeds hogere noteringen in de loop van 2012 naar 2015. En dan nog al die eendagskoersen waarbij die hele rits van vorig jaar (vooral die in het najaar) behoorlijk imponerend is. Een ongekende consistentie eigenlijk. Veel WT zat er begrijpelijkerwijs tot nu toe niet bij, dus of hij succesvol gaat zijn voor de prono hangt echt af van zijn programma, want hij lijkt nooit niet te presteren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.